شیا پاکستان به ادامه فشار برای 51 دولت در 'آزاد امریکا' رویداد در کار د لین - شنبه, 13 Jun 2020 PST

در یک تجمع در کار د لین است که شامل بسیاری از چهره های برجسته در راست "پاتریوت" جنبش خروجی واشنگتن Rep. مت شی

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

در یک تجمع در کار د لین است که شامل بسیاری از چهره های برجسته در راست "پاتریوت" جنبش خروجی واشنگتن Rep. مت شیا قول داد به ادامه فشار برای ایجاد یک 51 دولت به نام آزادی جداگانه از سیاتل و بقیه غربی واشنگتن است.

"ما می خواهیم برای قرار دادن آن در انتخابات برای ماه نوامبر در هر شهرستان در شرق واشنگتن" شیا گفت: برای تشویق شنبه. "و من قصد دارم به این می گویند امروز: چگونه در مورد هر شهرستان در شمال آیداهو شمال ماهی قزل آلا رودخانه؟"

از اسپوکین ولی نماینده مجلس که در پرونده نیست برای انتخاب مجدد در این سال پس از خانه رهبران جمهوری خواه مجلس او را از جلسه صحبت در یک رویداد لقب "آزادی امریکا" به خود جلب کرد که چند صد نفر به Bonner County Fairgrounds با وجود سرد آب و هوای بارانی.

بسیاری از شرکت کنندگان donned استتار و آشکارا انجام تپانچه اما چند اگر هر گونه عینک ماسک صورت برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. برخی از انجام رادیو و سبک نظامی تفنگ. هیچ سازمان counterprotest.

"من می خواهم برای تشکر از شبه نظامیان را برای حفاظت از این رویداد گفت:" سخنران افشین Yaghtin یک کشیش محلی دستگیر شد و یک سال پیش پس از اعتراض کشیدن ملکه داستان رویداد ساعت در ساوت هیل شعبه اسپوکن کتابخانه های عمومی.

همچنین در صف بودند Idaho state Rep. هدر اسکات, R-بلانچارد; آمون باندی که گله دار که خانواده منجر مسلح standoffs در برابر ماموران فدرال در اورگان و نوادا; و جوی گیبسون که منجر به یک گروه نئونازی به نام Patriot نماز است که شناخته شده است برای تحریک دعوا در تظاهرات عمومی در پورتلند.

در اطراف صحنه بودند غرفه برای کسب و کارهای مختلف و راست سازمان. یک غرفه برای جان توس جامعه اعلام COVID-19 یک "ابزار قرمز چین و اجتماعی globalist چپ." نشانه خارج حراج غرفه تبلیغ یک "نظامی-سبک موبایل ارتباطی ساختمان" با پرسیدن قیمت از $16,000.

یکی دیگر از غرفه ها به حال صدها نفر از تپانچه بر روی صفحه نمایش. یکی دیگر از نمایندگی اسپوکن فصل افتخار پسران. مثل گیبسون, گروه, اعضای, به افتخار پسران, شناخته شده برای چیدن دعوا خیابانی با چپ در پرتلند و دیگر شهرستانها.

COVID-19 محدودیت و ادامه ناآرامی ها بیش از خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی بودند مکرر مباحث مورد بحث در شنبه رویداد. خیلی از پیام بود به سادگی ضد دولت است.

جمعیت را تشویق می کردند زمانی که یک سخنران اسکات هرندون پیشنهاد یادآوری کالیفرنیا ، براد ، بسیاری در این تجمع اعتراض فرماندار سفارشات محدود کردن تجمعات و فعالیت های کسب و کار به سرعت گسترش ویروس.

"ظالم باید مخالف نه مماشات" گفت: Herndon یک زمانی نامزد برای Idaho state Senate.

"در واقع COVID-19 شده است فوق العاده برای ما چون ما این فرصت را داده بگویید دولت 'ما نیاز نداریم شما' " گفت: Caleb ذغال سنگ سابق Spokane Valley عضو شورای شهر.

"مقاومت در برابر. سرپیچی. آن است که حق خود را خدا داده. آن است که خود را خدا داده وظیفه و مسئولیت" گفت: Yaghtin محلی پاستور. "می گویند نه برای واکسن. می گویند هیچ به تماس با ردیابی. می گویند نه برای جداسازی و قرنطینه."

برخی از استفاده مرحله به تماس برای اطلاعات بیشتر مسیحیان در دولت است. برخی از محکوم واکسن و حتی حیوانات-جنبش حقوق.

"این فقط در مورد گرفتن اسلحه ما" گفت: به تازگی منتخب ایالتی مونتانا Rep. ترزا Manzella. "آنها می خواهند به حیوانات مساوی یا بیشتر از حقوق انسان است."

شیا بود که اولین انتخاب از 12 سال پیش, پایان آخرین ترم در واشنگتن مقننه در ماه دسامبر. خانه ایران حزبی اخراج او پس از یک تحقیقات مستقل به فعالیت های خود از جمله دخالت خود را در سال 2016 مسلح اشغال یک اورگان پناهگاه حیات وحش رهبری باندی ، محققان دخالت خود را به مبلغ تروریسم داخلی.

شیا در یک نقش جدید به عنوان یک کشیش در کلیسای میثاق در اسپوکین. خروجی رهبر که کلیسا کن پیترز نیز رهبری مذهبی اعتراض خدمات سقط جنین در خارج از والدین درمانگاه در اسپوکن.

لری Feagan یک دموکرات و پزشک پرستار و سابق Spokane County Treasurer راب تعقیب در حال اجرا برای شیا صندلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب