Coronavirus مدل 3.0 با توجه به این هفته منتشر خواهد شد کمک به راهنمای MN رژیم صهیونیستی است. تیم Walz در مراحل بعدی

با مینه سوتا اقامت در خانه سفارش مجموعه به پایان می رسد, روز یکشنبه در 11:59 p. m. Gov. تیم Walz به زودی اعلام

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

با مینه سوتا اقامت در خانه سفارش مجموعه به پایان می رسد, روز یکشنبه در 11:59 p. m. Gov. تیم Walz به زودی اعلام مراحل بعدی برای دولت است. جدید اپیدمیولوژیک مدل کمک خواهد کرد که راهنمای او.

دانشگاه مینه سوتا در دانشکده بهداشت عمومی و مینه سوتا وزارت بهداشت ساخته شده و آخرین مدل در آوریل 10 و کار کرده اند برای به روز رسانی آن با عوامل جدید و آخرین اطلاعات به پروژه گسترش COVID-19. نسخه های گذشته گذاشته اند سناریو بر اساس پاسخ مانند اقامت در خانه سفارشات و منزوی و آسیب پذیر مورد زمانی که بستری شدن در بیمارستان می تواند در اوج و چه در مرگ و میر می شود.

یک مدل جدید است که با توجه به منتشر خواهد شد این هفته مقامات روز دوشنبه گفت:.

در حالی که کلید آن را نمی خواهد تنها اطلاعاتی که Walz طول می کشد را به حساب.

کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم روز دوشنبه گفت: "وجود دارد فقط تعداد زیادی از ملاحظات و امتیاز داده است که ما به دنبال در نظر ارشاد است که بیرون آمدن از CDC تفکر خود ما در آنچه ما می دانیم درباره انتقال خطر در تنظیمات مختلف است."

دیگر عوامل عبارتند از: میزان حفاظت فردی و تجهیزات پزشکی کشور شده است قادر به دست آوردن و چه منحنی این بیماری می تواند حاکی از نرخ از بستری شدن در بیمارستان و استفاده از تخت های مراقبت ويژه. همانطور که از دوشنبه, 591 مردم Minnesotans مرده بود از COVID-19 و 11,799 مردم تا به حال آزمایش مثبت است.

یکی دیگر از قطعه ای از اطلاعات حیاتی خواهد بود که دولت از اقتصاد است. بیش از 650,000 مردم باید کاربردی برای مزایای بیکاری در مینه سوتا پس مارس 16.

مینه سوتا در مجلس سنا تصویب قوانین شنبه که اجازه می دهد بسیاری از کسب و کارهای کوچک برای از سرگیری عملیات اگر آنها رعایت ایمنی محل کار توصیه ها و راهنمایی از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و مینه سوتا وزارت بهداشت.

"ما در حال آوردن این لایحه به جلو از آنجا که قوه مقننه با همکاری فرماندار برای چند هفته و ما درخواست فرماندار برای شروع همکاری با مینه سوتا کسب و کار است که در حال رفتن به خود را با استفاده از دستورالعمل ها برای باز کردن" گفت: سناتور. اندرو Mathews, R - Milaca این لایحه را حمایت کنند.

سناتور. بابی جو قهرمان DFL-مینیاپولیس گفت: Walz است که در حال حاضر در نظر گرفتن "معنی دار مراحل" برای بازگشایی اقتصاد اشاره کرد که 80 درصد از مینه سوتا نیروی کار است که در حال حاضر معاف از اقامت در خانه نظم و که فرماندار آرامش قوانین اجازه می دهد تا 20,000 کسب و کار برای بازگشایی, برای منظقه تجارت شروع دوشنبه گذشته.

یک همراه و همدم لایحه در مجلس نمایندگان است و نه تا به حال یک جلسه.

یکی دیگر از سناریو اضافه شده به مدل

یکی دیگر از سناریو اضافه شد به دانشگاه اپیدمیولوژیک مدل در آوریل 28, با توجه به وزارت امور خارجه وب سایت, اما آن را تا به حال بحث شده است قبل از دوشنبه.

این پیش بینی تا حدودی مرگ و میر بیشتر و بیشتر در بخش مراقبت ويژه باقی می ماند اگر اقامت در خانه سفارش افزایش یافته است و تا پایان این ماه در مقایسه با بلند کردن سفارش, اما نگه داشتن برخی از حفاظت در محل. این سناریوی جدید تحت فشار قرار دادند بینی اوج از دو هفته بیشتر تا 27 ژوئیه با حدود 25,000 مرگ و میر و اوج تقاضا برای تخت ICU از 4000.

مالکوم گفت: این اطلاعات از تاریخ تقریبا به عنوان به زودی به عنوان آن نوشته شده بود و از آن خواهد شد به روز رسانی در جدیدترین نسخه از مدل "بنابراین آیا آن را ادامه خواهد به نشان می دهد که با اجرای ما نمی توانیم در نظر است که تا زمانی که ما می بینیم که" او گفت:.

نسخه 3.0 مدل است با تمرکز بسیار در حالات که در گذشته و خواهد بود "تصفیه شده تر و قوی مدل است که همچنین از طریق برخی از بررسی دقیق" گفت: Stefan Gildemeister دولت سلامت اقتصاددان.

سناتور. میشل بنسون, R-ژامبون دریاچه گفت: در نسخه های بعدی از این مدل باید تاثیر تست.

"آن را باید شامل امکان درمان وجود دارد به عنوان یک جدید مورد تایید FDA درمان, بنابراین ما باید به جلو نگاه نمی کند عقب گفت:" بنسون که صندلی بهداشت و خدمات انسانی و مالی کمیته سیاست. "بنابراین من برخی از نگرانی. ما در حال رفتن به نگه داشتن چشم ما در این است."

عفونت نرخ دو برابر هر 9 روز

مینه سوتا وزارت بهداشت است که با هدف به 460 مورد محققان در هیئت مدیره در پایان هفته. آنها اثری که بیماران ممکن است در تماس با جمله قبل از آنها بودند علامتی. همانطور که از چهارشنبه گذشته وجود دارد 150 محققان با یکی دیگر از 160 آماده و فعال شود.

مقامات روز دوشنبه اعلام کرد که یکn اضافی 13 Minnesotans و 528 نفر تست مثبت برای coronavirus.

مالکوم اشاره به برخی اخبار مثبت در مورداو عفونت رای کمی کاهش. آن را دو برابر هر هشت روز از هفته گذشته که تعداد بود نه روز از دوشنبه, او گفت:.

وجود دارد 452 نفر در بیمارستان بستری با 194 از آنها در بخش مراقبت های ویژه از بعد از ظهر یکشنبه.

متوسط سن مرگ و میر شده است 83 و 80 درصد از مرگ و میر شده است در میان ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت.

هشت نفر از تازگی و میر گزارش شده بودند ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت. دو Ramsey County ساکنان در 60s و 70s به. نه Hennepin County ساکنان پنج شد در 90s دو در 80s و هر یک در خود و 50s, 60s. برنج شهرستان ساکن در 60 و یک Stearns County ساکن در 90s نیز درگذشت.

بین دولت و خصوصی آزمایشگاه های اضافی 4,693 مردم مورد آزمایش قرار گرفتند یکشنبه در مجموع 115,781 اتمام آزمون در دولت است.

از تایید موارد 7,536 مردم بهبود یافته اند و دیگر نیازی به جدا شده است.

این گزارش شامل اطلاعاتی از آسوشیتد پرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن