Dane Mizutani: چرا NFL هنوز هم پس ترس به بحث در مورد khezri?

از آسایش در زیرزمین خانه خود را در هفته گذشته NFL کمیسر راجر Goodell بستری او اشتباه بود. او پیشنهاد تسلیت به

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

از آسایش در زیرزمین خانه خود را در هفته گذشته NFL کمیسر راجر Goodell بستری او اشتباه بود. او پیشنهاد تسلیت به خانواده های جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery و در واقع استفاده از واژه "خشونت پلیس" در صحبت کردن در مورد مرگ و میر خود را.

این یک تضاد کامل با مواضع NFL به مدت طولانی گرفته شده در مسائل اجتماعی از نژاد پرستی و نابرابری است که در ادامه به مصرف بخش از کشور است.

"از آن شده است یک زمان دشوار برای کشور ما به ویژه در افراد سیاه و سفید در کشور ما" Goodell گفت: در یک بیانیه ویدئویی. "ما لیگ ملی فوتبال محکوم کردن نژادپرستی و سیستماتیک سرکوب مردم سیاه و سفید. ما لیگ ملی فوتبال اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و اعتراض مسالمت آمیز. ما لیگ ملی فوتبال, باور, سیاه زندگی مهم است."

در هیچ نقطه ای را Goodell اشاره سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri که سعی در درخشش نور را در همان مسائل اجتماعی در سال 2016 با زانو زدن در طول سرود ملی. او منتشر شد پس از این فصل و تا به بازی در یک بازی NFL پس از.

اکثر حامیان استدلال می کنند که Kaepernick کاملا به اندازه کافی خوب نیست و هنوز هم ممکن است به اندازه کافی خوب به شایستگی یک نقطه در یک NFL فهرست. او به عنوان یک ستاره هنگامی که او به رهبری 49ers به سوپر باول در سال 2012 و در حالی که بازی های خود را کاهش یافته است در ادامه فصل او هنوز هم انداخت برای 2,241 متری و 16 touchdowns در سال 2016 خود را در فصل گذشته در لیگ.

که چیزی NFL است که هنوز هم نمی خواهند به بحث در مورد.

در حالی که وایکینگ ها را به عنوان یک پیشرو تیم متمرکز هل دادن گفتگو به جلو مدیر کل ریک Spielman تا به حال هیچ علاقه ای به صحبت کردن در مورد Kaepernick این هفته است.

او تلاش خود را برای از کنار این سوال در طول زوم تماس بگیرید که همچنین شامل همکاری دفاعی هماهنگ کننده Andre پترسون linebacker اریک Kendricks ایمنی آنتونی هریس و در حال اجرا پشت Ameer عبدالله. با توجه به Spielman, او می خواست برای حفظ تمرکز بر روی چیزهایی که وایکینگ ها انجام شد برای مبارزه با نژاد پرستی و نابرابری بالاتر از هر چیز دیگری.

"من می خواهم به نگه داشتن فوتبال مربوط به مسائل خارج از این" Spielman گفت. "از آنجا که من نمی خواهم این پیام به رقیق از آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن."

که پاسخ بود فورا ملاقات با پیگیری سوال: نمی Kaepernick مربوط به این ،

"این مربوط, اما, دوباره, نقطه نظر ما از این گفتگو با همه و ما با داشتن این کنفرانس مطبوعاتی این است که واقعا ایمان چه می گذرد در این دنیا و چرا از آن است که در جریان" Spielman گفت. "شما شنیدن این پیام بارها و بارها در مورد داشتن مشکل ارتباطات در مورد آموزش در مورد نشستن وجود دارد و گوش دادن به همه است."

که در مورد به عنوان دور به عنوان Spielman بود برای رفتن بر روی این موضوع به عنوان او را با عجله به پایان رسید پاسخ خود را قبل از تلاش برای تغییر این گفتگو در جهت های مختلف. Kendricks, در ضمن, تقدیر Kaepernick برای شجاعت آن زمان را به یک مکان ایستاده زمانی که هنوز بسیاری از آنها تمایلی.

"او تا به حال یک درک بسیار عمیق تر از حتی من در آن زمان" Kendricks گفت. "او خود را خارج وجود دارد و در حال حاضر زمان آن را برای هر کس دیگری به انجام بخشی خود را. این که چگونه من احساس می کنم و این که چگونه من در حال حرکت رو به جلو است. این چیزی است که در ذهن من به طور مداوم."

مایک زیمر در گذشته تعیین کرده است انتظار از ایستادن برای سرود ملی. به عنوان یک تیم وایکینگ ها تصمیم به قفل اسلحه به جای زانو زدن به عنوان یک راه برای نشان دادن همبستگی خود را پس از یک صدای جیر جیر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در آن او با انتقاد از اعتراضات در طول سرود ملی.

آن پرسش: اگر یک وایکینگ ها بازیکن تصمیم می گیرد به زانو زدن در این فصل?

"داخلی ما نیست و حتی در مورد هر چیزی مانند این که" Spielman گفت. "من می دانم که ما مالکیت مربی زیمر خودم و کارکنان ما باید این نوع رابطه که در آن ما می توانیم در کنار یکدیگر به این دلیل که هدف مشترک است."

در حالی که وایکینگ ها نیست صحبت در مورد هر چیزی به عنوان یک تیم هنوز Kendricks گفت که او پیش بینی بیشتر بازیکنان NFL اعتراض در برخی از ظرفیت های این فصل است.

همانطور که برای عبدالله او زانو طول سرود ملی زمانی که او یک عضو از Detroit Lions توصیف آن به عنوان یک راه برای بالا بردن سطح آگاهی. کلید گفت: پس از بالا بردن سطح آگاهی با در نظر گرفتن عمل.

"وجود دارد یک تفاوت بین دانش و خرد" گفت: عبدالله تشبیه علم به دانستن گوجه فرنگی میوه است و عقل دانستن نیست برای قرار دادن در یک سالاد میوه. "این بار نوبت به ما دانش به عقل است که نرم افزار به سوی واقعا تغییر سیستم نسبت به تغییر ذهن و نسبت به آموزش مردم است."

که چه Kaepernick در تلاش بود برای انجام تمام همراه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب