NHL لغو مانده از فصل به طور منظم اعلام کرد 24-بازی تیم-در و حذفی فرمت

لیگ ملی هاکی است تا با یک نسبتا ساده راه را برای از سرگیری آن فصل و فوق العاده پیچیده راه خود را به نگه دارید

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

لیگ ملی هاکی است تا با یک نسبتا ساده راه را برای از سرگیری آن فصل و فوق العاده پیچیده راه خود را به نگه دارید قرعه کشی درفت.

لیگ کمیسر گری Bettman تایید برشمرد قصد دارد روز سه شنبه به 24 از NHL 31 تیم در برخی از نقطه در تابستان امسال اوج یک قهرمان جام استنلی در پاییز.

Bettman گفت: لیگ معتقد بودند پیشنهاد شد و "عادلانه برای همه تیم ها و بهترین گزینه در شرایط. آن را قادر خواهد ساخت بهترین آف در همه ورزش افتخار ما سابقه و تولید یک قهرمان شایسته ادعا ارزشمند ترین جایزه در تمام رشته های ورزشی."

هر چند هیچ تاریخ خاص و یا مکان داده شد برای از سرگیری بازی — لیگ متوقف شده در مارس 12 به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس — Bettman پیشنهاد اردوگاه های آموزشی نمی خواهد باز قبل از نیمه اول تیر ماه و تنها به عنوان دولت های محلی و مقامات بهداشتی اجازه می دهد.

این کمیسیون همچنین اعلام کرد در این فصل به طور منظم ، این بدان معناست که بوستون برونز هستند رئیس جمهور برنده جایزه به عنوان بهترین به طور منظم فصل تیم ادمونتون را Leon Draisaitl هنر راس برنده جایزه به عنوان لیگ پیشرو امتیاز تولید کننده (110) و واشنگتن الکس Ovechkin و بوستون دیوید Pastrnak خواهد شد به اشتراک گذاری این موشک ریچارد جایزه برای بسیاری از اهداف (48). آن را نیز به پایان می رسد برگها مرکز Auston ماتیوز پیگیری از 50 اهداف است. او تا به حال 47 زمانی که بازی به تعویق افتاد.

تحت لیگ حذفی برنامه برگها خواهد بازی Columbus Blue Jackets در بهترین پنج مقدماتی سری یکی از هشت بازی ها شامل تیم های رتبه پنجم به 12 در هر کنفرانس. چهار تیم برتر هر کنفرانس را بازی round-robin مسابقات خود را به منظور تعیین حذفی بذر.

تورنتو یکی از نه شهرستانها در نظر گرفته شده به عنوان یک پتانسیل hub شهر یکی از شهرستان میزبان شرقی تیم شهر میزبان غربی تیم است. ونکوور, ادمونتون, Columbus, دالاس شیکاگو, لاس وگاس, مینیاپولیس-سنت پل و پیتسبورگ دیگر نامزدها.

"ما اعتقاد داریم که ما می توانیم مقدماتی و دو دور حذفی به پایان رسید در کمی بیش از یک ماه" Bettman گفت.

آیا تیم خواهد بود reseeded پس از هر دور و یا اینکه برگشتی خواهد بود کروشه باقی مانده است که باید تصمیم گرفت.

لیگ تصمیم گرفته است در ژوئن 26 قرعه کشی درفت ، سه میدارد و به طور معمول خواهد بود تا برای grabs. هفت غیر حذفی تیم را در قرعه کشی با هشت حفره یا سوراخ میدارد به نمایندگی از هشت تیم که حذف خواهد شد در دور مقدماتی.

اگر هر یک از متغیرهایی پیروزی هر یک از نامزدهای دوم قرعه کشی برگزار خواهد شد و پس از دور مقدماتی به تعیین که در آن حذف تیم برنده حفره یا سوراخ را انتخاب کنید.

"بدیهی است که این فوق العاده و بی سابقه تایمز" Bettman گفت. "هر گونه برنامه ریزی برای از سرگیری بازی تعریف نمی تواند کامل شود. و من مطمئن هستم که بسته به اینکه کدام تیم شما ریشه, برای, شما می توانید پیدا کردن برخی از عناصر این بسته است که شما ممکن است ترجیح می دهند به انجام متفاوت اما به اعتقاد ما ما ساخته شده یک طرح کلی است که شامل تمام تیم های که به عنوان یک موضوع عملی ممکن است تا به حال شانس راهیابی به مرحله پلی آف زمانی که فصل بود متوقف شد.

"و این طرح را تولید کند شایسته قهرمان جام استنلی."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم از حذفی و پیش نویس فرمت ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن