NHL پلی آف خواهد ماند بهترین هفت اما با reseeding پس از هر دور

NHL پنج شنبه اعلام کرد که هر سری حذفی خواهد بود بهترین هفت قالب پس از اولیه دور مقدماتی و تیم خواهد بود reseed

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

NHL پنج شنبه اعلام کرد که هر سری حذفی خواهد بود بهترین هفت قالب پس از اولیه دور مقدماتی و تیم خواهد بود reseeded اگر در طول لیگ است و قادر به بازگشت به آن 24-تیم برنامه ریزی بعد از این تابستان.

اعلام شد در حدود همان زمان پیتسبورگ پنگوئن ها نشان داد یکی از بازیکنان خود را به حال آزمایش مثبت برای coronavirus. این تیم گفت: ناشناس بازیکن بود نه در پیتسبورگ جدا شد و پس از تجربه علائم و بهبود است.

تا کنون نه NHL بازیکنان باید آزمایش مثبت: پنج نفر از اتاوا سه از کلرادو و یکی از پیتسبورگ. لیگ انتظار می رود که برای تست بازیکنان روزانه اگر بازی سر. NHL است که هنوز هم ارزیابی ایمنی و بهداشت پروتکل برای آنچه در آن است گفت: می توان با حضور 24 تیم بازی هر یک از دیگر در دو hub شهرستانها.

"ما هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن یعنی ایمنی از بازیکنان" Winnipeg Jets کاپیتان بلیک ویلر گفت: در اوایل این هفته. "ما باید مطمئن شوید که ما ایمنی است که در بالای این لیست. چون ما چند ماه به این بیماری همه گیر ما نمی دانیم که چه اثرات دراز مدت در حال رفتن به. بسیاری از سوالات پاسخ داده شود."

NHL اعلام نشده شروع داوطلبانه تمرینات و یا یک شرکت جدول زمانی برای اردوگاه های آموزشی و از سرگیری بازی. اما جزئیات نهایی این فرمت جواب یک سوال: بازیکنان ترجیح reseeding در طول یک 24-تیم حذفی به عنوان یک وسیله و انصاف و اگر لیگ را دوست دارد براکت که در محل پس از 2014.

"ما ترجیح می دهند به طور کلی ماده براکت برای یک میزبان کامل از دلایل" کمیسر گری Bettman گفت: در هفته گذشته. "ما گفته ایم این بازیکنان که بحث آن در داخل و در صورتی که اولویت ما خوشحال به رعایت آن است."

چهار تیم برتر در کنفرانس شرق و غرب را بازی جداگانه round-robin مسابقات برای تعیین بذر. Reseeding هر دور قرار می دهد مقدار بیشتر در مورد بذر مسابقات بین بوستون خلیج تمپا واشنگتن و فیلادلفیا در شرق و St. Louis, کلرادو, Vegas و دالاس در غرب است.

"کسانی که بازی ها در حال رفتن به رقابتی" پایتخت مدیر کل برایان MacLellan گفت.

Maple Leafs کاپیتان جان توارث عضو NHL/nhl on nbc بازگشت به بازی بازی های کمیته گفت که او ترجیح سنتی هفت سری بازی هنگامی که برگشتی بودند به سنتی 16 تیم. اکثر بازیکنان به توافق رسیدند.

"همه استفاده می شود به بهترین هفت" پیتسبورگ بازیکن نماینده کریس Letang گفت. "شما می دانید که چگونه این ساختار. شما می دانید که چگونه آن را احساس می کند اگر شما از دست دادن دو یا شما برنده شوید ، شما نوع که تمام حالات است که می تواند از طریق یک ویدئو هفت."

داشتن هر سری می تواند بهترین هفت اضافه خواهد شد چند روز به برنامه به جایزه جام استنلی در اواخر اکتبر. اما بازیکنان احساس ارزش آن را به حفظ یکپارچگی برگشتی.

"هر تیمی که در حال رفتن به برنده پنج دور و چهار دور از بهترین هفت ... من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیار شایسته قهرمان جام استنلی و آنها را به عنوان ارزش به هر تیم و یا بازیکنان که برنده آن را قبل از آنها را" توارث گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب