خارج از شبکه: شامل لوکس از فضا - Thu, 10 Jul 2020 PST

اگر آن را برای من مجموعه ای از پف کردن کت و راز مجموعه ای از کفش طراح (زیبا اما کاربردی نیست برای آمد و رفت پا

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

اگر آن را برای من مجموعه ای از پف کردن کت و راز مجموعه ای از کفش طراح (زیبا اما کاربردی نیست برای آمد و رفت پایین من شن پارکینگش) ممکن است در نظر من یک بیت از یک مینیمالیستی. به خصوص وقتی که می آید به فضای باز و backcountry که در آن هیچ چیز واقعا به نظر می رسد ارزش این مشکل حمل.

به جز غذا. من همیشه به خانه آمده با حدود چهار روز اضافی از مواد غذایی است.

من به احتمال زیاد برخی از کمبود مسائل قدمت آن به دوران کودکی من و مطرح شده در بانک مواد غذایی پودر شیر. این است که احتمالا به همین دلیل پودر قهوه قهوه همیشه باعث می شود آن را به من بسته است اما خرس اسپری اختیاری است. سبک: بله. اردوگاه کفش: هیچ. مسواک: فقط bristled پایان است که نیاز به رسیدگی دارد ؟ و آن دو پوند گوشت خوک کشیده? آنها به خوبی با sriracha سالاد کلم و کیسه پرتقال من فقط در میوه ایستاده است.

"آیا شما را به یک بالش?" دوست من می پرسد به او fluffs چیزی بسته بندی شده و به آنچه به نظر می رسد 800-تعداد پنبه مصر.

"یک بالش? من رول تا من با استفاده از جوراب در این خالی clementine تور."

من این باور است که آسایش را من نرم. یا شاید من را انتخاب کنید من همینطور نوه ها دقت کنید. برای مثال من نمی تواند سرد یا مرطوب و هنگامی که من وارد چادر. باید آن را به یک واحه coziness. اگر من می توانم نصب شومینه کوچک و سالن chaise در یک فوق سبک سه فصل من خواهد بود.

در هر زمان وجود دارد این است که یک توسعه جدید در دنده یا من با شتاب بیشتری بسته کردن فروشگاه من دیوار از هر کوله پشتی تا به حال ساخته شده, من بی مورد تمام فضای اضافی. اضافی پنج لیتر به من خوش بینانه برنامه ریزی چادر تزئینات داخلی (persian) من ممکن است به همراه آورد. به ناچار من هنوز هم تا پایان برش مسواک من در نیمی به اتاق را برای یک رمان است.

تصور من glee وقتی که من خرید یک قایق رانی برای تولد او هفته گذشته است. قایق رانی است که اساسا یک رگ آب را بی نهایت فضای ذخیره سازی به دلیل آن را ندارد یک درب. که همچنین بدان معنی است که من می تواند بار دوچرخه در بالا از آن اگر من می تواند صحبت کردن با بچه ها و سگ به برگزاری هنوز هم برای بسیاری از سفر.

من نمی دانم هر چیزی در مورد قایقرانی – تاسیس وقتی که من رفتم برای رفتن انتخاب کنید تا چیزی و تنها می تواند در بخش جلویی توسط جهت به کرسی است. من وعده داده شده به فروشنده این بود که به یک خانواده خوب که می توان آن را دوست داشت و برای مراقبت, اما من را فراموش کرده به او بپرسید که چه نوع از تول رک فایل پیوست من مورد نیاز برای دوچرخه و جعبه ذخیره سازی.

آن زمان بچه ها و من شگفت زده چارلی جدید خود را با هنر و صنعت ما برنامه ریزی شده بود, برخی, Lewis and Clark, اعزامی است. چیزی است که وجود دارد رهایی بخش در مورد سفر توسط آب. شاید این عدم پا به کبودی ادای کسی را در اوردن, اگر چه من را به یاد Meriwether شکایت تلخی در مورد گلابی خاردار ravaging پای خود را در portages. اگر من می توانم پیدا کردن برخی از کمدهای چوبی به فروشگاه چراغ نفتی و نوشتن مواد ما آماده برای راه اندازی خود ما سفر.

ما اولین سفر من به ارمغان آورد هر دو سگ و دو tweens, یک مرد ریشو که به نظر می رسد مثل او متولد شد به دست و پا زدن بیشتر از ما اموال شخصی چهار وعده غذای زندگی کت برای تمام اعضای خانواده و هر ناامن شناگران ما ممکن است در سراسر آمده و من در حال اجرا دنده (, بسته, کفش, سه روز ارزش غذایی برای یک 6-مایل اجرا).

من این "فراتر از تنظیمات استفاده" طراحی شده برای ایجاد محدودیت درست از هر گونه تجهیزات و من با استفاده از. این آزمایش به طور معمول در نتیجه "چه نکنید" نظرات و داغدار نامه از تولید کنندگان که حاضر به جای اسباب بازی های شکسته دلیل خوب است.

سپس چندی در اطراف بچه ها تصمیم آنها مورد نیاز خود را به آب floaties به عنوان به خوبی. نگران آنها ایجاد بکشید ما انباشت اشیاء بدست آمده آنها را در بالای قایق رانی (شناوری دستگاه نه کودکان – که همچنین ایجاد بکشید و سر و صدای بیشتری آن را انجام می دهند) تا زمانی که ما نگاه کرد و نه مانند یک کولی بارج عنوان سن. اگر تنها من می توانم بازی, گیتار, من را ساخته اند یک اتاق برای آن بیش از حد.

هنگامی که ما ور رفته به یک کنترل از راه دور ما اجناس تخلیه شد و سگ و پخش در آب کودکان و نوجوانان راه اندازی شد لاستیک رفتس و من در زمان خاموش به تنهایی پایین lakeshore دنباله. من تحمل برای به اشتراک گذاری 17 سر پا, از فضا با خانواده حدود 120 دقیقه – هر چیز دیگر و ما به فراتر از آن-تنظیمات استفاده از مغز من.

در همان زمان آن دقیقا این است که فراهم چیزی منحصر به فرد برای سفر ما. این یک نوع خاص از همکاری در کار گروهی و تعادل است. اگر سگ تصمیم به پوست در یک اردک در سمت چپ بچه ها به طور خودکار بر حق است. در نهایت چارلی و من یاد گرفتم به دست و پا زدن در یک شبیه ریتم و قایق رانی رفت و در این جهت ما در نظر گرفته شده (این جای تعجب است که سخت تر از من فکر کردم).

اگر ما می تواند تقطیر خانواده ما زیبایی و هرج و مرج – تعادل مخاطره آمیز ما را برای جلوگیری از متصل در حالی که حفظ حرکت رو به جلو به یک ماجراجویی قیاس آن خواهد بود قایق رانی سفر. اگر شما تلاش کرده اند آن را به تازگی, من پیشنهاد می کنم شما پرتاب همه چیز شما را دوست دارم به teetering قرمز قایق و مجموعه بادبان (یا دست و پا زدن). شما به ناچار کشف تمام انواع چیزهایی که شما هرگز نمی دانستند در مورد هر یک از دیگر. بسیاری از آنها شما را دوست دارم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن