مایکل ساتون و جان زمین Le Coq: واشنگتن باید بان حیات وحش, قتل مسابقات - Sun, 12 Jul 2020 PST

توسط مایکل ساتون و جان زمین Le Coq به عنوان ورزشکاران و حفاظت از ما ستایش واشنگتن ماهی ها و حیات وحش کمیسیون ب

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

توسط مایکل ساتون و جان زمین Le Coq

به عنوان ورزشکاران و حفاظت از ما ستایش واشنگتن ماهی ها و حیات وحش کمیسیون با توجه CR-102 یک قانون پیشنهاد شده به بان حیات وحش, قتل مسابقات در سطح ایالت. مسابقات مربوط به کشتار بی رویه حیوانات برای پول نقد و جوایز – بیشترین تعداد بزرگترین و یا حتی کوچکترین – ترویج غیر مسئولانه زباله و بی ارزش حیات وحش و زیستگاه های حساس خود را. این قانون رسیدگی خواهد شد به نگرانی های است که این وقایع ظالمانه و غیر اخلاقی و مخرب محیط زیست و حفاظت از اعتبار دولت ورزشکاران و زنان که درک کنند که کشتن مسابقات نشان می دهد بی توجهی کامل برای زندگی و تهدید آینده واشنگتن را مشروع شکار سنت.

شکارچیان مهم اياد: ما کمک به صندوق دولت حیات وحش سازمان از طریق شکار و ماهیگیری مجوز و اجازه هزینه ترویج تفریحات و خدمت در سازمان های غیر انتفاعی تخته. حفظ و احترام به حیوانات وحشی و زیستگاه آنها بسیار مهم است برای ما محیط زیست جوامع ما و انسانیت ما.

قتل مسابقات منسوخ شده است و نه نشان دهنده مسئول شکار – آنها چیزی بیش از هدف تمرین با استفاده از حیوانات زنده. اجازه می دهد وحشیانه این حوادث را می فرستد یک پیام فاحش بی احترامی به واشنگتن ارزش و درندهخویی است که همه ما باید در ترویج در حیاط خلوت خود ما. تمام حیات وحش سزاوار بود موفق با احترام و با توجه به رابطه موجود علم است. CR-102 است که یک گام در مسیر درست کمک خواهد کرد و واشنگتن از بین بردن این بی معنی بی فایده و unsporting حوادث. واشنگتن ارائه می دهد بی نظیر تفریح در فضای باز و در یک موقعیت منحصر به فرد برای ارسال یک پیام به ملت است که حیات وحش, قتل مسابقات هیچ جایی در فضای باز ما میراث سنتی شکار ارزش یا آمریکایی هویت. مسئول حیات وحش پاسداشت خوب است برای کسب و کار و جوامع ما.

ما وحشی و زمین های باز و حیات وحش است که ساکن آنها فوق العاده با ارزش دارایی های است که کمک به پرورش و حفظ اقتصاد ما. کشور ما را در راه منحصر به فرد از زندگی بستگی به نشاط این مکان و زمین های باز و واشنگتن نیاز به در آغوش تنوع و حفاظت از گونه های در درون دولت است.

سلامت اکوسیستم های ما مرتبط است به سلامت اقتصاد ما و شغل. واشنگتن, هوای آزاد, تفریح و سرگرمی, صنعت یک موتور اقتصادی است که به تولید حدود 26 میلیارد دلار در مصرف کننده هزینه 2.3 میلیارد دلار در دولت های محلی و مالیات بر درآمد و $7.6 میلیارد دلار در دستمزد و حقوق سالانه. تقریبا سه چهارم از دولت ساکنان شرکت در اشکال مختلف از تفریح در فضای باز در هر سال. نشاط از واشنگتن اقتصاد مدیون زیادی به زیبایی با شکوه از وضعیت حیات وحش و wildlands. همه ما باید احساس مسئولیت برای ترویج حفاظت و مشترک اتصال ما به ما شکننده اکوسیستم.

سازمان های بسیاری از ورزشکاران و ورزشکار و امور حیات وحش سازمان های اشتراک آمریکای شمالی مدل حفاظت از حیات وحش مهم چارچوب برای ساخت اخلاقی و مبتنی بر علم مدیریت حیات وحش تصمیم گیری. دو کلید اصول مدل مستقیم است که حیات وحش فقط باید گرفته شود برای یک هدف مشروع و هرگز برای احمق دلایل است که ما باید نه تجاری حیات وحش است. ما می توانیم از فکر می کنم نه بیشتر بیهوده و بیمعنی دلیلی برای کشتن حیات وحش نسبت به جوایز و حقوق bragging. شرکت کنندگان pilfer ما گونه های وحشی – که برگزار شد در اعتماد عمومی – خصوصی اقتصادی به دست آورید.

این حوادث همچنین نقض یکی دیگر از هسته شعار شمال مدل آمریکایی که می گوید که مدیریت حیات وحش تصمیم گیری باید بر اساس علم صدا. اما کشتن مسابقات متضاد علم است. بهترین در دسترس کارشناسی مطالعات اختلاف ادعاهای مسابقه شرکت کنندگان که خود را از حوادث را کاهش می دهد درنده جمعیت, جلوگیری از از دست دادن دام شکارچیان و یا کمک به رشد جمعيت از گونه های بازی مثل گوزن یا قرقاول. به طور تصادفی به قتل شغالها (رایج ترین هدف از این وقایع) و حتی ممکن است منجر به افزایش coyote اعداد و درگیری با دام است.

حیات وحش, قتل مسابقات هیچ جایی در یک جامعه مدنی و یا مدرن در مدیریت حیات وحش. آنها در تضاد به احترام اخلاقی و حرفه ای-حفاظت از پیام ما باید پیشرفت برای اطمینان از حفاظت طولانی مدت از واشنگتن حیات وحش میراث. پس از سال 2014 شش متحده – Arizona, California, کلرادو, Massachusetts, New Mexico و ورمونت – را ممنوع کشتن مسابقات.

ما اصرار واشنگتن حیات وحش کمیسیون را سریع و قاطع عمل از طرف دولت های بومی حیات وحش و حفظ واشنگتن سنت افتخار مردانگی و حفاظت اخلاق با حرکت این قانون پیشنهاد شده به جلو.

مایکل Sutton است که رئیس جمهور سابق کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون. جان زمین Le Coq مدیر عامل و بنیانگذار Fishpond و صدای پیشرو در هوای آزاد, تفریح و سرگرمی میباشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن