ویلیام McCutcheon سابق, St. Paul رئیس پلیس درگذشت 93

سابق, St. Paul رئیس پلیس ویلیام McCutcheon درگذشت, شنبه در سن 93.McCutcheon که افزایش از طریق صفوف St. Paul اد

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

سابق, St. Paul رئیس پلیس ویلیام McCutcheon درگذشت, شنبه در سن 93.

McCutcheon که افزایش از طریق صفوف St. Paul اداره پلیس به منصوب رئیس آن در سال 1980 shepherded بخش از طریق یک دوران فرهنگی و تکنولوژیکی تغییر و تحول است. به نمایندگی از بتل کریک و سمت شرق محله از سنت پل در مینه سوتا در مجلس سنا در طول دهه 1970 او همچنین ابزاری در ایجاد صلح افسر استانداردها و آموزش مدیره است که استاندارد الزامات صدور مجوز برای ادارات پلیس در سراسر کشور.

McCutcheon نزدیک شدن پایان 12 سال تصدی خود در سر پل را نیروی پلیس زمانی که در حال حاضر رئیس تاد Axtell پیوست گروه به عنوان یک patrolman. در یک Facebook پست پنج شنبه صبح Axtell گفت McCutcheon درگذشت مسالمت آمیز احاطه شده توسط خانواده در Frisco, Texas, و اضافه کرد که McCutcheon خواهد شد "همیشه رئیس من است."

"او بزرگ تر از زندگی شخصیت یک رهبر طبیعی بود که فروتن به اندازه کافی به کار سخت در آن یکی از اوایل اجرای قانون نوآوران و همه در اطراف مرد بزرگ" Axtell نوشت. "او یک غول در پلیس و افتخار میکنم به ایستادن بر روی شانه های او امروز است."

متولد در هیوارد, Wis., در سال 1926 ویلیام والاس McCutcheon خود را صرف دوران کودکی در مونتانا قبل از حرکت به سنت پل در دهه 1930 ، در اینجا بود که او با همسرش, مارلین, کسی که با او تا به حال چهار فرزند.

پس از گذراندن سه سال در ارتش کار خود را آغاز کرد در اجرای قانون با سنت پل پارک پلیس در سال 1948. او پیوست St. Paul اداره پلیس در سال 1954. بلند پروازانه پلیس جوان با یک هدیه برای اداری کار McCutcheon حال صعود صفوف به معاون توسط 1972.

"بیل McCutcheon از او یک گروهبان بود یک شماره پسر گفت:" اد Steenberg بازنشسته, St. Paul افسر پلیس که ریاست بخش تاریخی جامعه است. "او حتی دست زدن به بودجه است."

McCutcheon مجموعه مناظر خود را در بخش بالای کار در اوایل با توجه به یک سال 1985 مصاحبه در مطبوعات پیشگام. در سال 1970 او یکی از سه رقیب به جای رئیس Lester McAuliffe اما موقعیت رفت و به جای آن به ریچارد روآن ترک McCutcheon "عصبانی و نا امید" او به این روزنامه گفت.

از دست دادن او را سوار به دنبال سیاست, ورود به مسابقه برای یک صندلی خالی در مینه سوتا در مجلس سنا که او به دست آورد. خدمت در قوه مقننه برای دهه های آینده McCutcheon ریاست سنا مالیات کمیته و پیشگام تلاش برای نوسازی آژانس دولتی است که تست شده و تایید شده مینه سوتا افسران پلیس که منجر به ایجاد پست هیئت مدیره — اولین بدن از نوع خود در ایالات متحده است.

او در سمت چپ مجلس در سال 1980 زمانی که او در نهایت فرود آمد شغل رویایی خود را به عنوان رئیس St. Paul اداره پلیس.

در طی دو تا شش سال در نظر McCutcheon به دست آورده شهرت به عنوان یک هیچ و بی معنی مدیر با اشتها برای اصلاحات و نوسازی گفت: Steenberg که در خدمت به عنوان خود را اجرایی.

"او می تواند سخت-بینی مرد," او گفت:. "هنگامی که او راه می رفت از طریق درب در صبح شما همیشه می دانست که چگونه روز خود را خواهد بود. ... اما من فکر می کنم او خوب مراقبت از کارکنان خود را."

پلیس بود دستخوش تحول که در آن زمان با تاکید بر اتصال افسران با جوامع آنها خدمت Steenberg گفت. McCutcheon در آغوش این روند به سمت جامعه محور.

او نظارت بر اجرای مدرسه افسر منابع و برنامه ها و همچنین ایجاد آسیایی, برنامه توسعه جامعه است که به دنبال تاخت و تاز با این شهر در حال رشد همونگ جمعیت. او همچنین با تاکید بر استخدام زنان و غیر سفید افسران.

در McCutcheon جهت بخش برقرار مواد مخدر به طور منظم و آمادگی جسمانی و برنامه های غربالگری برای افسران خود را.

"او جلوتر از زمان خود را به عنوان دور به عنوان آموزشی پلیس نگران بود," گفت: Steenberg. "او ساخته شده مطمئن شوید که ما افسران دریافت بهترین آموزش در دسترس است."

McCutcheon همچنین مجهز بخش خود را با آخرین ابزارهای.

"او بسیار به تکنولوژی" Steenberg گفت. "به عنوان یک جوان patrolman او در کنار رفع تلویزیون."

به عنوان رئیس او اولین رئیس یک گروه شهرستان به یک کامپیوتر نصب شده بر روی میز خود را. او همچنین سریع به ارائه افسران او با ماشین پایانه های رایانه خود را برای تیم ملی وسایل نقلیه.

McCutcheon زمان به عنوان رئیس نمی شد بدون جنجال. اتهام خشونت و انتخابی پلیس از سنت پل جوامع اقلیت گل نشسته این بخش است.

در سال 1991 McCutcheon گفت: مطبوعات پیشگام خبرنگار که بیشتر جرم و جنایت در این شهر راه هوایی سیستم متعهد شد توسط نوجوانان و بدحجابی روزنامه برای گزارش مسابقات مظنون.

McCutcheon گفت که او امیدوار است "هنگامی که کسی را می بیند یک نوجوان سیاه پوست را از نزدیک شدن به آنها آنتن می رود."

شهردار رئیس شورای شهر و دیگر مقامات دولتی به شدت به انتقاد از نظرات که McCutcheon بعد محروم ساخت. رهبری محلی NAACP فصل و مینیاپولیس شهری لیگ خواستار استعفای خود را.

McCutcheon موفق شد در سال 1992 توسط ویلیام Finney, St. Paul اردوغان رئیس پلیس.

پس از خروج از نیروی McCutcheon بازنشسته به شمال غربی ویسکانسین در مرتع پرورش احشام در نزدیکی زادگاه خود از هیوارد که در آن او مطرح اسب مادام العمر شور و شوق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب