رپتورز توانایی برای انطباق ممکن است فقط آنچه مورد نیاز است در غیر قابل پیش بینی NBA فصل

وجود دارد رفتن به یک افتضاح مقدار زیادی از زمان برای رپتورز و یا هر NBA تیم برای آماده سازی برای بازی از اهمیت

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

وجود دارد رفتن به یک افتضاح مقدار زیادی از زمان برای رپتورز و یا هر NBA تیم برای آماده سازی برای بازی از اهمیت تحت شرایط عجیب و غریب ،

و شاید که نقش حق را به wheelhouse دفاع از قهرمانان.

از همه چیز رپتورز نشان داد در ساختمان در لیگ سوم-بهترین رکورد خود را برای اولین بار 64 بازی بود و توانایی به سرعت انطباق با آسیب های که در زمان بازیکنان کلیدی از بازی.

هر پخش کننده قابل توجهی از دست رفته حداقل یک بازی به دلیل مصدومیت و چهار تیم به طور منظم شروع پنج کایل لوری فرد VanVleet پاسکال Siakam و Marc Gasol — از دست رفته 80 بازی بین آنها است.

که مجبور مربی نیک پرستار به صدای یورتمه رفتن اسب از 15 شروع متفاوت ترکیب تیم برای یک تیم است که به نحوی انباشته 46-18 رکورد.

یک چیز کوچک مثل تقریبا چهار ماه مجبور عدم نباید زحمت آنها شده ایم تا بدانند همه چیز به عنوان آنها رفته همراه تقریبا تمام فصل.

"من فکر می کنم این تیم را دوست دارد به بازی ما عشق را به رقابت ما عشق به سعی کنید به همه چیز شکل و در پایان روز همه چیز است که رفتن در زمانی که شما در نهایت رسیدن به آنجا و توپ بالا می رود شما می توانید لیزر تمرکز و کار در دست انجام می شود؟" پرستار گفت:.

با توجه به یک مقدار زیادی از زمان بیکار به تشریح تصویری و طرح بعدی خود حرکت پرستار گفت: او به دنبال در یکی از حداقل استفاده می شود ترکیب برای بازی در نقش یک وقتی فصل رزومه اواخر ماه آینده در دیزنی/ESPN مجموعه ورزشی خارج از اورلاندو فلوریدا.

"من می توانید تصور ما بازی بسیار بزرگ [آنچه] ما به تماس با ما ادم تنومند و بدقواره صف با اوجی (Anunoby) در دو و پاسکال (Siakam) سه و سرژ (Ibaka) در چهار و مارک (Gasol) در پنج" مربی گفت. "من می توانم تصور که در آینده مفید در اینجا در این سال برگشتی."

Gasol, Ibaka و Siakam آغاز شده و دو بازی در این فصل — رپتورز برنده هر دو — و در حالی که شکستن یک شروع عالی backcourt از لوری و VanVleet خواهد بود یک قمار بزرگ و عقل قادر به استفاده از "جامبو" صف برای امتداد از بازی ها می تواند به ایجاد رقابت مزایای.

و با توجه به تورنتو فهرستی سازگاری و تجربه در مشخص کردن چیزها در پرواز آن نباید بیش از حد مخل.

کلیدی خواهد بود Gasol سلامت. جانبازان مرکز که در نگاه نخست شکل در رسانه های اجتماعی عکس که توجه طرفداران, شده در داخل و خارج از صف تمام فصل برخورد با یک همسترینگ موضوع که اولین ظهور در ماه دسامبر. 35 سال است در بازی تنها یک بازی از ژان. 28. توانایی های خود را سریع و موثر تصمیم گیری در سرعت کامل در بازی باعث می شود او ارزشمند است.

"من فکر می کنم او یک ستون در هر دو به پایان می رسد" پرستار گفت: هفته گذشته است. "او را به عقب وجود دارد در دفاع کارگردانی ترافیک محافظت لبه, صحبت کردن, گرفتن بچه ها از طریق صفحه نمایش. او فقط همه چیز به عقب وجود دارد, دفاعی و بیشتر از آن را با تجربه و IQ.

"و گفت: من این 1,000 بار اما من اصلا خسته از گفتن آن: ما جرم هر زمان که ما در مشکل من می گویند پرتاب توپ به مارک و همه شروع به برش. و معمولا چیزهای خوب اتفاق می افتد و که فوق العاده لوکس که اقامت زور است."

وجود ندارد رفتن به زمان زیادی برای آماده شدن برای یک حذفی فصل از چهار تا هفت سری بازی برای هر تیم و که ممکن است با توجه رپتورز به خوبی از آنها تجربه با بسیاری از مختلف به نظر می رسد که ممکن است بسته به مخالفان خود را.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هنگامی که برنامه در حال نهایی شدن و عقد قرارداد امضا رپتورز آغاز خواهد شد و ورود در فلوریدا در هفته آینده چه خواهد بود صفحه اصلی پایگاه خود را برای تست های اولیه و تمرینات فردی است که در حال حاضر.

پس از آن وجود دارد یک مینی کمپ که نمی تواند شامل تمام پنج در پنج scrimmages قبل از این تیم سر به اورلاندو در جولای 7, 8 و یا 9. اردوگاه وجود دارد شامل خواهد شد تا سه نمایشگاه scrimmages با تیم های دیگر قبل از هشت بازی تا پایان فصل به طور منظم قبل از اوت. 14 شروع برگشتی.

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن