نامه: هیدروکسی کلروکین و ماسک — که در آن علم ؟

رئیس جمهور تهمت شده است pilloried برای پیشنهاد هیدروکسی کلروکین ممکن است یک درمان موثر برای Covid-19. وجود دار

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور تهمت شده است pilloried برای پیشنهاد هیدروکسی کلروکین ممکن است یک درمان موثر برای Covid-19. وجود دارد فراوان است شواهد بسیاری از پزشکان مبارزه با این بیماری از اثربخشی آن, اما, هیچ, double-blind randomized controlled trial اثبات اثربخشی.

رژیم صهیونیستی. Walz به تازگی در مقایسه با پوشیدن یک ماسک به چرخش چراغ ها در طول نازی حمله رعد اسا در لندن است. من غافل از دو سو کور تصادفی شده شاهددار اثبات اثر پوشیدن ماسک.

در واقع در اوایل این بحران هیچ کمتر از یک کارشناس از دکتر Fauci پیشنهاد پوشیدن ماسک می تواند مضر در گسترش این ویروس به دلیل آن می تواند باعث شود مردم به لمس چهره خود را بیشتر.

چرا سخت درمان برای رئیس جمهور برای مغلوب ساختن پیشی جستن نشان می دهد چیزی بر اساس شواهد و یک پاس برای رژیم صهیونیستی است. Walz?

جک Andrews, مندوتا هایتز

محتاط اما متصل

به عنوان یک فرد از ایمان من تحسین رژیم صهیونیستی است. Walz تصمیم گیری به خصوص در حال حرکت به آرامی در هنگام بازگشایی دسترسی عمومی و فضاهای خصوصی. وجود دارد راه های ما می توانید همیشه در ارتباط ماندن بدون به خطر انداختن دیگران در این روند است.

من خطر در فرد به دلایل بهداشتی بنابراین من از یک محتاط تر روند و سپس در حال حاضر پیشنهاد شده توسط چندین کشور ما آغاز شد. من جماعت دارای یک هفتگی زوم خدمات عبادت است و خدمت ما بسیار خوب است. ما لازم نیست برای قرار دادن هر یک از دیگر در راه آسیب است با فشار دادن باز کردن زود هنگام از کلیساها. ما می توانیم در خانه بمانند و هنوز هم متصل شود در این بیماری همه گیر. ما شنیده ایم از دانشمندان به محتاط و من مصرانه از ما انتخاب رهبری را به انجام همان.

Myrna Nelson, St. Paul

ما کشور بزرگ

در تماشای فارغ التحصیلی ویژه شنبه شب من متوجه شدم که چگونه بزرگ کشور ما و چه بزرگ جوانان ما است و چگونه یک رئیس جمهور ما باید تلاش خود را بزرگتر و با تحقیر دیگران است.

گرگ Mensing, رزویل

آسیب وثیقه

باب Maixner نامه تحت عنوان "جداسازی اتاق اژدر" بود که به خوبی بیان استعاره ای برای صرفه جویی در کشور ما از این بیماری همه گیر. نجات کشور به عنوان یکی می توانید ذخیره کنید یک زیردریایی نشت.

در همراهی با رویکرد نظامی به صرفه جویی در امریکا, او می تواند از این پس با مراجعه به جداسازی افراد مسن و افراد با شرایط پیش که تسلیم شدن به این وحشتناک قتل عام به عنوان "وثیقه آسیب است." که توضیحات را ارائه کافی عقلانی به سهولت جمعی ما وجدان و توجیه وسیله در مبارزه با این بیماری همه گیر.

David A. Kunz, Woodbury,



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن