روح مشاغل: شمع نوار Co. در حلقه گل قرار دادن منطقه upcycles استفاده کوزه - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

شمع نوار Co. جشن اولین سال در کسب و کار در مارس 4, و صاحب Holli براون گفت: جامعه شده است حمایتی در طول اقامت-صفحه اصلی سفارش.

بسیاری از مردم باید به او گفت که پس از آنها بوده ام به صرف زمان بیشتری را در خانه آنها بوده است و سوختن چند شمع.

از آنجا که قهوه ای نمی هر گونه کارکنان او نمی باید اجازه دهید بروید از هر کسی در طول این زمان. قهوه ای تا به حال هرگز هر گونه خرید و فروش آنلاین قبل از اقامت-صفحه اصلی سفارش, اما این تغییر به سرعت. هر چند کسب و کار است باز به حالت عادی ترافیک پا او است که با ارائه خدمات منحصر به فرد در روزهای جمعه از ظهر-4 p. m.

مشتریان می توانید با رها کردن خود را با استفاده از شمع شیشه در فروشگاه واقع در 817 W. حلقه گل Ave. و یا هر دارنده است که شمع-ایمن و او را پر کردن شیشه با یکی از واکس و آن را آماده روز بعد.

"که در واقع چگونه من شروع کردم" براون گفت. "چیزی که من همیشه شنیده از مردم زمانی که آنها را بشنود که من دوباره پر کردن شمع, ظروف است," اوه خدای من این همه شمع ظروف که من نمی دانم چه چیزی برای انجام با, اما من پرتاب نمی دور.'"

قهوه ای معمولا پر از ظروف مانند teacups و لیوان قهوه اما پر کرده است برخی از غیر معمول ظروف از جمله سرامیک ، سفارشی ظرف بزرگ را می توانید شخصی هدیه براون گفت.

قهوه ای محبوب ترین عطر و بوی است که "دریای سیاه" که دارای رایحه آلو کهربا و مشک و او گفت: مردان و زنان لذت بردن از عطر و بوی. او گفت: یک انتخاب بزرگ برای تابستان نعناع clementine.

زمانی که همه چیز در حال بازگشت به حالت عادی قهوه ای همچنین در نظر دارد به بازگشت به میزبانی چهار فرد candlemaking کلاس در مغازه خود را. او فراهم می کند و شراب و پنیر یا چای و آب گازدار برای کسانی که نمی خواهند مشروبات الکلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن