خانه کمیته پیشرفت لایحه برای کمک به شهرهای دوقلو کسب و کارهای آسیب دیده در جورج فلوید ناآرامی

مینه سوتا قانونگذاران در خانه در راه خود را برای عبور از یک لایحه برای کمک به کسب و کارهای کوچک بازسازی پس از

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

مینه سوتا قانونگذاران در خانه در راه خود را برای عبور از یک لایحه برای کمک به کسب و کارهای کوچک بازسازی پس از های اخیر ناآرامی های مدنی اما ممکن است به یک دیوار در حزب جمهوری خواه کنترل مجلس سنا.

در یک جمعه شنوایی خانه دموکراتیک کنترل شغل و توسعه اقتصادی, سرمایه گذاری بخش گذشت یک اقدام به ایجاد یک وام و کمک مالی برنامه برای کمک به بازسازی کسب و کارهای کوچک آسیب دیده و یا تخریب شده در ناآرامی های مدنی پس از مرگ جورج فلوید در مه 25. این لایحه به طور خاص تعیین برخی از دلار به رفتن به محله در شهرهای دوقلو که شاهد بیشترین آسیب.

دموکرات ها در روز جمعه جلسه گفت: کمک حیاتی برای بقای کسب و کارهای کوچک به خصوص کسانی که در اقلیت محله از جمله در سنت پل خیابان دانشگاه و مینیاپولیس' دریاچه خیابان. بدون کمک کسانی که کسب و کار — و بعد از آن در ساکنان آن محله — می تواند تحت فشار قرار دادند از طریق فرایند gentrification آنها هشدار داد.

تشکر. بارب هیلی R-Red Wing روز جمعه گفت که قوه مقننه جمهوری خواهان تلاش کرده اند به مذاکره با دموکرات ها بر روی یک راه برای کمک به تحت تاثیر قرار کسب و کارهای کوچک که دیده می شود "سرسام آور" خسارت.

"این اساسا بسیار مهم برای کل دولت به دیدن هر دو این مناطق در مینیاپولیس و سنت پل بازسازی و ایمنی و همچنین تجارت برای کسانی که در محله" او گفت:.

اما با این لایحه مقررات هیلی گفت: جمهوری خواهان هنوز هم در بن بست. این لایحه با استفاده از پول از دولت را به طور کلی صندوق که هیلی گفت: خواهان را قبول ندارند به عنوان دولت مواجه کسری بودجه با توجه به اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

اوباما همچنین مخالفت پول در این لایحه به طور خاص تعیین شده برای شهرهای دوقلو.

تشکر. Hodan حسن DFL-مینیاپولیس پرسید: اگر یک فاجعه طبیعی مانند یک گردباد زده روستایی مینه سوتا خواهد قانونگذاران به نمایندگی از آن مناطق بود سوال چه قابلمه پول برای استفاده از بازسازی.

"و هنگامی که ما صحبت در مورد دریاچه خیابان غرب برادوی و خیابان دانشگاه ما در حال صحبت کردن در مورد سیاه و سفید, قهوه ای و جوامع بومی مردم که ما سیستم را عمدا پشت سر گذاشت و برای بسیاری از سال های بسیاری," او اضافه شده است.

این کمیته در نهایت به تصویب این لایحه توسط یک 9-6 رای دادن. آن را هنوز هم نیاز به خانه طبقه پاساژ و کمیته مجلس سنا و طبقه پاساژ قبل از آن را به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz میز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب