Ballparks به استفاده از سر و صدای جمعیت از بازی های ویدئویی در طول فصل - Thu, 16 Jul 2020 PST

بزرگ لیگ بازیکنان را هنوز هم شنیدن سر و صدا از جمعیت حتی اگر غرفه خالی خواهد بود زمانی که فصل بیس بال باز می ش

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

بزرگ لیگ بازیکنان را هنوز هم شنیدن سر و صدا از جمعیت حتی اگر غرفه خالی خواهد بود زمانی که فصل بیس بال باز می شود در هفته آینده.

مصرف چوب از دو فوتبال اروپا لیگ, لیگ اصلی بیس بال بازی خواهد کرد صدای جمعیت از آن رسمی بازی های ویدئویی از طریق ballpark سیستم های صوتی در طول بازی. ورزشگاه مهندسین صدا خواهد شد که دسترسی به حدود 75 افکت های مختلف و واکنش با توجه به MLB شده تیم با جمعیت صداهای گرفته شده از "MLB نشان می دهد."

سن دیگو Studios, شاخه ای از سونی سرگرمی های تعاملی وارد شده به سر و صدا در حین بازی در طول چند فصل است.

باشگاه ها شروع به استفاده از تلفن های موبایل در طول تابستان اردوگاه بازی و قادر خواهد بود برای تست آنها را بیشتر در نمایشگاه ها.

"وجود دارد برخی از سکوت وقتی که شما اول در مورد بحث جمعیت و سر و صدا در خالی ballpark را از آنجا که شما نمی خواهید به انجام چیزی است که منحرف" گفت: Chris Marinak که MLB است معاون اجرایی رئیس جمهور برای استراتژی تکنولوژی و نوآوری است. "آن را شنیده است در راه است که طبیعی است با این بازی از بازی و در زمینه. برای تلفن های موبایل تطابق ندارد و آنچه که اتفاق می افتد."

لیگ برتر انگلستان و اسپانیا لالیگا شد برای اولین بار بازگشت به اکشن با صدای جمعیت از بازی های ویدئویی است. لیگ داوطلب خدمت سربازی EA Sports برای ارائه به جمعیت اثرات آنها مهندسی برای فیفا حق رای دادن بازی های ویدئویی. Marinak گفت: MLB صحبت به شرکت های مختلف قبل از تصمیم به رفتن با سونی.

بیس بال امیدوار است که جمعیت سر و صدا همراه با گوینده ورزشگاه, walkup موسیقی و در ورزشگاه ویدئو تکرار خواهد شد این بازی زیبا را به عنوان نزدیک که ممکن است بدون واقعی طرفداران در ورزشگاه. برخی از ballparks نیز ارائه طرفداران این شانس را به خرید عکس cutouts خواهد شد که قرار داده شده در می ایستد.

حذفی infielder اریک Sogard روز پنجشنبه گفت که صدای جمعیت را کمک کند تا رقابت برای برخی از بچه ها در طول intrasquad بازی.

"شما هنوز هم در بازی متمرکز اما این سر و صدا بسیار مفید است. من می توانم بگویم برای اولین بار چند scrimmages با خالص سکوت سخت بود برای برخی از بچه ها," او گفت:. "شما می توانید از گوش دیگر ستاره شرق صحبت کردن و این نوع بی دست و پا."

برای تلفن های موبایل نیز قابل شنیدن در رادیو و تلویزیون است. لیگ بیس بال کره ای لوله در صدای جمعیت در استادیوم به طوری که آنها به طور کامل خاموش اما از آن است که به سختی قابل شنیدن در طول بازی پخش ESPN.

برخی از طرفداران و رسانههای leery مصنوعی سر و صدای جمعیت به دلیل آن طول می کشد دور یک فرصت منحصر به فرد برای شنیدن بازیکنان مکالمات در طول بازی های این فصل است. الکس رودریگز اشاره کرد در طول یک ESPN کنفرانس تلفنی است که تنها زمان طرفداران می توانید بشنوید که نوع تعامل است و اگر آنها به بهار آموزش تمرینات.

ESPN گوینده مت Vasgersian امیدوار است هنوز هم وجود دارد ممکن است برخی از نوع صوتی نقطه شیرین برای ارائه یک کمی از همه چیز.

"من فکر می کنم هنوز هم اجازه می دهد تا ما را به گرفتن برخی از که و هنوز تجربه احساس می کنید در خانه," او گفت:. "من نمی توانم صبر کنید برای شنیدن آنچه که ما می شنویم. هیچ کس درگیر در صدا و سیما بیس بال می خواهد به سازش استراتژی است. ما نه به دنبال فضولی به راهکار اما ما می خواهیم به شنیدن چیزهایی که شاید ما نمی شنوید معمولا."

NBA شده است در تماس با 2K Sports در مورد احتمالا با استفاده از آن کتابخانه صدا زمانی که لیگ رزومه بازی در خارج از اورلاندو ،

AP ورزشی نویسنده استیو Megargee در میلواکی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب