مبل دولا دولا راه رفتن: به مفتون زندگی تام بردی همچنان حتی در تمپا در طول یک بیماری همه گیر - Sat, 09 May 2020 PST

من اغلب افکار پوچ در مورد تام بردی. بله من با وسواس TB12. چرا من نمی شود ؟ من که هستم رفتن به عقده روحی در طول

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

من اغلب افکار پوچ در مورد تام بردی.

بله من با وسواس TB12. چرا من نمی شود ؟ من که هستم رفتن به عقده روحی در طول این همه گیری جی کاتلر?

بنابراین بزرگترین کارفرمایی که تا کنون زندگی می کردند پس از اتمام بی نظیر از دو دهه به عنوان یک جدید, انگلستان پاتریوت و در حال حاضر تصمیم می گیرد به صرف دو بعدی NFL دهه به عنوان یک دزد دریایی خلیج تمپا. او را در تمپا برای, اوه 15 دقیقه و در حال حاضر ...

  • در حالی که کار کردن در یک پارک او خارج می شود چرا که او نقض آن coronavirus بسته اما او دریافت عذرخواهی از شهردار Jane کرچک.
  • او تلاش می کند برای دیدار Buccaneers توهین آمیز هماهنگ کننده بایرون Leftwich و به اشتباه پیاده روی به همسایه درب بعدی را در خانه و سپس یک NFL پروب تعیین بردی را نقض نمی کند لیگ offseason قوانین کار.
  • حراج به نفع coronavirus نیازهای غذایی شبکه یک $800,000 پیشنهاد برای چهار بلیط به بردی اولین Buccaneers خانه بازی پیراهن خود را و cleats از آن بازی و شام با تایتانیک تام.

گفت: من آن را قبل از و من دوباره آن را می گویند: هیچ چیز بد اتفاق می افتد به این پسر. خورشید می درخشد بر او تقریبا 24/7 و حتی وقتی که باران او پیاده می رود بین قطره.

چه یک قرن 21 برای این پسر – پهلو قانون منجر به اولین سوپر باول عنوان او در میان خیلی از حزب او دختر یک مدل و سپس قبل از تولد اولین فرزند خود حرکت می کند به یک سوپر; او تا پایان فصل مصدومیت زانو در سال 2008 اما نکرده اند و لمس کردن در و یا خارج از زمین پس او غلبه هر دو Spygate و Deflategate برای شش قهرمانی در کل.

در همین حال ...

در یکی از عجیب و غریب عجایب از من شطرنجی زندگی بردی و من به اشتراک گذاشته شده همان عامل برای 17 سال – من و این – و در آن دوره از زمان TB12 به دست آورده در حدود 225 میلیون دلار در قرارداد NFL و من به دست آورده کمتر از $50,000 در معاملات ما هرزه به ارمغان آورد به من. اساسا ما یک روز دوم هنری و Tommie هارون با هم برادران ترکیب برای 768 صفحه اصلی اجرا می شود; هم TB12 و من ترکیب تقریبا $225.1 میلیون در حقوق و دستمزد.

(ستون تنفس: صحبت از کاتلر های دیرین Chicago Bears کارفرمایی و Kristin Cavallari در حال طلاق گرفتن. من حدس می زنم او در نهایت نگاه خود را NFL آمار.)

واقعیت این است که در فقط در مورد هر قدم از زندگی بردی outdistances نیمکت دولا دولا راه رفتن.

او با بازی فوتبال, بسکتبال و فوتبال در مدرسه بالا است. من بازی پینگ پنگ, شیطان پین بال دزد و پر از قلاب.

او فارغ التحصیل از میشیگان با کلی مطالعات درجه. من فارغ التحصیل از مریلند با یک آمریکایی مطالعات درجه. امریکا یک موضوع اما "کلی" است و حتی بزرگتر ،

او به آرامی در نظر گرفته شده در این زمینه خود را بیرون از دانشگاه به عنوان یک ششم دور انتخاب کنید. من شده اند به آرامی در نظر گرفته شده در این زمینه من تا این روز است.

او موفق به کسب سه NFL با ارزش ترین بازیکن جوایز. من صورت گرفت اولین بار در سال 2005 در ایالات متحده کاسه نوشتن رقابت در "سرمقاله" رده.

او همچنین خود را در "سیمپسونها" "مرد خانواده" و "همراهان." من خودم در سال 2005 ESPN درام "شیب." توجه داشته باشید: 2005 بود که یک سال بزرگ برای من است.

او طرفدار نوشیدن 1/32 از وزن بدن در آب در هر روز. من خرید پرتقال له توسط keg.

او دوستان با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. من رای دادند رالف نادر در سال 2000.

او به نفع مراقبه. من زمانی که "Jimmy Kimmel Live!" بر می آید.

او راه اندازی خط خود را از وگان تنقلات. من خوردن Fritos و Bugles.

او quarantining در Derek Jeter 30 ، 000 فوت مربع خانه که او را اجاره. من quarantining در 1,300 فوت مربع خانه که بانک صاحب.

او تا به حال تایید معاملات با استون مارتین Beautyrest کادیلاک Foot Locker, Glaceau Smartwater, IWC watches, Nike, Sam Adams, Tag Heuer, ساعت, Ugg کفش, Under Armour, عرشه فوقانی ویزا و Wheaties. من پرداخت نشده شمع به Yuengling در این ستون.

او در کتاب "TB12 روش: چگونه برای رسیدن به یک عمر پایدار اوج عملکرد" به شماره 1 در نیویورک تایمز' لیست بهترین فروشنده. من کتاب "نگه عسل من شما را به بیمارستان در Halftime," گاهی اوقات می توان در فروش حیاط.

از سوی دیگر او تنها ازدواج کرده و یک بار. من او وجود دارد.

درخواست دولا دولا راه رفتن

س: در حال حاضر که POTUS پیشنهاد تزریق مواد ضد عفونی کننده و اشعه ماوراء بنفش است که اوراق قرضه Barry در راه خود را به Cooperstown? (مالکوم Wilson; Kensington مریلند)

A. پرداخت شرلی.

Q. چگونه بسیاری از قسمت "آخرین رقص" آیا ما باید در اب راه رفتن را از طریق قبل از آنها به Ickey جنگل ؟ (استیو McClemons; آرلینگتون ویرجینیا)

A. پرداخت شرلی.

Q. تحت NCAA دانشجویان ورزشکار تغییر حکومت می توانم خرید صندلی من به طور مستقیم از یک بازیکن و جلوگیری از واسطه علامت ؟ (Steve Smith; پوتوماک مریلند)

A. پرداخت شرلی.

Q. صبر نبود NFL را تصویب تداخل پخش نقد و بررسی قرار است به مراقبت از "تماس با ردیابی"? (تری طلایی; Vienna, Virginia)

A. پرداخت شرلی.

Q. آیا آن را به ارزش $1.25 اگر من نامزد شما برای جایزه نوبل در پوکر ؟ (جف طلا; Columbia, Maryland)

A. پرداخت شرلی.

Q. آرام داشتن بهتر در سال فکر نمی کنید ؟ (استیو ووینگس; اسپوکن)

A. پرداخت شرلی.

شما هم می توانید وارد کنید $1.25 بپرسید دولا دولا راه رفتن, پول نقد, سادگی. فقط ایمیل asktheslouch@aol.comو اگر سوال شما این است که استفاده می شود, شما برنده $1.25 نقدی!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن