کانادا بریگیته Thibault برنده زنان غربی تازه کار, دستاوردهای معافیت

فرانکفورت بیمار.—بریگیته Thibault از Rosemere, Que., شکست آمریکا جکی لوکنا چهار و سه به نفع زنان غربی در شنبه,

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

فرانکفورت بیمار.—بریگیته Thibault از Rosemere, Que., شکست آمریکا جکی لوکنا چهار و سه به نفع زنان غربی در شنبه, تبدیل شدن به دومین کانادا در چهار سال برای گرفتن این عنوان است.

Thibault یک Fresno State ارشد و 2019 غرب کوه کنفرانس قهرمان غالب با وجود شروع کند در مقابل نه.

"من نمی خواهم به من امیدوار است تا آنجا که من می دانم که من بازی در حال حاضر نوع در یک roller-coaster گفت:" 21 ساله Thibault گفت. "من احساس می کنم زیادی به دست آورده حرکت از دیروز. من فقط نگه داشته و ایمان. من نگه داشته و مبارزه و نمی دهد."

دو فینالیست به دست آورده معافیت به ایالات متحده زنان تازه برای Aug. 3-9.

Thibault برداشت دو تا سرب از طریق هفت سوراخ اما لوکنا دوباره به نفع خود بعد از دو سوراخ و در میدان مسابقه به عنوان پشت نه.

کانادا به دست آورد سرب با همتراز در شماره 10 و سپس در زمان 13, 14 و 15 با بازگشت به عقب پارس و یک بسته مرغک برای تضمین پیروزی و اضافه کردن نام خود را به لیست قهرمانان در زنان غربی تازه را W. A. الکساندر جام.

Thibault گفت که او به دنبال به جلو به بازی در ایالات متحده زنان تازه اما در حال انتظار برای شنیدن بقیه سال نگه می دارد برای او.

"من رفتن به آمریکا زنان هستم و پس از آن بستگی به مدرسه" او گفت:. "اگر مدرسه بازگشت و سپس من شما را به رقابت در کالج. اگر نه, من از رفتن به اروپا برای انگلیس هستم."

Thibault زیر را در صدای پای همکار کانادا Maddie Szeryk از لندن, Ont., که موفق به کسب قهرمانی در سال 2017. آنها تنها دو کانادایی در 120 سال تاریخ از این رویداد به ادعای عنوان شده است.

در گذشته زنان غربی, از قهرمانان شامل زمان LPGA ستاره آریا Jutanugarn استیسی, Lewis, بریتنی لنگ و Cristie کر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن