اسپرز' Lonnie واکر IV با استفاده از مدل به عنوان "cloaking device' به نبرد دوران کودکی سوء استفاده جنسی

Lonnie واکر چهارم از سن آنتونیو اسپرز متعلق مسلما بهترین سر مو در NBA تا زمانی که او به تازگی به برش قفل.در حا

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

Lonnie واکر چهارم از سن آنتونیو اسپرز متعلق مسلما بهترین سر مو در NBA تا زمانی که او به تازگی به برش قفل.

در حال حاضر او را آشکار اهمیت پشت های مختلف dos او از دوران کودکی است.

در یک Instagram پست واکر نوشت: در عنوان او بود "از نظر جنسی مورد آزار و تجاوز (و) مورد آزار قرار گرفته" توسط یک عضو خانواده "در طول تابستان از درجه 5 سال است.

"من حتی عادت کردم به (سوء) به دلیل اینکه در آن سن و سال شما نمی دانید که چه چیزی است. من یک ساده لوح کنجکاو بچه که نمی دانم چه دنیای واقعی بود," او نوشت. "من تا به حال یک طرز فکر که من چیزی بود که من می توانید کنترل کنید. من چیزی بود که من می توانید و ایجاد و معدن باشد. و آن را به (من) اعتماد به نفس."

مدل مو شد "cloaking device" برای واکر در حال حاضر 21 و در فصل دوم خود را با سن آنتونیو.

این Instagram پست یک ویدئو به روایت واکر که آثار تاریخ موهای خود را با تصاویر شروع با یک موهاک در کلاس هفتم, مرگ, موهاک قرمز در کلاس هشتم و یک flattop در کلاس نهم است.

واکر توصیف منفی روانی اثر او مواجه شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. او همچنین نوشت که او را ببخشند "همه" است و او را به انجام بهترین خود را به حرکت از گذشته است.

"موهای من بود و از من پنهان ناامنی که من احساس جهان نیست, آماده, برای," او گفت:. "اما در حال حاضر (من) بهتر از همیشه. با قدیمی است. با جدید. من ریختن پوست من, ذهنی, عاطفی جسمی و روحی.

"زندگی همیشه سخت است. عاشق بازی با کارت شما با آن برخورد کنید و سعی کنید و یک دست برنده. و اگر شما از دست دادن. آن را هرگز از دست دادن. این یک درس است."

واکر عامل جورج Langberg گفت: ESPN در بیانیه ای به نمایندگی از واکر "این امید که با باز کردن آن کمک خواهد کرد که هر کسی که بار خوانده شده داستان خود را که ممکن است از نظر جنسی مورد آزار قرار گرفته در گذشته و یا هر کسی که ممکن است رفتن را از طریق چیزی شبیه به می دانم که آنها به تنهایی نیست.

"Lonnie قدردانی فوران حمایت و قدردانی از همه احترام به حریم خصوصی خود را در این زمان."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن