زیرچشمی نگاه کردن در داخل رپتورز' اولین داوطلبانه تمرین

بزرگتر سوال هنوز پاسخ داده شود — مانند می تواند به NBA بازگشت چه خواهد شد آن را مانند اگر آن را ندارد و چه نزد

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

بزرگتر سوال هنوز پاسخ داده شود — مانند می تواند به NBA بازگشت چه خواهد شد آن را مانند اگر آن را ندارد و چه نزدیک به یک تضمین می تواند لیگ را همه درگیر آن خواهد بود امن به سر بازی در هر شکل و فرم.

آن روشنتر خواهد شد در زمانی که سایت در حال تعیین COVID-19 تست کار است و خطرات ناشی از سرگیری فصل گذاشته و درک است.

در حال حاضر آنچه که در اطراف لیگ است هیچ چیز مانند بسکتبال است. اما برای ورزشکاران گرسنگی برای فعالیت آنها پس طلب یک ساعت در تنها ورزشگاه با یکی تمرین شریک احساس می کند چیزی شبیه به بازی 1 NBA Finals.

"این یک تجربه خوب فقط به بسکتبال در دستان خود احساس بسکتبال و فقط به عقب بر گردیم به بازی شما را دوست دارم حتی در فرمت های مختلف," مالکوم میلر — اولین رپتور را به استفاده از دسترسی محدود به این تیم تمرین تسهیلات آغاز شده است که روز شنبه — گفت: در یک شنبه کنفرانس تماس بگیرید.

آنچه که این منجر به این می ماند به طور کامل ناشناخته است.

رپتورز و NBA را ساخته اند آن را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است برای بازیکنان به عقب بر گردیم در ورزشگاه پس از دو ماه به دور و آن را بسیار داوطلبانه آزمایش. میلر و رپتورز دستیار مربی اسیایی, Donaldson اولین کسانی بودند که از تورنتو سازمان را به مزیت رفتن را از طریق محدود یک ساعت تمرین اواخر صبح روز دوشنبه. وجود دارد هیچ کس دیگری در این ورزشگاه است. تیم پزشکی و پرسنل خود را بررسی درجه حرارت قبل و بعد از جلسه توپ شد ضد عفونی و دادگاه تمیز بود, قبل و بعد از.

این نوع از بسکتبال است اما نه واقعا.

"ما همچنین همکاری نزدیک با کارکنان پزشکی به مطمئن شوید که ما در حال آسیب زدن به بافت بدن خود را بیش از حد و یا قرار دادن استرس بیش از حد در بدن خود را, اما همچنین گرفتن به اندازه کافی به طوری که آنها احساس مانند آن را ارزشمند" دونالدسون گفت. "این دشوار است اما ما باید برای انطباق و خلاق. ما فقط خدا را شکر برای دسترسی به امکانات ما و ما در تلاش هستیم تا بیشتر از آن."

میلر دونالدسون و بسیاری دیگر در سراسر لیگ هستند خوکچه هندی در یک گرند آزمایش در برخی از راه. با توجه به این که آنها بوده ام از طریق دو ماه مجبور عدم فعالیت — طولانی ترین که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان NBA که تا کنون شده است به دور از بسکتبال — آنها آنچه را که آنها می توانید دریافت کنید.

"آن ساده است و در حال حاضر ما در حال نگه داشتن آن را پایه و ما فقط تلاش برای به دست آوردن بچه ها یک ریتم را برای کسانی که می خواهند در ورزشگاه" دونالدسون گفت. "من نمی خواهم بگویم آن را به خصوص به چالش کشیدن. ما فقط باید به وفق دهند. همه این بچه ها را در برخی از نقطه در حرفه خود در یک باشگاه ورزشی یا به تنهایی و یا فقط با یک نفر دیگر پس از آن یک سوپر ناآشنا تنظیم برای آنها و یا مربیان. پس (ما) فقط حفاری برای خلاق که بخشی از ما را از ما گذشته و اجرای."

سوال بزرگتر این است که آیا لیگ می تواند به جلو همان اقدامات احتیاطی در حد مقیاس بزرگتر اجازه می دهد بازی به رزومه و معلق فصل به پایان خواهد رسید در برخی از شیوه ای. هیچ چیز خواهد بود 100 درصد امن است اما این نرم باز دیده می شود به عنوان یک کودک گامی در جهت بازگشت به حالت عادی.

گزارش ها نشان می دهد لیگ است که هر از چند هفته به یک ماه دور از تعیین اینکه آیا یا نه آنها می توانند به اندازه کافی تست ظرفیت و پادمان در محل به سر بازی. آن را در این آزمایش یک بازیکن یک مربی هیچ تعامل فیزیکی دستکش و ماسک برای همه (به جز این بازیکن در زمانی که او در دادگاه) تنها بازیکن و مربی تیم بازگشت و عبور — در مقایسه با رنگ پریده.

و حتی پس از آن را هنوز هم خواهد بود تا برای بازیکنان و مربیان به تصمیم می گیرید اگر آنها احساس می کنید به اندازه کافی امن برای بازگشت. آن را نمی ممکن است به عنوان آسان تصمیم گیری به عنوان برخی از فکر می کنم.

"ما همه بازیکنان بسکتبال — ما عشق را به بازی بسکتبال تا آنجا که ما می تواند به خصوص در این نقطه پس از خاموش بودن — اما آن را قطعا یک وضعیت دشوار ما در" میلر گفت. "من می دانم که ما نمی خواهیم برای پیشبرد مگر اینکه آن را یک وضعیت امن برای همه و من صحبت کردن در کارکنان و مربیان و بازیکنان. بنابراین من آن را بسیار دشوار است روند اما من خوشبین هستم امیدوارم ما می توانیم آن را انجام داده."

تا آن زمان آن را سریع تمرینات با محدودیت شدید و حداقل یک شانس را احساس می کنم یک بسکتبال و دیدن یک شات بروید تا برای اولین بار پس از NBA رفت وقفه در مارس 11. برای میلر و دونالدسون و دیگر دو فرد رپتورز "تیم" است که ممکن است امکان استفاده از دسترسی که به اندازه کافی خوب.

این یک خوش آمدید انحراف از نشستن در اطراف خانه و یا محل سکونت و بازی بازی های ویدئویی و یا انجام ویدئو کنفرانس و یا سوار دوچرخه ثابت و یا بلند کردن چند وزن است که در دسترس هستند به عنوان یک راه برای ماندن در شکل. این یک تمرین ساده اما لازم و خوش آمدید با هیچ نگرانی های ایمنی.

"ما تحت پوشش تمام پایگاه های" دونالدسون گفت. "ما شده ایم واقعا عمدی در مورد ساخت مطمئن شوید که همه احساس امن و ما در حال گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی برای رفتن بالا و فراتر از آن حتی چه NBA لازم الاجرا است. ما تنها اجازه می دهد یک بازیکن در ورزشگاه در یک زمان. ما اجازه می دهد بازیکن را به تلفن های خود را در به عنوان مثال ،

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"من احساس راحتی فقط (از) به کار سازمان ما انجام داده است و لجستیکی به این عنوان صاف و سازماندهی یک فرآیند به عنوان امکان پذیر است."

میلر گفت که او انتظار دارد که در چهار یا پنج تمرینات در هر هفته با دونالدسون به عنوان او کار می کند راه خود را به برخی از صورت ظاهر از شکل و برخی از صورت ظاهر از حد نرمال است.

"پس از تماشای این مایکل جردن ("آخرین رقص") مستند من کاملا مطمئن هستم هر کس می خواهد به هاپ در ورزشگاه و رفتن را از 100 درصد به عنوان سخت به عنوان آنها می توانند و کامل با حداکثر سرعت دویدن," او گفت:. "اما در همان زمان ما کادر پزشکی برای ارزیابی ما مطمئن شوید که ما در حال قرار دادن بار بیش از حد در بدن ما است."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن