زمین O'Lakes ارائه رایگان از Wi-Fi به جوامع روستایی. خواهد شد شرکت های دیگر ،

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به گسترش در سراسر کشور زمین O'Lakes است که انجام بخشی خود را برای ک

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به گسترش در سراسر کشور زمین O'Lakes است که انجام بخشی خود را برای کمک به مردم متصل است.

به معنای واقعی کلمه.

بر اساس در آردن هیلز عضو متعلق به شرکت تعاونی کشاورزی آغاز شده است, ارائه رایگان از Wi-Fi مختلف جوامع روستایی در سراسر کشور است که ممکن است در غیر این صورت دسترسی دارند.

این یک ابتکار زمین O'Lakes شده است صحبت کردن در مورد برای مدتی با توجه به افسر ارشد فناوری عروسکی بکل. و با هر تغییر به زندگی آنلاین در طول COVID-19 بحران شکاف دیجیتال در جوامع روستایی بیشتر شده است تشدید.

"ما تصمیم گرفتیم ما نیاز به انجام کاری بلافاصله و یکی از ساده ترین مراحل می تواند ما را به نوبت مهمان Wi-Fi در مکان های ما به طوری که مردم می تواند به پارکینگ و استفاده از آن وجود دارد" بکل گفت. "ما همچنین تشویق بسیاری از ما ag خرده فروشان را به انجام همان."

از بعد از ظهر سه شنبه زمین O'Lakes و بقیه از شبکه خود را در حال حاضر ارائه رایگان Wi-Fi در حدود 120 مکان های پوشا 14 متحده است. این تعداد به احتمال زیاد افزایش خواهد در هفته های آینده.

در مینه سوتا زمین O'Lakes روشن است مهمان Wi-Fi در آن ملروز کاج جزیره Winthrop مکان. علاوه بر این بلگراد تعاونی فعال کرده در بلگراد; کریستال دره تعاونی به دنبال کت و شلوار در دارفور Trimont و والدورف; و ایالات کشاورزان تعاونی انجام داده است همان در Maple Plain, واکونیا و Winthrop.

آردن هیلز مبتنی بر زمین O'Lakes آغاز شده است, ارائه رایگان از Wi-Fi مختلف جوامع روستایی در سراسر کشور است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از زمین O'Lakes)

"وقتی کسی درایوهای محل وجود دارد نشانه ای که می گوید:" Free Wi-Fi "و آنها می تواند به جلو به پارکینگ" بکل توضیح داد. "ما باید فضاهای تعیین شده بنابراین مردم مجبور به خارج شدن از اتومبیل خود را و ما مطمئن شوید که هر نقطه پارکینگ می توانید دسترسی به اتصال وجود دارد."

این طرح ارائه خواهد شد برای چند ماه آینده با توجه به زمین O'Lakes سخنگو است و تمایل به گسترش در صورت نیاز وجود دارد.

همچنین امیدوارم که در میان زمین O'Lakes که می توان آن را یک پیشگامی از نوع خدمت به عنوان مثال برای شرکت های دیگر که می خواهید برای ایجاد یک تاثیر در جوامع روستایی.

"ما این را به عنوان یک فرصت برای نشان می دهد که این مشکلی است که وجود دارد" بکل گفت. "ما در حال تشویق هر کسب و کار با یک رد پا در سراسر این جوامع روستایی به انجام چیزی مشابه به همین. ... ما همه می توانند با هم کار کنند برای ایجاد یک تفاوت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن