هیچ هزینه در مرگ اتهام دزد پس مبارزه در سنت پل رمپ پارکینگ

هیچ هزینه ثبت خواهد شد در ارتباط با مرگ یک مرد که پس از مبارزه با یک کلیسای ساینتولوژی کارمند او شده است می خو

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

هیچ هزینه ثبت خواهد شد در ارتباط با مرگ یک مرد که پس از مبارزه با یک کلیسای ساینتولوژی کارمند او شده است می خواهم تلاش برای غارت.

پس از بررسی شواهد و مدارک موجود این شهرستان رمزی دفتر دادستان تعیین می شود که کارمند "استفاده از نیروی مناسب برای دفاع از خود" در برابر آندره لمانت پترسون این زمستان گذشته زمانی که پترسون تلاش برای ربودن او با توجه به دفتر سخنگوی دنیس Gerhardstein.

بیشتر دفتر گزارش می دهد که Ramsey County معاینات پزشکی قادر به تعیین شیوه پترسون مرگ گزارش اشاره کرد که "چند شرایط فیزیکی ممکن است کمک قابل توجهی به راه (پترسون) گذشت."

Gerhardstein کاهش یافته است به استادانه درست شده در شرایط. این دفتر معاینات پزشکی نیست پاسخ به یک نظر.

پلیس گفت: Peterson, 52, رندانه او یک تفنگ زمانی که او تلاش برای ربودن یک کارگر در کلیسا در مرکز شهر به عنوان کارمند بود و ورود برای کار شب Jan. 20, 2020.

49 ساله و کارگر مبارزه برای حدود پنج دقیقه به عنوان او به نام برای کمک به قبل از همکارانش شنیده و به او کمک کند. این اتفاق افتاد در یک پارکینگ در خیابان و در نزدیکی Wabasha خیابان و کلیسا.

کارگران برگزار کردن پترسون و به نام پلیس. افسران یافت و او را بیهوش و نفس نمی کشد و شروع به ماساژ قفسه سینه با توجه به پلیس.

پترسون بود مرده در مناطق بیمارستان. هیچ اسلحه پیدا شد.

مینه سوتا پرونده های دادگاه نشان می دهد پترسون به حال سابقه کیفری قدمت آن به سال 1987 است. او به اتهام سرقت یا اقدام به سرقت در 11 مورد. او محکوم شد و در نه از آن موارد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن