10 دستکمگرفتهشده نشان می دهد که شما ممکن است از دست رفته در بیش از حد-زیادی-تلویزیون عصر - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

چند سال گذشته شده اند یک مزیت برای تلویزیون خوب – خیلی خوب تلویزیون است که شما می تواند بخشیده شود برای گم چند

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

چند سال گذشته شده اند یک مزیت برای تلویزیون خوب – خیلی خوب تلویزیون است که شما می تواند بخشیده شود برای گم چند standouts. ما این لیست را نشان می دهد تلویزیون از چند سال گذشته است که سزاوار توجه شما با وجود این واقعیت است که آنها موفق شده اند به زیر رادار پرواز به هر دلیلی.

"دیوید انسان را می سازد": این خود درام در مورد یک فلوریدای جنوبی, نوجوان مرور زندگی در این پروژه در حالی که به طور همزمان حضور یک آهنربا مدرسه برای کودکان با استعداد ایجاد شده توسط Tarell آلوین McCraney که نیمه اتوبیوگرافیک بازی در خدمت به عنوان پایه ای برای "مهتاب." این سری به طور مشابه با الهام از McCraney کودکی برنده جایزه پی بادی در سال گذشته برای "آن بصری خیره کننده درونی آن قلب wrenching همهجانبه جهان و تفکر آن از هویت به عنوان مایع جمع محدود و قدرتمند است." نمایش های موجود برای جریان در HBO Max بوده و تمدید برای فصل دوم در خود – و شمارش مالک شبکه اپرا وینفری و Michael B. Jordan اجرایی آن در میان تولید کنندگان.

"The Good Fight": حتی اگر شما تماشا و دوست داشتنی CBS "همسر خوب" شما ممکن است را دیده اند این spinoff – زیر غیر منتظره دوم قانون کهنه دادستان دایان لاکهارت (Christine Baranski) در عمدتا سیاه حقوقی – از آنجا که آن را تنها در دسترس در CBS همه دسترسی به شبکه جریان پلت فرم. به ما اجازه دهید تکرار آنچه واشنگتن پست و تلویزیون منتقد هنک Stuever گفت: پس از نمایش 2017 اکران: آن را به ارزش در عین حال یکی دیگر از اشتراک. در حال حاضر بر روی پاشنه از فصل چهارم آن (کوتاه شده به دلیل همه گیر جهانی) و "مبارزه" است و در ادامه به تحت تاثیر قرار دادن منتقدان با تیز اگر پرقدرت تفسیر در سیستم قانونی و محدودیت های آن است. این کمک می کند که نشان می دهد این است که می شود با کمی سورئال DNA از سلف خود – یک علامت تجاری از سازندگان رابرت و Michelle King.

"پدرخوانده هارلم": فارست ویتاکر نقش افسانه ای هارلم شخص مهم در میان یکدسته مواد مخدر پر از دست انداز جانسون در این هیجان prequel سری به فیلم "گانگستر آمریکایی." نشان می دهد آغاز می شود با جانسون انتشار از آلکاتراز; بازگشت به نیویورک چاله ها او را در برابر, ایتالیایی, اراذل و اوباش, رئیس, Vincent "چانه" گیگنت (Vincent d'onofrio). این Epix سری همچنین شامل دیگر در زندگی واقعی آمار و ارقام از جمله Malcolm X (Nigel کاهگل در تکرار نقش) و آدام کلیتون پاول جونیور (به Giancarlo Esposito) هر دو از آنها ساخت یک اتحاد استراتژیک از انواع با جانسون.

"آقا جک": این HBO دوره, درام, همکاری با بی بی سی, بررسی زندگی و خاطرات آن لیستر قرن 19 ملک که مسخره اجتماعی و آداب و رسوم به عنوان یک باز و unapologetic ، Suranne جونز نقش شخصیت که ما با او به عنوان وضعیتی وخیم از فروپاشی با یک زن که رد او را با پذیرش پیشنهاد ازدواج از یک مرد. لیستر مجموعه مناظر خود را بر روی به روز رسانی در حال حاضر املاک و تاریخی او به ارث رسیده از خانواده و معاشرت اری برنده زن همسایه او امیدوار است به او ، Stuever به نام هشت قسمت سری تمدید برای فصل دوم, یک سال گذشته "جذاب ترین درام."

"جستجو حزب": این زبان در گونه طنز به دنبال یک گروه از خود جذب وای رهبری مندانه (Alia شوکت) که تبدیل به وسواس با ناپدید شدن مرموز یک کالج همکلاسی. این مجموعه تبدیل به یک جای خواب ضربه پس از فرود تا حدودی بدون تشریفات در TBS در سال 2016. آن را پس از نقل مکان به HBO Max که در آن کمدی تاریک فصل سوم اولین بار در ماه گذشته است. به عنوان مندانه و دوستان خود را مقابله با عواقب ناشی از آنها سهوا جنایی high jinks, "جستجو حزب" در ادامه به ارائه, هوشمند, سخت تفسیر در بیحالی جوان و بزرگسالی است.

"Wynonna Earp": این Syfy سریال زیر Wynonna (ملانی Scrofano), great-great-granddaughter افسانه ای Wyatt Earp او به عنوان جنگ تحت اللفظی شیاطین: ارواح قانون شکنان کشته شده توسط او جد. خالق امیلی Andras گفت: supernatural غربی الهام از "بافی قاتل خون آشام" که او گفته خبرنگار هالیوود شد و در نهایت "در مورد زن بودن در جهان مدرن و کنده کاری مسیر خود را و خانواده خود را." "Wynonna Earp" برتری در آن تم و نیز به دست آورده ستایش برای همجنسگرایان نمایندگی به خصوص در اطراف نشان می دهد ترین-حمل و شوهر "Wayhaught." جریان نشان می دهد سه فصل اول در Netflix بکشد; چهارم خواهد رسید یکشنبه در Syfy.

"متاسفم برای از دست دادن شما": نه همه چیز که بالا میآید در Facebook خوب است اما ما به شدت توصیه این سری که ستاره الیزابت اولسن به عنوان لی شاو, بیوه عزادار مرگ ناگهانی شوهرش. هرج و مرج است که آشکار در پی این یاد ماندنی از دست دادن احساس تند و تلخ و واقعی است. این شرم آور Facebook تماشای لغو این مجموعه پس از دو فصل.

"شبه": یک هنرمند باهم (Inbar Lavi) را توسط چند تن از سابق قربانیان در این کمدی که پخش براوو برای دو فصل قبل از اینکه لغو شد. انتقام خود را طول می کشد و آنها را در یک بین المللی سفر که تابیده و سرگرم کننده است. های موجود برای جریان در Netflix "شبه" باعث می شود به صورت کاملا محترم شراب خواری.

"Twin Peaks: بازگشت": ما آن را دریافت کنید: در 18 قسمت های Showtime را بلند پروازانه "Twin Peaks" راه اندازی مجدد به نظر می رسد مانند یک تقلا کردن. شاید به همین دلیل سری به استقبال چنین مخاطبان کوچک که آن را برای اولین بار مقابل HBO را "بازی تاج و تخت" در تابستان 2017. اما اگر شما زمان و به اشتراک حق بیمه کابل شبکه – آن را به ارزش خود را (دوباره)در نظر میگیرد. به عنوان Stuever نوشت که در ماه اوت راه اندازی مجدد "تبدیل به یک خیره کننده نشخوار فکری در قهرمانانه خوب و بد ذاتی گفت: از طریق یک refreshingly منسجم ماهرانه گام طرح که موفق به نگه داشتن آن طرفداران وفادار و کنجکاو تازه واردان حدس زدن تمام راه."

"کودک پرستار در باشگاه": Netflix اقتباس از ان M. Martin مورد علاقه رمان افتخارات ما ماندگار نوستالژی در اطراف حق رای دادن در حالی که همچنین دادن BSC جهان چند به روز رسانی است که احساس معاصر و مهم – اما هرگز مجبور. نشان می دهد بازیگران ویژه متنوع تر از دیگر لوازم جانبی معرفی یک میزبان از استعداد های جدید که تجسم روح کریستی, Mary Anne, کلودیا و استیسی. این سری است که هر چیزی اما دستکمگرفتهشده (منتقدان را ارائه داده اند ستایش بالا) اما شما ممکن است چشم پوشی این گوهر اگر شما سقوط در خارج از هدف جمعیتی. که اشتباه خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب