منگنز ماهیگیری بازکن: DNR می گوید ماهی به خانه' — مخزن پر از گاز است به شما وجود دارد و هیچ توقف

سالانه انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری زیارت به مینه سوتا در کرانههای شده است کلمپ پایین آخرین تلفات این بیماری

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

سالانه انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری زیارت به مینه سوتا در کرانههای شده است کلمپ پایین آخرین تلفات این بیماری همه گیر کوروناویروس.

شنبه باز روز از ماهیگیری برای انواع مختلف اردک ماهی pike, دریاچه, ماهی قزل آلا, باس (گرفتن و انتشار در مترو) است که هنوز هم دولت کمیسر منابع طبیعی یکشنبه خواست همه برنامه ریزی در رفتن و نشانه های اولیه هستند که بسیاری از مردم — به ماهی "نزدیک به خانه است."

دقیقا چه معنا است ؟

  • یک مخزن پر از گاز (یا شارژ کامل در یک وسیله نقلیه الکتریکی) نیاز به شما وجود دارد ،
  • هیچ یک شبه باقی می ماند.
  • را به تمام لوازم با شما.

محدودیت های کشیده شده توسط وزارت منابع طبیعی و وزارت بهداشت در نظر گرفته شده برای جلوگیری از مردم سفر در سراسر کشور پراکنده میکروب ها در ایستگاه های گاز, استراحت, مناطق, مواد غذایی فروشگاه ها و مغازه طعمه.

این نگرانی به خصوص تلفظ بیش از مناطق روستایی که در آن مراقبت های بهداشتی سیستم اغلب نه به عنوان قوی به عنوان در شهرستانها بزرگ است. مناطق روستایی نیز خانه به ساکنان مسن و هند جمعیت که در آن شرایط اساسی هستند بیشتر شایع عوامل است که می تواند تقویت اثرات COVID-19.

قوانین همسو با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz extended stay-at-home ترتیب است که اجازه می دهد تا ماهیگیری اما محدودیت سفر به ضروری سفر تنها. ماهیگیری ممکن است ضروری به روح اما راه طولانی برای رسیدن به آنجا نیست و در مینه سوتا وجود آبهای نزدیک به خانه آنها گفت.

با اینحال, این حکم, که له برنامه های بی شماری از خانواده ها و ماهیگیری رفقا برخی گفته بودن به کنار سال-سنت های طولانی و یا شاید در حال ممنوع از شروع جدید. و آن را یک تنبیه برای استراحتگاه که مجاز به باز کردن برای مسکن تحت Walz را استثنا اجازه می دهد هتل ها و متل ها برای باز باقی می ماند, اما که در حال حاضر اساسا خود را گفت: کاربران باید فراخوانی برای لغو, اگر آنها در حال حاضر نمی.

"هیچ چیز در مورد این وضعیت آسان است" DNR کمیسر سارا Strommen گفت: روز شنبه در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "Minnesotans مضطرب به خارج. کسب و کار در حال اضطراب به بازگشایی شده است. و در عین حال ما نیز می دانیم که بسیاری از Minnesotans نیز شدید استرس و اضطراب در مورد سلامت خود را به طوری قابل توجه این است که یک تعادل است."

شایان ذکر است که در طول همه گیر های مختلف جوامع روستایی باید خواست ساکنان مترو برای ماندن ابراز ترس از ماهیگیران تفننی و دیگران ناخواسته حمل و نقل ویروس که نیست همیشه نشان می دهد علائم حتی زمانی که آن را مسری است. در یک نقطه برای مثال مقامات محلی بسته عمومی رمپ قایق در Rainy River در دور شمال مینه سوتا در تلاش برای تضعیف out-of-towners از عنوان تا برای اوایل بهار ماهیان خاویاری فصل ماهیگیری.

چگونه می خواهد آن را به اجرا?

سرهنگ Rodmen اسمیت رئیس DNR را اجرای بخش گفت: هدف این است که رعایت داوطلبانه و نه اقدام پلیس.

"ما همچنان به استفاده از یک رویکرد آموزشی" اسمیت گفت: دلالت استرن سخنرانی به جای استناد. "Minnesotans به طور کلی انجام شده است و یک کار بسیار خوب است. ... ما پیش بینی نمی صدور هر گونه استناد هر چند شما هرگز می دانم آنچه که ما در حال رفتن به اجرا در سراسر."

کابین صاحبان فنی ممنوع نشده از بازدید از کابین خود اما Strommen خواست که مردم را در ذهن و روح اقامت در خانه سفارش و خطر گسترش عفونت است. از رفتن به داخل کابین به ماهی گفت: واقعا ضروری سفر.

مجوز فروش تاب

زندگی تحت نزدیکی-مستند به نظر می رسد به عنوان یک مزیت برای فعالیت های ماهیگیری خود را.

فصل برای panfish — sunfish, crappies و سوف زرد — آیا در طول سال و بخش هایی از رودخانه می سی سی پی و مرز آبهای در حال حاضر باز است. یخ بود اوایل. آخر هفته آب و هوا بوده است ، و تعداد زیادی از مردمی که هیچ چیز بهتر به انجام (به عنوان اگر وجود دارد تا کنون هیچ چیز بهتر برای انجام این کار از ماهی).

و مردمی شده است خرید مجوز در سرعت فوق العاده خطرناک.

فقط بیش از 320,000 پروانه تا به حال فروخته شده از طریق پنج شنبه. که تقریبا 110,000 بیشتر از سال گذشته در این زمان و با بالاترین سرعت از فروش از سال 2000 دور ترین سال برای آن داده بود به آسانی در دسترس است. فروش ویژه $5 مجوز 16 و 17 ساله که در دسترس بوده است از سال 2013 به رکورد سرعت با بیش از 13000 به فروش می رسد سه شنبه نزدیک به دو برابر رقم سال گذشته در همان زمان.

علاوه بر آب و هوای DNR شیلات رئیس براد پارسونز گفت که او فکر می کند همه گیر ممکن است مارک حیات ماهیگیری.

"ما نیز در حال استخدام افراد جدید در," او گفت: توجه به جوانان مجوز فروش. "و احتمالا برخی از افرادی که تا به حال داده شده تا در ماهیگیری به آینده را به آن."

هیچ کمبود آب

DNR مقامات تاکید کرد که در حالی که انواع مختلف اردک ماهی بزرگ آب را دور از دسترس برای بسیاری از وجود دارد هیچ کمبود مکان به یک خط نزدیک به خانه و بسیاری از آنها مملو از panfish پایک و باس. Largemouth و smallmouth باس در حال گرفتن-و-انتشار تنها در تمام گوشه شمال شرقی دولت تا مارس 23.

"ما امیدواریم که مردمی آن را به عنوان یک فرصت جدید برای کشف دریاچه و یا یک سبک جدید از ماهیگیری اگر شما می توانید" Strommen گفت.

هیچ ماهیگیری زنان بیوه?

برای برخی شاید این ممنوعیت می زنیم تا شمال را به ارمغان خواهد آورد ، و یا تعهدات.

همانطور که اغلب مورد, یکشنبه, روز بعد از, درب بازکن, است, روز مادر است. مینه سوتا بچه ماهی رایگان تمام آخر هفته بدون مجوز مورد نیاز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن