Ada County برای حرکت به مرحله 3 در آیداهو را بازگشایی روند پس از coronavirus سنبله - Mon, 22 Jun 2020 PST

بویس و Ada County حرکت خواهد کرد و برگشت به مرحله 3 از آیداهو اصلی بازگشایی روند چهار شنبه, بهداشت و درمان منط

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

بویس و Ada County حرکت خواهد کرد و برگشت به مرحله 3 از آیداهو اصلی بازگشایی روند چهار شنبه, بهداشت و درمان منطقه مرکزی اعلام کرد بعد از ظهر دوشنبه.

میله بسته خواهد شد CDH گفت.

بارها در ابتدا نیست بخشی از مرحله 3 اما رژیم صهیونیستی است. براد کمی آنها را نقل مکان کرد وجود دارد در سطح ایالت به عنوان بازگشایی روند اقدام است. میله باید به عنوان 12:01 صبح روز شنبه هنگامی که سفارش طول می کشد تا اثر CDH اعلام کرد.

هیچ جدول زمانی خاص برای Ada County برای بازگشت به مرحله 4 که شروع ژوئن 13. معیارهای است که دنبال خواهد شد شامل موارد جدید و اورژانس بازديد با COVID-19-مانند بیماری با CDH به دنبال یک "ثابت و پایدار کاهش" مدیر اهل دوک گفت.

"این تصمیمی است که گرفته شده است به آرامی اما ما احساس می کنیم آن را کاملا لازم و زمان مناسب است در حال حاضر" دوک گفت. "ما می دانیم تاثیر این بیماری همه گیر است که در جوامع ما. از آنجا که شما نمی توانید ببینید virus, از آن آسان است برای تبدیل شدن به از خود راضی."

CDH در نظر گرفته شده که نیاز به پوشش صورت در Ada County, دوک گفت. پوشش صورت برای تماس نزدیک هستند "کاملا ضروری است," او گفت:.

"در حال حاضر ما در حال رفتن به تکیه بر رعایت داوطلبانه سایش پوشش صورت زمانی که افراد در حال کردن – اما ممکن است که در برخی از نقطه" دوک گفت.

بهداشت و درمان منطقه مرکزی کنفرانس مطبوعاتی اعلام قرار دادن کل موارد در ادا شهرستان در 1,256 – 90 بیش از گذشته گزارش روز شنبه. که شامل تایید شده و احتمالی موارد است.

شهرستان ثبت یک روز رکورد 68 مورد تأیید شنبه و 250 برای این هفته (دوشنبه-جمعه).

از آخرین 323 coronavirus موارد گزارش شده در Ada County, 265 شد بویز ساکنان (82%).

در Ada County یک فرد آلوده است که انتظار می رود منجر به هفت بیشتر موارد در مقابل یک تعداد نمونه های اولیه در این بیماری همه گیر از 2.5 به گفته دکتر تد Epperly هیئت مدیره بهداشت عضو برای CDH. شیوع بیماری در حال رانده 18-به-29 ساله – و تا یک سوم از آنها را نشان نمی دهد علائم Epperly گفت.

بیمارستان ظرفیت باقی می ماند "OK" در Ada County, دوک گفت. Ada County گزارش آن 22nd ها و ترین های اخیر coronavirus مربوط به مرگ May 14. با این حال میزان مرگ و میر در افراد 80 ساله و مسن تر با کروناویروس در حدود 30% دوک گفت.

آیداهو است که در مرحله 4 از بازگشایی, برنامه ریزی برای پایان دادن به جمعه. دولت چهره برخی از موانع برای خروج از بازگشایی روند. کمی برنامه ریزی شده است به آدرس بازگشایی وضعیت در روز پنج شنبه.

به عنوان Ada County بازگشت به مرحله 3 کلید مقررات عبارتند از:

• میله بسته خواهد شد.

• گردهمایی بیش از 50 نفر ممنوع است.

• 14-روز خود شده است که برای تشویق مردم به ورود آیداهو از یک کشور دیگر و یا یک منطقه خارج از آیداهو با قابل توجهی در جامعه گسترش و یا مورد نرخ بالاتر از آیداهو.

• کارفرمایان باید تشویق کار از راه دور زمانی که امکان پذیر است.

• بازدیدکننده داشته است به ارشد امکانات زندگی و جمع امکانات (زندان برای مثال) ممنوع است.

• بزرگ سالن بسته خواهد شد.

• رستوران ها ادامه می توانید ناهار خوردن در سرویس اما نوار تاپ نیاز به نزدیک است.

• سینما می تواند باز باقی می ماند.

هیئت مدیره بهداشت و درمان مرکز بهداشت و درمان منطقه را پوشش می دهد که Ada, آیداهو, Elmore و دره شهرستان ملاقات شنبه و تصمیم گرفت آن نیاز به افزایش محدودیت های دوک گفت. رسمی منظور منتشر خواهد شد دوشنبه, او گفت:.

Epperly گفت: اتاق اورژانس در حال افزایش و بهداشتی اولیه گزارش شده مثبت نرخ COVID-19 آزمون از 15% به 22% در 10 روز گذشته تا حدود 5 درصد است.

"قرار می دهد که ما واقعا در یک رای مثبت که روش که از Blaine County, که همه شما می دانید شد کانون و بالاترین شهرستان (برای عفونت سرانه) در کل ایالات متحده در یک نقطه در شیوع" Epperly گفت. "همین دلیل است که این یک مشکل است. و در واقع من فقط می خواهم به تقویت و فقط برای یک دقیقه این است که بیش از فقط یک کافه ها و کاباره ها موضوع است. این یک communitywide فعال گسترش یافته است. و به همین دلیل این مراحل گرفته شده است."

مرکز شهر بویزی نوار صاحبان ملاقات با CDH در هفته گذشته و توافق کردند به یک سری از پروتکل های ایمنی از جمله تشویق ماسک را امتحان کنید به سرعت گسترش coronavirus. آنها با صدور یک بیانیه مطبوعاتی دوشنبه ابراز نارضایتی خود را با CDH تصمیم گیری است.

"این یک حمله مستقیم بر روی میله" Jason Kovac که صاحب احمقانه توس Whiskey Bar و تام Grainey است گفت: در انتشار اخبار. "ما به دنبال تمام پروتکل ها و راهنمایی CDH مجموعه. ما خواسته مراجعان به پوشیدن ماسک مورد نیاز برخی از آنها را ما تا به حال ضد عفونی کننده دست و میله های زندان ما شدند آنقدر خالی است که همه اجتماعی فاصله مورد نیاز بودند فراتر رفته است. در حال حاضر بدون هیچ گونه اخطار ما گفته بودن ما را مجبور به تعطیل کردن دوباره. ما شده اند blindsided."

Rocci Johnson, co-صاحب Humpin' هانا گفت: در آزادی که او فکر نوار صاحبان و CDH شد و "در همان صفحه:" پس از این نشست است.

"ما می تواند همچنان به دنبال توصیه های خود را و رفتن بالا و فراتر از آن برای نگه داشتن ما موسسات امن و سالم" او گفت:. "ما اعتقاد داریم که ما در عمل در ایمان خوب است, اما این است که قطعا در حال متقابلا هنگامی که ما دریافت کرده اند هیچ ارتباطی با کسی در CDH که این اتفاق خواهد افتاد."

تد رقیب صاحب StrangeLove آمستردام سالن و کمی کثیف رادی را گفت که پس از شنیدن خبر آمدن او تصمیم گرفت برای به میله تا سپتامبر. 1.

"من بیمار از آن," او گفت:. "ما نگه داشته دنده استخدام افراد پس از آن ما در حال بسته شدن و سپس ما در حال انجام نیمی (ظرفیت). ... ما نمی رفتن و فقط ما صدمه دیده بیشتر از نظر مالی."

چلنجر فکر می کند که دولت باید با ارائه کمک های مالی به صاحبان نوار, او گفت:.

"من شوکه شده که فرماندار ما است و نه عمل به صندوق میله به ماندن بسته وقتی فقط 800 در دولت" رقیب گفت: "اما او می خواهم به جای پرداخت به کارکنان به بازگشت به کار. ما نیاز به بودجه. کنسرت ما صنعت ما رویداد ورزشی صنعت – ما نیاز به بودجه.

"شما درخواست ما را به ماندن تعطیل برای کمک به مردم از طریق این بیماری همه گیر. در عین حال هیچ کمک مالی به ما کمک می کند صرفه جویی در صنعت ما و تمام مشاغل. به نظر می رسد مانند یک سیلی به مردم پرداخت می شود (1500 دلار) برای بازگشت به کار, و شما در حال درخواست ما را به ماندن بسته یک و نیم سال است."

بهداشت و درمان منطقه مرکزی گفت: نوار مراجعان موجب Ada County شیوع – اما از طریق هیچ گسل از کسب و کار.

"علت چشم انداز مثبت در مورد ما بود برای مطمئن شوید که مربوط به افرادی که عفونی بودند که در مرکز شهر بویزی منطقه و معاشرت با جمعیت های بزرگ" دوک گفت.

CDH می گوید: شیوع آغاز شده 5-6 ماه ژوئن در مرکز شهر بویزی در صحنه های اجتماعی با مردم عفونی گسترش این ویروس است اما گسترش به جامعه بزرگ.

با نشانه های در حال توسعه بیش از دو تا 14 روز Epperly گفت: به شدت از شیوع ممکن است شناخته شده برای چند هفته.

"ما نیاز به قرار دادن در حال حاضر در اتاق های اورژانس و بیمارستان ها در حالت آماده باش برای افزایش caseloads که خواهد آمد از طریق اورژانس به بیمارستان های ما و به طور بالقوه به ما Icu," Epperly گفت.

"... مشکل با COVID-19 دلیل آن را بسیار عفونی است که شما می توانید در پشت هشت توپ در این واقعا سریع و آنچه داده است گفت: در حال حاضر در این نقطه است که ما در حال پشت هشت توپ."

دوک گفت: او را متوجه ساکنان مصرف کمتر احتیاطی در هفته های اخیربه خصوص با پوشیدن پوشش صورت.

کلید CDH رهبران گفت: آنهایی که مقامات بهداشت عمومی تاکید کرده اند در طول همه گیر: اجتماعی فاصله (حداقل 6 فوت از فضای بین شما و افراد خارج از خانواده خود) خوب و شستن مکرر دست ها و پوشیدن ماسک در داخل فضاهای عمومی و در طول تماس.

"بزرگترین predictor چگونه ما در حال رفتن به انجام حرکت رو به جلو است عمومی انطباق" Epperly گفت. "... آن را تنها ابزار ما را به این زیر برخی از اندازه گیری از کنترل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن