عمه Jemima نام تجاری بازنشسته توسط لرزنده با توجه به نژادی کلیشه

توسط ALEXANDRA اولسون و مت OTTنیویورک (AP) — امریکا دردناک مبارزات بیش از نژادپرستی در نهایت با عمه Jemima که

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

توسط ALEXANDRA اولسون و مت OTT

نیویورک (AP) — امریکا دردناک مبارزات بیش از نژادپرستی در نهایت با عمه Jemima که در همه جا ثابت پذیرایی با صبحانه جداول 131 سال است.

Quaker Oats چهارشنبه اعلام کرد که آن بازنشسته خواهد شد عمه Jemima نام تجاری گفت: این شرکت به رسمیت می شناسد شخصیت ریشه "بر اساس نژادی کلیشه." در واقع این لوگو با الهام از قرن 19 خنیاگر جشن "لله" یک زن سیاه و سفید محتوا به خدمت او سفید و کارشناسی ارشد. برده سابق نانسی سبز شد چهره کلوچه محصول در سال 1890.

عمه Jemima به سقوط آخرین سیگنال قدرتمند فرهنگی لحظه ای به راه انداخته شده توسط Black Lives Matter تظاهرات که در سراسر جهان گسترش یافت و باعث شد شرکت به تجدید نظر در سیاست های خود از شیوه های استخدام دادن به کارکنان برای Juneteenth سالگرد پایان برده داری در آمریکا

شرکت های دیگر گفت: آنها می اندیشند کلیشه های نژادی در نام تجاری خود را.

صاحب عموی بن برنج می گوید: نام تجاری "تکامل" در پاسخ به نگرانی در مورد نژادی كليشه اي است. Caroline Sherman یک سخنگوی شرکت مادر بهرام گفت: این شرکت در حال گوش دادن به صدای مصرف کنندگان به خصوص در جامعه است.

Geechie پسر آسیاب یک خانواده متعلق به عملیات در کارولینای جنوبی است که باعث می شود به صورت محلی رشد کرده و آرد سفید بلغور گفت آن است که "گوش دادن و تجدید نظر کلی ما نام تجاری" هر چند هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند. Geechie یک گویش گفتاری عمدتا توسط فرزندان آفریقایی-آمریکایی که حل و فصل در Ogeechee رودخانه در گرجستان با توجه به Merriam-Webster.com. در بیانیه ای به آسوشیتد پرس این شرکت گفت: ممکن است تجدید نظر شده اند تحت نظر و بحث باید ramped بازگشت تا با توجه به آب و هوای فعلی.

در اوایل این سال زمین O'Lakes اعلام کرد که دیگر نمی خواهد با استفاده از بومی آمریکا زن در بسته های خود را از کره و پنیر و دیگر محصولات از اواخر 1920s.

اما تجدید نظر از این تصاویر همچنین پرسش در مورد اینکه چرا آنها را تحمل کرده اند برای مدت طولانی در وهله اول فراتر از جنبش حقوق مدنی و متعاقب آن دهه اعتراض علیه تبعیض و خشونت علیه آمریکایی های آفریقایی تبار. مارک های قومی و نژادی کلیشه هنوز فراوانند از نستله را اسکیمو پای و دست Chiquita موز شهرت به بحث های جاری بیش از Washington Redskins تیم فوتبال.

Riché Richardson, استادیار آفریقایی ادبیات در دانشگاه کرنل به نام عمه Jemima بازنشستگی پنج سال پیش در نیویورک تایمز نظر قطعه — بخشی از یک بحث گسترده تر در مورد مؤتلفه مجسمه ها و دیگر تصاویر پس از قتل عام و نه, سیاه, محله های کشیش نشین در یک کلیسا در چارلستون کارولینای جنوبی است.

ریچاردسون گفت: عمه Jemima تجسم تاریکی راحتی که برخی از آمریکایی ها را از تصاویر سیاه و سفید بردگی بنابراین نرمال است که آن را جعبه مخلوط نان شیرین و پهن. او گفت: آن مشکل بود که عمه Jemima چنین همه جا نمادی از زنانگی که بسیاری از زنان واقعی که آیکون های سیاه تاریخ آمریکا است.

"سوال می شود آیا می خواهید به نگه داشتن بر روی تصاویر است که گوش دادن به بازگشت به گذشته زمانی که سیاه پوستان بودند به بندگان و انتظار می رود به جای خود می دانند?'" ریچاردسون گفت. "افرادی که به برگزاری این نمادها تقریبا نشان می دهد که کسانی هستند که بار آنها دلتنگ مورد. من فکر نمی کنم مردم قصد ارسال این پیام اما در این زمان ما نمی توانیم به ارسال مخلوط پیام است."

لرزنده است که متعلق به شرکت پپسی گفت: بازرسی و نگهداری نان شیرین و پهن مخلوط کنید و شربت را با ضربه قفسه های سه ماهه چهارم سال 2020 است. این شرکت اعلام خواهد شد نام جدید در تاریخ بعد.

"ما می دانیم عمه Jemima به ریشه ها بر اساس نژادی کلیشه گفت:" کریستین Kroepfl لرزنده غذاهای شمال امریکا است. "در حالی که کار انجام شده در طول سال به روز رسانی با نام تجاری در یک شیوه ای در نظر گرفته شده بود مناسب و احترام ما متوجه این تغییرات کافی نیست."

شرکت پپسی نیز اعلام کرد که پنج سال 400 میلیون دلار ابتکار "به بلند کردن, سیاه جوامع و افزایش سیاه و سفید نمایندگی در شرکت پپسی."

لرزنده سعی در طول سال به پاکسازی عمه Jemima به او "مامان" ریشه تبادل او روسری برای مروارید توسط 1989. هنوز تصویر مشتاق خانوادگی و نام او نمی تواند جدا از آن نژادپرستانه ریشه.

در اوایل این هفته خواننده کربی ارسال شده توسط Infinite به نام "چگونه به یک غیر نژادپرستانه صبحانه" توضیح برخی از backstory از عمه Jemima به نام تجاری. که تصویری ویروسی رفت.

_______

آسوشیتد پرس نویسنده آن د'Innocenzio کمک به این داستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن