'شما در حال تلاش برای ایجاد طرح های احتمالی برای همه چیز" ضربه شارپی را سقوط ورزش در صورت عدم اطمینان ناشی از تغییرات برنامه - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

به عنوان بخش کنفرانس ها ساخته اند که حرکت به سمت یک کنفرانس-فوتبال فقط فصل پاییز امسال بخش سوم برنامه هایی مان

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

به عنوان بخش کنفرانس ها ساخته اند که حرکت به سمت یک کنفرانس-فوتبال فقط فصل پاییز امسال بخش سوم برنامه هایی مانند ضربه شارپی در صورت عدم اطمینان از خود را دارند.

"آخرین ماه و نیم شما در حال اجرا در شن و ماسه" ضربه شارپی مدیر ورزشی تیم Demant روز دوشنبه گفت:. "شما در حال تلاش برای ایجاد طرح های احتمالی برای همه چیز."

ضربه شارپی در حال حاضر خود را از دست داده تمام nonconference فوتبال برنامه برای سال 2020 است. در ماه ژوئن جنوب کالیفرنیا کنفرانس ورزشی بین دانشکده اعلام کرد که نمی خواهد بازی nonconference بازی این سقوط از بین بردن دو ضربه شارپی را سپتامبر بازی برابر Occidental و کلرمونت-Mudd-Scripps.

علاوه بر این Demant گفت: مسابقه در برابر سنت جان در Collegeville, مینه سوتا – برای تعیین برنامه منظم فصل بازی در خارج از منطقه اقیانوس آرام هم پس از 2017 – نمی خواهد اتفاق می افتد.

با غرب کنفرانس بنابراین متکی به SCIAC برای nonconference, فوتبال بازی ها, Demant و دیگر NWC مدیران ورزشی و رئیس جمهور را بررسی گزینه های دیگر برای برنامه ریزی به عنوان آنها نگاه کنید امیدوارم نسبت به بازی های ورزشی در پاییز.

"ما هرگز خود را در معرض خطر ایمنی و بهداشت به خاطر (بازی)," Demant گفت. "ما اعتقاد داریم ورزش بخشی از خود تجربه آموزشی. اگر ما نمی تواند فراهم کند که ما احساس می کنیم ما در حال انجام آنها زیانی."

نسبت به کسانی که به پایان می رسد Demant گفت: این کنفرانس امیدوار است برای نهایی فوتبال برنامه که شامل دو nonconference بازی در برابر غرب کنفرانس مخالفان در علاوه بر این به تمام هفت بازی NWC تخته سنگ. کسانی که matchups هنوز به تعیین خواهد Demant گفت.

علاوه بر این سه سقوط دیگر تیم های ورزشی – مردان و زنان, فوتبال, به علاوه والیبال – آیا سفر با هم برای کنفرانس, بازی Demant گفت. آنها را بازی همان تیم دو بار در همان آخر هفته در همان محل.

لیست بخش سوم برنامه هایی که لغو یا تعلیق سقوط ورزش, با این حال, در حال رشد است. کلرمونت Mudd-Scripps اعلام کرد در تاریخ 1 ژوئیه که پنج سقوط های ورزشی از جمله فوتبال بازی خواهد کرد. پومونا-Pitzer همچنین از SCIAC اعلام کرد در جولای 8 که

آن را نمی خواهد که دانش آموزان – و در نتیجه هیچ ورزشی در پردیس این سقوط در همه.

در جولای 10, the New England کوچک, کالج, ورزشی, کنفرانس اعلام کرد که سقوط آن ورزش های نجومی لغو شده است و حداقل شش نفر دیگر D-III همایش را ساخته اند برنامه ای برای محدود کردن بازی به درون آن کنفرانس با توجه به یک لیست توسط d3football.com.

Demant گفت: آن را در حال تبدیل شدن به "کمتر و کمتر احتمال دارد" وجود دارد خواهد بود یک D-سوم فوتبال حذفی مسابقات راه اندازی بسیار ناحیه فصل است.

او هنوز مطمئن شوید که آیا طرفداران خواهد بود و مجاز به شرکت در هر گونه پتانسیل بازی در ضربه شارپی در پاییز.

"ما حتی صحبت در مورد (طرفداران) هنوز" Demant گفت. "خواهد بود که وابسته به جایی که ما به عنوان یک دولت و چه (سلامت) پروتکل های اجازه می دهد."

شناخت پتانسیل برای فصل لغو شود, کوتاه و یا به حالت تعلیق NCAA اعلام کرد در تاریخ 9 ژوئیه که D-III ورزشکاران نخواهد بود به اتهام مشارکت برای 2020-21 "اگر تیم خود را کامل می توانید تنها 50 درصد و یا کمتر از حداکثر مسابقه/خرما" با توجه به

تاثیر بیماری همه گیر.

همانطور که در حال حاضر ضربه شارپی برنامه به دانش آموزان در پردیس در پاییز آماده به بازی بازی به عنوان بسیاری از آنها می توانند و Demant گفت: آنها یک COVID-19 تست برنامه در محل برای دانش آموزان به عنوان آنها بازگشت.

"ما اعتقاد داریم ارزش آنچه ما انجام می دهیم برای دانش آموز-ورزشکار آموزش و پرورش, بنابراین ما در حال رفتن به انجام همه چیز ما می توانید در درون محدودیت های منطقی برای ما ورزشکاران شرکت" Demant گفت. "امید ما این است که ما قادر خواهد بود به بازی در برخی از سطح."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن