شک در کشنده درایو توسط تیراندازی از 21 سال در St. Paul بازداشت در ممفیس

مشکوک تیرانداز درگیر در کشنده درایو توسط تیراندازی از یک St. Paul مرد در اواخر ماه گذشته بازداشت شده است مقاما

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

مشکوک تیرانداز درگیر در کشنده درایو توسط تیراندازی از یک St. Paul مرد در اواخر ماه گذشته بازداشت شده است مقامات می گویند که.

اورلاندو فرانکلین دستگیر شد اوایل جمعه در ممفیس دنیاست. ایالات متحده مارشال سواحل خلیج فارس منطقه ای فراری نیروی کار در یک حکم از شهرستان رمزی برای قتل درجه دوم در مرگ 21 ساله و آنتونی Boelter.

هیچ شکایت کیفری داشت در مینه سوتا آنلاین دادگاه سیستم پر معنی شکایت کیفری علیه فرانکلین به احتمال زیاد مهر و موم شده بود دستور دستگیری او.

فرانکلین دوم فرد دستگیر شده در این پرونده از پلیس Boelter مرده در داخل وسیله نقلیه خود را در St. Paul آخرین مارس 25.

بابی Leroy چوبی 43 متهم شد روز پس از قتل پس از, مقامات می گویند که آنها در بر داشت در گلنک, Minn., صفحه اصلی همراه با یک .45-کالیبر تفنگ دستی.

او متهم است که رانندگی وسیله نقلیه درگیر در درایو و متهم شد توسط Ramsey County دفتر دادستان با دو فقره کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم.

St. Paul پلیس در پاسخ به یک گزارش از یک تیراندازی فقط قبل از 10 p. m. در 25 آوریل در تقاطع میننهها خیابان و خیابان سرو یافت Boelter به ضرب گلوله در داخل رنگ زرد فولکس واگن سوسک.

دو نفر با او در وسیله نقلیه است که شب پلیس گفت که Boelter تا به حال یک دشمنی دیرینه با افرادی که در زندگی خود دوست دختر سابق خانه در نزدیکی تقاطع و این که او "ساخته شده است یک نقطه از رانندگی در خانه" در "منظم" اتهام می گویند.

که آنچه که او انجام شده بود شب از تیراندازی تنها که شب تاریک SUV گزارش به دنبال وسیله نقلیه خود را.

Boelter سعی به از دست دادن آنها را با عنوان یک کوچه اما کسی که در SUV گزارش شلیک یک تفنگ در آنها قابل توجه Boelter در سر.

در علاوه بر این به یک گلوله در زیرسری محققان دریافتند یک سوراخ گلوله در خودرو و سپر عقب و پنج صرف .45-کالیبر روده در پیاده رو و خیابان.

محققان آموخته وودی شده بود "ناراحت و آن را بی احترامی" که Boelter "بارها و بارها سوار" توسط خانه و تا به حال گزارش شده است در صفحه اصلی نوشیدن با یک "بزرگ تفنگ دستی در جیب خود" شب تیراندازی, اتهام می گویند.

نظارت تصویری نشان داد وودی نشستن در صندلی راننده SUV که Boelter راند گذشته است. مرد دیگری زد و رو به SUV مسافر صندلی و SUV به دنبال فولکس واگن است.

شاهد تماشا به عنوان دو دستگاه خودرو با نزدیک شدن به تقاطع و دیدم "muzzle flashes" که از پشت مسافر طرف SUV.

شاهد گفت: او را دیدم که در صندلی راننده و یک نفر دیگر در پشت SUV قبل از آن "در زمان خاموش."

وودی گذشته محکومیت برای فرار از پلیس و خشونت خانگی.

وودی رد شد یک مدافع در اخیر جلسه در مورد او و هیچ وکیل ذکر شده برای او را در دادگاه ثبت کرد. خود را در جلسه بعدی برنامه ریزی شده است برای مارس 21.

فرانکلین بود ردیابی توسط محققان در مینه سوتا به غرب ممفیس منطقه که در آن او در بر داشت در یک خانه, خدمات مارشال ایالات متحده گزارش شده است.

او دستگیر شد و بدون حادثه و است که برگزار می شود یک بازداشتگاه در تنسی است.

هیچ اطلاعات بلافاصله در دسترس بود در مورد زمانی که او می تواند از تحویل به مینه سوتا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب