خانه تماس: نگه داشتن سرگرم کننده در تابستان با یک دوز اضافی از پیشگیری - چهارشنبه 27 مه سال 2020 PST

توسط Dr. Bob Riggs برای سخنگوی-نقد و بررسی آن را دشوار است به این باور است که تابستان نزدیک است. روز در حال گ

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

توسط Dr. Bob Riggs برای سخنگوی-نقد و بررسی

آن را دشوار است به این باور است که تابستان نزدیک است. روز در حال گرفتن طولانی بعد از ظهر در حال گرم شدن و گل و بهار در حال ساخت راه برای تابستان سبزیجات. که همچنین بدان معنی است که بسیاری از ما خواهد شد صرف زمان بیشتری را خارج از منزل – اجتماعی فاصله گرفته البته – که بدان معنی است که زمان بیشتری در خورشید زمان بیشتری را بر روی و یا در آب و زمان بیشتری را در جنگل.

در حال حاضر زمان زیادی برای فکر کردن در مورد نگه داشتن تمام اعضای خانواده خود را امن بر روی آب است. بهترین غرق پیشگیری یادگیری شنا. هنگامی که آنها دوباره باز کردن بسیاری از منطقه استخر بزرگ شنا برای کودکان و بزرگسالان بیشتر با کمک های مالی در دسترس است. بدون در نظر گرفتن شنا, مهارت, کودکان باید از پوشیدن جلیقه نجات هر زمان آنها قایقرانی و بزرگسالان می توانید به طور امن و خوب نقش مدل ها با پوشیدن آنها بیش از حد. اگر شما در استخر, مطمئن شوید که یک هشدار بزرگسالان است که همیشه در بازو دسترس کودکان است.

متاسفانه بسیاری از غرق شدگی اتفاق می افتد در میان نوجوانانی که ممکن است شنا بدون نظارت. این در بخشی به دلیل آنها را از خطرات در آب باز است که به مراتب خطرناک تر از استخر شنا. یادآوری خود را که غرق شدن یک خطر جدی و آب باز است و خطرات است که شامل جریان هوای سرد دشوار است برای تعیین عمق از آب و گرفتن بیش از حد دور از ساحل به بازگشت به ایمنی. برای نوجوانان و بزرگسالان به مواد مخدر و مصرف الکل باعث اختلال در قضاوت و ظرفیت فیزیکی و تا حد زیادی باعث افزایش خطر غرق شدن است.

پیشگیری بهتر از درمان پس از کلاه ایمنی برای دوچرخه سواری پردازش غلتکی و اسکوتر است یک ایده خوب (و آن را نیز قانون برای شهرستان اسپوکن). من هم رفتن به پوشیدن مچ دست و زانو نگهبانان اگر من در یک روروک مخصوص بچه ها یا تیغه غلتکی به دلیل گرفتن خراشیده و یا شکسته فقط صدا نیست که برای من خوب است.

تابستان به معنی خورشید که همچنین می تواند به معنای آفتاب سوختگی. قبل از رفتن به آفتاب, درخواست sunblock SPF 30 و یا بالاتر به خود پوست در معرض آفتاب. درخواست مجدد آن به طور منظم. پوشیدن یک کلاه با یک 360 درجه لبه و عینک آفتابی مناسب با حفاظت از اشعه ماوراء بنفش برای محافظت صورت و چشم. سبک لباس شما در حفظ و کولر و همچنین محافظت از پوست خود را از خورشید است. اگر شما می توانید جلوگیری از آفتاب ظهر که اشعه های قوی هستند و یا پیدا کردن یک نقطه در سایه صبر از ظهر ساعت.

این نیز زمان زیادی را برای بررسی در خانواده خود تجهیزات و مهارت های لازم برای کمک های اولیه. از نیش زنبور عسل به بینی خونین به دوچرخه قفل دانستن چگونه برای درمان اصول می تواند مهم باشد. شروع شده توسط حق آموزش CPR و کمک های اولیه. این آموزش نیست اما می تواند یک زندگی را نجات دهد. اگر شما از نوزادان در منزل CPR نوزاد می تواند مهم باشد ،

شما می توانید رفتن به داروخانه و خرید یک بسته بندی کیت کمک های اولیه. بسیاری از این می تواند مفید باشد در خود خانه کیت کمک های اولیه آغاز شده است. مهم ترین چیز این است که شما در نظر گرفته ایم و چه فعالیت های خانواده خود را ترجیح می, و چگونه شما می تواند آماده برای آسیب. اگر شما یک دوچرخه سواری, خانواده, شما ممکن است نیاز به بزرگتر باند. اگر شما یک خانواده که در زمان شما ممکن است نیاز به بیشتر شامل sunblock و صبر.

ما تقریبا به گاز گرفتن اشکال فصل است. Deet مبتنی بر دفع پشه است دوست من. Picaridin است بیشتر موثر برای پیشگیری از گزش پرواز. آنها بدتر در نزدیکی آب در حال حرکت و شبیه به نیش پشت گردن و پوست سر. من همچنین از طرفداران بزرگ از پرمترین پارچه درمان به نگه داشتن اشکالات از گاز گرفتن را از طریق لباس.

ما پزشکان دیدن بسیاری از تابستان صدمات است که به راحتی می تواند اجتناب شود. این تابستان اجازه دهید تمام مراحل آماده می شود به نگه داشتن خانواده های ما و خودمان را امن است.

باب Riggs یک پزشکی خانواده پزشک در Kaiser Permanente را Riverfront مرکز پزشکی. ستون خود را به نظر می رسد هفته ای دوبار در, سخنگوی-نقد و بررسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب