Al-Sadoon, et al: Non-مدارس دولتی نیاز — و سزاوار — کمک از طریق COVID بحران بیش از حد.

برای دانش آموزان و معلمان در سراسر مینه سوتا coronavirus همه گیر آورده ، با مدارس بسته از طریق پایان سال تحصیل

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

برای دانش آموزان و معلمان در سراسر مینه سوتا coronavirus همه گیر آورده ، با مدارس بسته از طریق پایان سال تحصیلی بسیاری از دست خواهد در سنت مانند prom ارشد, سفر, کنسرت, و فرد در مراسم فارغ التحصیلی.

با این حال دانشجویان در غیر عمومی و مدارس دولتی افزایش یافته است به چالش و انتقال به آموزش از راه دور برای دیدار با چالش های بهداشت عمومی از COVID-19.

بسیاری از ما دولت را غیر از مدارس دولتی متحد با ارزش است که نگه دارید تا از همسایه و با هم برای غلبه بر چالش ما است. فقط به عنوان غیر-مدارس دولتی شده اند و بخشی از کشور ما را COVID-19 پاسخ به آنها باید بخشی از کمک های فدرال برنامه های طراحی شده برای کمک به مدارس و دانش آموزان از طریق این بحران است.

غیر عمومی مدرسه پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و معلمان پرداخت مالیات برای حمایت از ما کل سیستم مدرسه, بنابراین آن را حس برای استفاده از آن منابع به اشتراک گذاشته equitability. خواهد بود که "یک مینه سوتا" رویکرد.

فدرال مراقبت در عمل شامل 3 میلیارد دلار در فرمانداری اضطراری آموزش و پرورش امداد (GEER) صندوق برای حمایت از آموزش و پرورش است. مینه سوتا شده است اختصاص داده شده $43 میلیون نفر تحت برنامه.

در نامه ای به فرمانداران اعلام بودجه وزارت آموزش ایالات متحده توصیف GEER به عنوان یک "فوق العاده انعطاف پذیر اضطراری بلوک گرانت" که فرمانداران می توانید استفاده کنید برای دیدار با نیازهای فعلی از دانش آموزان و مدارس در تمام آموزش و پرورش بخش ها از جمله چارتر و غیر دولتی مدارس. راهنمایی از وزارت آموزش ایالات متحده می گوید که هنگامی که یک مدرسه در منطقه مجموعه کنار مراقبت های عمل پول به صورت عادلانه خدمات "همه دانش آموزان و معلمان در غیر عمومی مدرسه واجد شرایط برای دریافت عادلانه خدمات تحت مراقبت قانون برنامه است."

اطمینان حاصل کرد که این بودجه در حال ارائه منصفانه به همه مینه سوتا مدارس از جمله غیر دولتی و مستقل در مدارس بسیار مهم است برای حمایت از هر دانش آموز در سراسر کشور ما است.

یک ائتلاف گسترده ای از سازمان های نمایندگی 65,000 دانش آموزان که با حضور بیش از 450 غیر دولتی K-12 مدرسه در مینه سوتا اخیرا آمد و با هم به درخواست فرماندار Walz به در نظر گرفتن نیازهای همه دانش آموزان و مدارس در هنگام توزیع GEER بودجه. این نامه شامل رهبران از زمین ملت, قلمرو مذهبی اسقف اعظم از سنت پل و مینیاپولیس, مینه سوتا کسب و کار مشارکت کلیسای لوتری-میسوری کلیسایی در ایالت مینه سوتا جنوب منطقه تورات آکادمی Al-امل مدرسه و بسیاری دیگر.

به عنوان رهبران غیر دولتی مدارس در مینه سوتا ما می دانیم دست اول چالش های دانش آموزان ما چهره. مینه سوتا به غیر از مدارس دولتی در چالش درونی شهر جوامع قبیله ای در زمین و در مناطق روستایی در سراسر مینه سوتا است. مدارس ما در خدمت سهم زیادی از دانش آموزان محروم و بسیاری از خانواده های ما سخت شده است, آمار اقتصادی از coronavirus.

پدر و مادر ما را انتخاب کنید غیر از مدارس دولتی به دلیل آنها متناسب با نیازهای فرزندان خود را با ارائه یک کوچکتر از مدرسه تنظیم دقیق برنامه های دانشگاهی و یک محیط امن برای یادگیری است. ما از همه مدرسه بخش – از جمله مکان های چارتر و غیر-مدارس دولتی – از آنجا که به اعتقاد ما یکی از اندازه متناسب نیست همه برای ارائه آموزش به دانش آموزان است.

پس از همه گیر جاروب در سراسر ایالات متحده و مینه سوتا دولت غیر عمومی جامعه مدرسه آمده است با هم به ارائه تکنولوژی به دانش آموزان برای آموزش از راه دور, وعده های غذایی برای دانش آموزانی که نیاز به کمک های غذایی و حمایت از پدر و مادر که در حال کمک به آموزش کودکان در خانه. ما می دانیم که coronavirus بهداشت عمومی تهدید به تمام مدارس ما و ما نیاز به حمایت همه دانش آموزان است. هر یک از مینه سوتا مدارس – اعم از عمومی و منشور و یا غیر دولتی و یک بخش ضروری از تار و پود جوامع ما.

غیر از مدارس دولتی بوده اند ضربه سخت با این بیماری همه گیر به آنها تکیه بر شهریه و نوع دوستی به منظور زنده ماندن. با بیش از 650,000 Minnesotans از دست دادن شغل خود و اقتصاد به رهبری به یک رکود اقتصادی شدید در این عملیات بسیاری از مدارس خصوصی می تواند به خطر افتاده است. از دست دادن مدارس در این بحران خواهد بود اضافی فاجعه است. در ضمن اگر تعداد زیادی از غیر دانش آموزان مدرسه منتقل شده به سیستم مدارس عمومی این امر ایجاد یک بار هزینه در همان زمان مدارس دولتی به دنبال خود کمک.

ما امیدواریم که که ما در گذشته این حرکت فوری بحران همه ما دولت را به مدارس خواهد بود و قرار برای کمک به جوامع و دانش آموزان بهبود می یابند و رشد می کنند. به منظور است که آنها می توانند ما از رژیم صهیونیستی است. Walz به استفاده از قدرت خود را تحت مراقبت اقدام به ارائه کمک های مورد نیاز به تمام مینه سوتا در مدارس منصفانه و عادلانه به شیوه ای.

Ghada Al-Sadoon اصلی در Al-امل مدرسه در فریدلی; جاشوا "J. B." Borenstein است مدیر اجرایی تورات آکادمی در سنت لوئیس پارک; Anne Gattman است که اصل سنت جروم مدرسه در مپلوود و سفت Pfeifle است سر از مدارس برای Edgerton مسیحی ابتدایی و جنوب غربی ایالت مینه سوتا مسیحی دبیرستان در Edgerton.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب