Dear Abby: Cross-country رابطه نگه داشته است مخفی از مامان

عزیز ابی: من در مدرسه بالا است. دوست پسر من زندگی سراسر کشور در دولت های مختلف. او یک نوجوان بیش از حد. من خوا

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

عزیز ابی: من در مدرسه بالا است. دوست پسر من زندگی سراسر کشور در دولت های مختلف. او یک نوجوان بیش از حد. من خواسته اند مردم برای مشاوره در مورد این قبل و عمدتا بدست همان جواب. آنها می گویند, "Wait 'til you're older" یا "مادر خود را فقط به دنبال شما." من باور نمی کنم.

بنابراین من درخواست برای مشاوره در مورد چگونه به مادر من است که من در ارتباط راه دور و من می خواهم به ملاقات او در فرد است. ما در یک بازی در مورد یک سال و نیم پیش. ما به تاریخ دو بار قبل از اینکه برای حدود یک ماه یا دو. اما در حال حاضر ما شده اند دوستیابی برای تقریبا پنج ماه است.

وقتی به من گفت مادر من در مورد او او او را دوست ندارم. او حتی نمی دانم او! چگونه می توانم او را قانع کند که او یک شخص خوب و او فقط به رسیدن به او را می دانم به طوری که او را به من اجازه دیدن او ؟ من می ترسم به او بگویم چرا که این ایده باعث می شود من عصبی. او حاضر به درک که او خوب است برای من و او مرا دوست دارد و من او را دوست دارم. اگر چه ما تنها نوجوانان ما در مورد صحبت کردیم برای همیشه لطفا برای. آیا توصیه ای برای من است ؟ — تلاش در پنسیلوانیا

عزیز تلاش: بله, من, و من امیدوارم که شما را به قلب من بگم چون من نه تشویق شما. در این نگاه از مادر خود را به چشم انداز. این مرد جوان است کسی که او هرگز در فرد ملاقات کرد و نه شما. بله شما صحبت شده است اما هیچ تضمینی وجود ندارد که او همه چیز او را به نمایندگی خود در این گفتگوها.

آن است که یک مادر برای محافظت از فرزند خود است. وجود حقیقت به بیانیه ای که او "فقط به دنبال شما." من اعتقاد دارم که احساسات شما را برای این مرد جوان معتبر هستند اما من هم احساس می کنم که اگر او زندگی می کردند و مادر خود را می تواند او را ملاقات کند همه چیز ممکن است متفاوت باشد.

برای زمان حال ادامه ارتباط با او و شاید یک رابطه جدی تر خواهد شد. اما این را در نظر بگیرید: چه کار می کنید اگر شما در نهایت در بر داشت خود را در همان اتاق با او و شیمی نیست آنچه شما انتظار آن خواهد بود ؟ این شناخته شده است به اتفاق می افتد. (اعتماد من در آن!) زمان خواهد شد بگویید اگر این چیزی که واقعی است.

DEAR ABBY: دوست دختر من و من از هم جدا شده اند برای نزدیک به یک سال است. قبل از این تاریخ برای ما نزدیک به چهار سال است.

پس از مادر او گذشت او سقوط کرد به افسردگی و عزادار عمیق. من رفتم به دیدن او و او گفت: آن را بیش از. ما تا به حال برخی از تماس, اما از آن کاهش یافته به هیچ چیز. من به ارمغان آورد گربه من در ارتباط است و در حال حاضر او نمی خواهد آن را به عقب. او نیست و پاسخ به تماس های تلفنی و یا متون. من مسدود شده است. من سعی کردم حروف و تا به حال دوستان سعی کنید به صحبت کردن با او. این فقط ذهن ترا درهم میشکنند.

او 57 سال است. او یک بهار مرغ. من را مجبور به رفتن به دادگاه ادعا های کوچک به گربه من برگشت. من می خواهم برای نجات رابطه و سعی کنید برای جلوگیری از همه این است. — CAT مشکلات در فلوریدا

گربه عزیز مشکل شما به نظر می رسد مانند یک فرد خوب و با من همدردی بنابراین من خواهد شد ارائه این مشاهده است. شما مستحق عذرخواهی از آن زن برای او رفتار است. سعی نکنید برای نجات رابطه که به نظر می رسد به پایان رسید زمانی که مادر او درگذشت. در زمان, شما پیدا کردن یک دوست است که مقابله به مثل خواهد کرد احساسات خود را. آیا او را به دادگاه ادعا های کوچک می توانید گربه خود را به دلیل, به عنوان آن می ایستد, امن ترین و ترین راه قانونی شما در حال رفتن به خود را خزدار عضو خانواده بازگشت.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن