وحشی بالا بردن دین Evason به صورت تمام وقت سر مربی جوهر او را به دو سال تمدید

دین Evason نمی خواهد مربیگری برای شغل خود را وارد کنید برگشتی در ماه آینده. او در حال حاضر آن است. Evason بالا

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

دین Evason نمی خواهد مربیگری برای شغل خود را وارد کنید برگشتی در ماه آینده.

او در حال حاضر آن است.

Evason بالا بود به مینه سوتا تمام وقت مربی تیم دوشنبه این تیم اعلام کرد. Evason امضا به مدت دو سال تمدید نگه داشتن او با تیم از طریق 2021-22 فصل است.

Evason در زمان زمام پس از بروس Boudreau اخراج شد در ماه فوریه است. Evason led وحشی به یک 8-4 علامت در 12 بازی های انجام شده قبل از NHL shutdown در حالی که در این فاصله نقش. که ظاهرا به اندازه کافی بود برای وحشی GM لایحه Guerin به چشم پوشی رسمی فرایند جستجو در این offseason — که بسیار خوب هنوز هم می تواند به پایان رسید ام با Evason گرفتن فرفره.

"دین انجام یک کار فوق العاده به ما موقت سر مربی و سزاوار این فرصت" وحشی GM لایحه گارین در بیانیه ای گفت. "من مشتاقانه منتظر تماشای ما تیم تحت رهبری او رفتن به جلو است."

Evason در هفته گذشته گفت: او فکر می کرد در مورد امکان تبدیل شدن به پنجمین تمام وقت مربی در حق رای دادن تاریخ اشاره کرد اما آن را به طور کامل خارج از کنترل است. بنابراین او با تمرکز تلاش های خود را در قرار دادن برنامه ها در جای خود به وحشی ممکن است بهترین شانس را برای موفقیت در حال حرکت به لیگ برتر را راه اندازی مجدد.

"احساس من این است که من یکی از خوش شانس ترین ها در جهان," Evason گفت: در هفته گذشته. "من در واقع می گویند که بسیاری از بچه ها وقتی که من راه رفتن در اتاق و از آنها بپرسید که چگونه من انجام می دهند. آنچه را که من باید در مورد شکایت? من مربیگری در NHL. این یک وضعیت منحصر به فرد و بسیار خاص است. من نمی گرفتن هر یک از آن نمی دانیم. من می دانم که من بسیار خوش شانس بود در این نقطه است."

Evason دریافت آوازی حمایت از بازیکنان مختلف در طول چند ماه گذشته زمانی که شغل خود را از وضعیت به نظر می رسد در برزخ است. گنجانده شده در این گروه بود Kevin Fiala که به عنوان سوتا بازیکن ستاره. Fiala شمارش 16 امتیاز (نه گل و هفت پاس گل) در Evason را در 12 بازی به عنوان مربی موقت.

"من فکر می کنم او شده است بسیار جذاب" Fiala در ماه آوریل است. "حتی به عنوان دستیار مربی او بود. او یک رابط بزرگ و می خواهد این تیم را به نفع خود. من فکر می کنم او فقط انجام یک کار بزرگ است. من هیچ چیز بدی در مورد او می گویند. فقط چیزهای بزرگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب