اقدام قانونی توقف فدرال استفاده از اختناق تله - شنبه, 13 Jun 2020 PST

واصل طرح دعوی در دادگاه توسط مرکز تنوع زیستی مجبور است یک آژانس فدرال برای جلوگیری از قتل آن از beavers خرس و

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

واصل طرح دعوی در دادگاه توسط مرکز تنوع زیستی مجبور است یک آژانس فدرال برای جلوگیری از قتل آن از beavers خرس و دیگر حیوانات وحشی در سراسر ایالت واشنگتن.

حقوقی توافق نهایی ماه ژوئن 5, نیاز وزارت کشاورزی ایالات متحده حیات وحش خدمات برای محدود کردن استفاده از آفت کش ها و منجر مهمات. همچنین ممنوعیت استفاده از شکنجه leghold تله و اختناق تله ملی پناهگاه حیات وحش و در چندین جنگل های ملی از جمله کوه بیکر-اسناکوالمی ملی جنگل.

"این فوق العاده است که اقدامات ما قرار داده و در جای خود متوقف خواهد شد بسیار حیات وحش از درد و رنج و مرگ دلیلی گفت:" سوفیا Ressler, مرکز, وکیل به نمایندگی از گروه در طرح دعوی در دادگاه.

"این سازمان مجبور شده است به بررسی آسیب های ناشی از آن بی پروا کشتار واشنگتن حیوانات. این پیروزی گام بعدی در حصول اطمینان از مناسب برای حمایت از ما رودخانه سمور سیاه خرس و دیگر حیوانات."

امروز توافق نیز نیاز حیات وحش خدمات به تجزیه و تحلیل اثرات زیست محیطی و خطرات ناشی از آن پستاندار-کشتن برنامه در واشنگتن که هدف حیات وحش مانند beavers در شغالها, مامان و خرس سیاه و سفید. این روند را به مردم یک فرصت برای اظهار نظر در آژانس فعالیت است.

توافق تحمیل چندین اقدامات برای حفاظت از حیات وحش در حالی که این ارزیابی در جریان است. برای مثال آن ممنوعیت استفاده از گردن تله ممنوع منجر مهمات در اکثر موارد محدود به استفاده از چند سازمان حفاظت محیط زیست-ثبت نام آفت کش ها در سرزمین های عمومی است. این توافق همچنین اجازه نمی دهد که استفاده از هوایی عملیات کشتار در هر بیابان و یا بیابان منطقه مورد مطالعه در دولت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب