شیوع در لبه ملت ناواهو را تحت الشعاع روستایی بیمارستان - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

گالوپ, N. M. – در آستانه نیومکزیکو shutdown از کافه ها و رستوران ها برای جلوگیری از گسترش این coronavirus شهر

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

گالوپ, N. M. – در آستانه نیومکزیکو shutdown از کافه ها و رستوران ها برای جلوگیری از گسترش این coronavirus شهر گالوپ آمد زنده برای یک شب خوشگذرانی.

قبل از شب در کویر واحه در حاشیه ملت ناواهو, 98 نفر بازداشت شدند برای مسمومیت های عمومی و ارسال به هوشیار در یک مرکز سم زدایی. چند نفر بی خانمان نیز به دنبال پناه در همان بلوک خاکستر ساختمان که دو برابر به عنوان یک پناهگاه. جایی در ترکیب کمین ویروس.

شیوع کشت در Na'Nizhoozhi مرکز خواهد ترکیب با کوچک محلی بیمارستان بد بخت نیروی انسانی تصمیم گیری و آن حسن نیت اما به طور بالقوه overambitious طرح درمان برای ایجاد یک طوفان کامل است که غرق پزشکان و پرستاران و فلج این جامعه در دولت را سخت ضربه غربی است.

در همه 22 نفر مبتلا به کروناویروس منتقل شده از سم زدایی مرکز به Rehoboth McKinley مسیحی بیمارستان تنها مراقبت حاد مرکز پزشکی برای عموم در 110 مایل گالوپ.

"آنها با قرار دادن چند تختخواب تاشو در یک اتاق به جای آنها" گفت: pulmonologist راجیو پاتل کمک کرد که منجر بیمارستان پاسخ اولیه.

برای مراقبت از که هجوم هر موجود, دکتر, فشرده شد به خدمات از جمله کسانی که به طور معمول نمی رسیدگی به بیماران بدحال, پاتل گفت.

"درست است که ما غیرمنتظره" گفت: بیمارستان مدیر عامل دیوید Conejo. "در حال حاضر ما بیش از حد بسیاری از بیماران و بیش از حد چند (کارکنان) به کمک."

Rehoboth هشت تخت های مراقبت ويژه هستند و در حال حاضر آن را به انتقال تمام coronavirus بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و دور از مرکز و مجاور گالوپ هند مرکز پزشکی که حضور منحصرا به جامعه بومی آمریکا.

حدود 500 پزشکی و کارکنان پشتیبانی حداقل 32 بیمارستان کارگران تبدیل شده اند آلوده و پزشکان و پرستاران می گویند که همه آنها زنده با ترس از گسترش این ویروس به همکاران خود و بستگان.

Conejo سرزنش پاتل برای این واقعیت است که بیمارستان شد, غرق, گفت, دکتر, در زمان بیشتر COVID-19 بيمار از کارکنان می تواند به دلیل جاه طلبی خود را, اما همچنین نیت خوب.

اما پاتل – که وارد Rehoboth در ماه مارس از ارتش ذخیره از روی لئامت دادن در کویت – گفت: این بیمارستان به سادگی نمی باید به اندازه کافی کارکنان با تجربه برای ارائه مراقبت مناسب و تلاش برای آموزش بیشتر به سرعت. پاتل از چپ به کار در فلگستفف مرکز پزشکی در آریزونا.

دو بار دکتر گفت: آلارم رفت و در طول شب بر روی دستگاه تنفس – تنها به اشتباه توسط یک شبه کارکنان. در عرض دو روز از آن اشتباه او و همکارانش تصمیم گرفت که به شدت بیمار coronavirus بیماران را به جای دیگر بروید – یک قلب wrenching تصمیم گیری است که به معنای افراد بیمار درمان خواهد بود به دور از خانواده و یکی که تأکید عواقب ناشی از نداشتن مراقبت کافی در منطقه است.

"این تصمیم آسانی بود زیرا آن چیزی که برای انجام مناسب برای بیماران" گفت: Patel, همسر که نوجو. "این بسیار انده برای من شخصا چون قلب و روح من به طور کامل سرمایه گذاری در وضعیت سلامت در رزرو."

بسیاری از پرستاران و پزشکان در ضمن می گویند نیروی انسانی در بیمارستان بود و ناکافی به دلیل Conejo حرکت به عقب کاهش پرستاران در هفته اول ماه مارس برای جبران کاهش درآمد بیمارستان پس از اعمال جراحی الکتیو بودند به حالت تعلیق درآمد. آنها ابراز نارضایتی در اعتراض های اخیر خواستار استعفای خود را.

"ما می دانستیم که در آینده به McKinley شهرستان وجود نداشت ifs ands یا buts. من کارگردانی است که من تا به حال به اجازه رفتن از 17 آژانس پرستاران گفت:" Felicia Adams ارشد پرستاری افسر که بهبود از COVID-19. "ما می خواهیم به مراقبت از بیماران ما نمی خواهید به ارسال آنها را دور."

Conejo دفاع از خود را نظارت و اشاره کرد که او معوق به بیمارستان هیئت امنا و یک تیم از پزشکان و پرستاران در تصمیم گیری نهایی. او همچنین گفت: بیمارستان نمی تواند استطاعت به کاهش کارکنان در ماه مارس و تسهیلات می خواستم به کاهش کلی اشتغال به واجد شرایط برای کسب و کار کوچک کمک. اما آدامز و دیگران بر این باورند Conejo قرار داده و سود جلوتر از مراقبت.

پزشک کالیب Lauber گفت که به عنوان با تجربه قرارداد پرستاران بودند اجازه رفتن در ماه مارس ناآشنا مسئولیت محوری شد بر دیگر پرستاران داده شده تنها در پرواز آموزش.

مکزیک جدید دولت حسابرس است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرستان متعلق به بیمارستان مالی از آن اپراتورهای خصوصی. مقامات بهداشتی دولت و خیر در ضمن در حال استخدام بیش از ده داوطلب پزشکی حرفه ای و استخدام جدید بخش مراقبت های پزشک برای بیمارستان است.

در حالی که بسیاری از جدید مکزیک در حال نشان دادن نشانه هایی از ظهور از موج اولیه از بیماری همه گیر سرسختانه نرخ بالای عفونت و مرگ باقی بماند در دولت گوشه شمال – از جمله در ملت ناواهو که به گسترش آریزونا و یوتا. بیش از نیمی از جدید مکزیک تقریبا 6,100 تایید عفونت در بومی آمریکایی است.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و منجر به مرگ شود.

به عنوان نوجو رنج می برد و در این گیر بنابراین بیش از حد گالوپ که سرنوشت شده است به همسایه ملت ناواهو. در زمان عادی این شهر جمعیت 22,000 می تواند به سرعت چهار برابر در اندازه پس از آن بسیار مهم است منبع تامین آب برای دور نوجو خانواده ها که بسیاری از آنها فاقد کامل لوله کشی.

این شهر همچنین یک قسمت برای بسیاری از به حاشیه رانده شده نوجو کسانی که خانه را ترک کرد و به پایان رسید تا در گالوپ خیابان اغلب به عنوان آنها دست و پنجه نرم کردن با اعتیاد به الکل. مقامات گمان می برند که coronavirus شلاق از طریق جمعیت بی خانمان و برخی از تصویب از طریق Na'Nizhoozhi مرکز قرار دادن مشروب-مالیات تامین سرپناه و سم زدایی مرکز در قلب این شهر شیوع.

شهر و روستاهای حومه حدود 30 درصد از COVID-19 عفونت ایالت با 78 مرگ و میر ناشی از دوشنبه.

برای جلوگیری از گسترش گالوپ شد موضوع به یک 10 روز مستند این ماه – برش این شهرستان از بسیاری از کسانی که در آن بستگی دارد برای تامین. مقامات در حال حاضر راه اندازی رایگان آب ایستگاه و تحویل – برای جلوگیری از خطر انتقال مطرح شده توسط سکه آب ایستگاه های که در آن دست بعد از دست scooped بازگشت تغییر دهید.

در حال حاضر Na'Nizhoozhi مرکز نیز بخشی از پاسخ آن را به عنوان هدایت بی بضاعت و افراد آلوده به ویروس coronavirus به سمت انزوا در اتاق چهار در غیر این صورت خالی متل ساختمان. برخی از 140 نفر در حال حاضر به شرکت در مطالعه سیستم و امیدوارم که مقامات آن را قطع تردمیل عفونت در میان گالوپ این جمعیت بی خانمان.

اما این ویروس نیز عوارض خود را گرفته در این مرکز است. در علاوه بر این به 22 ساکنان که آلوده شد چندین کارکنان شده است بیمار توسط ویروس ها و برخی به سادگی متوقف شد تا نشان گفت: Kevin فولی, مدیر اجرایی این مرکز است. شش شغل در حال حاضر در حال باز کردن در نرخ از $10 و ساعت فقط با یک نرم افزار, او گفت:.

او در آرزوی یک پایان برای تلفن های موبایل.

"من آرزو می کنم که همه کسانی که در آن فضا مناسب و فقط تمیز کردن محل برای خوب," او گفت:, "اما آن را دوست ندارم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن