وکیل جو بایدن مدعی تارا Reade قطره خود را به عنوان یک مشتری

توسط ALEXANDRA JAFFEواشنگتن (AP) — وکیل کار با تارا Reade سابق جو بایدن سنا کارمند که اتهام او تجاوز جنسی در 1

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

توسط ALEXANDRA JAFFE

واشنگتن (AP) — وکیل کار با تارا Reade سابق جو بایدن سنا کارمند که اتهام او تجاوز جنسی در 1990s روز جمعه گفت او دیگر به نمایندگی از او فقط دو هفته پس از او برای اولین بار شروع به کار با او.

داگلاس Wigdor در بیانیه ای گفت: تصمیم به رها کردن Reade آمد و در روز یکشنبه این هفته که آن را بازتابی بر صحت ادعای خود. اما او از ارائه جزئیات همین دلیل او و شرکت او در حال رها کردن او.

Wigdor گفت که او و دیگران در شرکت او هنوز هم بر این باورند Reade بدخشان در برابر بایدن که او دیجیتالی نفوذ او و او را در زیرزمین یک کاپیتول هیل ساختمان اداری هنگامی که او را به عنوان یک سطح پایین کارمند در سنا در بهار سال 1993. بایدن به شدت تکذیب ادعای خود و متعدد فعلی و سابق بایدن کارکنان باید گفت آنها هیچ خاطره ای از یک حادثه.

در بیانیه Wigdor گفت شرکت او معتقد بود که Reade شده است "در معرض یک استاندارد دوگانه" در رسانه ها و بسیاری از پوشش های اطراف بیوگرافی او تا به حال کمی برای انجام با او ادعا می کند در برابر بایدن. این خبر برای اولین بار در گزارش نیویورک تایمز.

Wigdor سابقه متعدد رسانه ها سوالات در هفته های اخیر پیرامون تناقضات در Reade بیوگرافی و چالش های قانونی او مواجه شده است. این هفته مربوط به مطبوعات و دیگر رسانه ها منتشر گسترده زندگینامه Reade آشکار او به نظر می رسد اغراق آمیز او دستاوردهای آموزشی بود و فرو رفته در بی پایان مشکلات مالی مواجه شده و دعاوی مکرر با افرادی که گفت: او defrauded آنها و یا موفق به پرداخت صورتحساب.

دفاع وکلا در مونتری کانتی در این هفته شروع به بررسی این که آیا Reade متعهد دروغ هنگامی که او تحت سوگند شهادت داد که او تا به حال یک مدرک دانشگاهی از انطاکیه به عنوان اولین گزارش روز شنبه نیویورک تایمز. انطاکیه دانشگاه گفت: AP که Reade هرگز به دست آمده دیپلم از مدرسه و Reade خودش نمی تواند تولید شواهد از درجه او ادعا می کند که به دست آورده وجود دارد.

وکیل رولاند Soltesz فلفلی او را با پرسش در مورد سابقه و هدف خود را قبل از او واجد شرایط به عنوان شاهد متخصص در خشونت خانگی در یک سال 2018 اقدام به قتل محاکمه. او همچنین تبلیغ, تجربه خود را در بایدن دفتر گفت: او به عنوان یک قانونی دستیار و کمک به کار بر روی خشونت علیه زنان عمل می کنند, او گفت:. مشتری خود محکوم شد و در حال حاضر در خدمت بالقوه جمله زندگی است.

"او خوب بود شاهد" Soltesz گفت. "او آمد در سراسر به عنوان باور است."

Wigdor است که به خوبی شناخته شده برای کار خود را در پرونده های مربوط به آزار و اذیت جنسی و تجاوز است. او به نمایندگی از شش زنانی که متهم Harvey Weinstein خوار هالیوود تولید کننده از سوء رفتار جنسی. او همچنین به نمایندگی از تعدادی از فاکس نیوز کارمندان در موارد ادعا جنسیتی و تبعیض نژادی در شبکه. و او را مکرر سیاسی دهنده با دادن ده ها هزار نفر به سیاستمداران دموکرات در نیویورک و در مورد $55,000 به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 با توجه به فدرال کمیسیون انتخابات ثبت شده است.

Wigdor شرکت در ابتدا در بیانیه ای گفت که آنها تا به حال گرفته شده در Reade به عنوان یک مشتری زیرا آنها معتقد بودند "هر بازمانده حق وکیل صالح." Wigdor گفت: AP در این زمان است که او فکر Reade حال تلاش برای پیدا کردن یک وکیل به نمایندگی از او به دلیل بسیاری از وکلای مدافع او در فضا "تمایل به دموکرات یا لیبرال ها" و Reade را متهم به presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد از تجاوز جنسی.

AP خبرنگار Maryclaire دیل در فیلادلفیا کمک گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن