جین شاهزاده: تصمیم گیری های دشوار در انتظار. شهردار و شورای شهر نیاز به بر روی آنها در حال حاضر

"اگر در هر زمان در طول سال مالی به نظر می رسد محتمل به شهردار است که این درآمد در دسترس خواهد بود کافی برای دی

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

"اگر در هر زمان در طول سال مالی به نظر می رسد محتمل به شهردار است که این درآمد در دسترس خواهد بود کافی برای دیدار با مقدار اختصاص شهردار باید گزارش خود را به شورای بدون تاخیر نشان می دهد برآورد میزان کسری بودجه و توصیه هایی برای هر مرحله گرفته شود. شورا باید این عمل به عنوان آن را بداند لازم را برای جلوگیری یا به حداقل رساندن هر گونه کسری و برای این منظور ممکن است کاهش وضوح یک (1) یا بیشتر تخصیص بودجه."
— سنت پل شهرستان منشور بخش 10.07.3

تحت سنت پل شهرستان منشور شهردار مورد نیاز است به پیشنهاد بودجه شهرستان است بعد از اوت. 15 در هر سال; شورای شهر است و سپس مورد نیاز برای تنظیم بودجه قبل از پایان سال. در حالت عادی سال این طولانی و پر زحمت فرایند انتخابات عراق زمانی که شورای شروع جلسه با سر گروه در اواخر بهار.

این است که قطعا نه عادی سال است. در اواخر مارس با فرماندار اقامت در خانه سفارش در محل روشن بود که این شهر می توانست درآمد قابل توجهی کمبود تحریک زبان در بخش 10.07.3 (در بالا) است که مورد نیاز شهردار به گزارش و به شورای قانون — "بدون تاخیر" به "جلوگیری یا به حداقل رساندن کسری" در سال 2020 بودجه.

مینیاپولیس پیش بینی 10 درصد درآمد کسری در ماه مارس شهردار فری و این شورا در نظر گرفته فاز اول از سال 2020 کاهش بودجه در ماه ژوئن و دوباره در اوایل این ماه به شورا و شهردار ملاقات به در نظر گرفتن مرحله دوم کاهش است.

با وجود این منشور زبان, St. Paul شهردار ملوین کارتر منتظر تا زمانی که ممکن است 6 تا قبل از شورای شهر اعلام اولیه پیش بینی از 5% به 10% درآمد کمبود نمایندگی بین 19 میلیون دلار به 32 میلیون دلار کاهش خواهد بود که باید با توجه به "شرایط وخیم" و به نمایندگی از "واقعی سال مالی چالش است." او اظهار داشت که دولت او خواهد کار با شورا و رسیدن به حضور در جامعه در این کار دشوار است. فراتر از آن, او گفت که او تا به حال قرار داده شده "توقف در همه جدید غیر ضروری استخدام" و ابراز تعهد به دنبال فدرال و بودجه به بازپرداخت شهرستان COVID-هزینه های مربوط.

همانطور که از جولای 17, شورای شهر بود نه خواسته شده است به شریک زندگی در سال 2020 کسری بودجه و نه ما گنجانده شده است در هر گونه بحث در مورد "توصیه هایی برای هر مرحله گرفته شود." نه تنها این, اما در ماه مداخله پس از او خطاب به شورای شهر ما یک تجربه مهم دوم بحران وجودی – هزینه های قابل توجهی از عملیات اضطراری ایمنی عمومی و دولتی و خصوصی در زیرساخت های آسیب ناشی از غم انگیز قتل جورج فلوید. در حالی که ما می دانیم که این هزینه ها در حال اندازه گیری و ایالتی و فدرال کمک های مالی هستند که به دنبال ما را دیده اند و نه یک طرح جدید در "کافی درآمد" برای سال 2020 است. اضافه کردن به استرس مالی ما آموخته این آخر هفته گذشته که FEMA را رد کرده است فرماندار درخواست اضطراری برای پاک کردن بودجه برای مینیاپولیس و سنت پل.

در اوایل ماه آوریل در انتظار COVID بحران مالی, مینه سوتا, رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد که او و تمام 24 نفر از اعضای کابینه خود را 10 درصد حقوق و دستمزد برش باقی مانده از سال است. به جای پیروی از فرماندار منجر کارتر تصمیم به بی سر و صدا اضافه کردن یک مدیر سیاسی به دولت مالیات دهندگان تامین می شود موقعیت است که در خاطره هرگز قبل از وجود در تالار شهر.

می تواند وجود داشته باشد و مهم تر از زمان برای شهردار به کار با شورای شهر نسبت به زمانی که ما عجله بی پروا به رکود بزرگ-عصر ریاضت اقتصادی در همان زمان که هزاران نفر از ساکنان ما از دست داده اند و شغل از دست رفته و کسب و کار در حال زندگی در فقر و بی خانمان ؟ هفتاد و هفت هزار پوند سنت پل ساکنان را برای اعمال نرخ بیکاری پس از Covid آغاز شد. شهرستان منشور و مردم ما انتظار داریم ما را رو به جلو قرار دادن بهترین های ما هماهنگ پاسخ به حفاظت از شهر ما آینده.

یک ماه دور از نیاز های ما برای شروع کار به مجموعه ای از 2021 بودجه شورا هنوز نظر خود را در اورژانس وظایف خود تحت منشور بخش 10.07.3. است که به سادگی غیر قابل قبول است.

و هنگامی که ما ساکنان و کسب و کار و جامعه — به خصوص کسانی که تحت تاثیر این COVID-19 بحران — به ما بگویید که کاهش بودجه ضروری هستند و که هستند نیست ؟ من نوشتن امروز به ابراز نگرانی شدید از این که شورای شهر توانایی انجام آن کار است که وام توسط یک پایه عدم آشنایی با قانون اساسی مسئولیت های ما در زیر شهر ما بنیادی حاکم بر سند.

جین شاهزاده عضو Saint Paul شورای شهر. او نشان دهنده بخش 7 در این شهر سمت شرق است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن