آیداهو زمین تخته چوب با تیمبرلند-خرید استراتژی - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

بویز – رژیم صهیونیستی. براد کمی میل به مهم دوره مربوط به تغییر سیاسی به اتهام استراتژی در مورد چگونه برای سرما

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

بویز – رژیم صهیونیستی. براد کمی میل به مهم دوره مربوط به تغییر سیاسی به اتهام استراتژی در مورد چگونه برای سرمایه گذاری میلیون ها دلار به نفع مدارس دولتی و سایر ذینفعان رد شد سه شنبه با اعضای همکار در آیداهو زمین مدیره.

کمی حرکت به طور دائم حرکت 50 میلیون دلار از صندوق در نظر گرفته شده برای خرید تیمبرلند به سرمایه گذاری در بازار موفق به دریافت یک دوم و درگذشت.

"من فکر می کنم این یک اشتباه برای قرار نیست بیشتر از این به نقدی دارایی های" کوچک گفت: پس از حرکت خود را شکست خورده است. در میان استدلال او این بود که اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بازار زمانی که قیمت پایین به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مالی تاثیر است. یکی دیگر این است که تیمبرلند است با خطرات آتش سوزی جنگل ها.

دولت خرید تیمبرلند کشیده شده مخالفت شدید از چوب شرکت هایی که شکایت آنها نمی توانند رقابت در برابر دولت است. شهرستان کمیسیون نیز شکایت کرده است که شهرستان از دست دادن اموال و درآمد مالیاتی که دولت اقدام به خرید زمین.

آیداهو در حال حاضر در حدود 130 میلیون دلار در آنچه به نام زمین بانک صندوق که انتظار می رود در نهایت رسیدن به حدود 240 میلیون. که پول در حال آمدن است از جریان خرید و فروش املاک تجاری و مسکونی. این دو نوع سرمایه گذاری نیز ناشی از زمین اعضای هیئت مدیره به زیر آتش برای رقابت با نهادهای خصوصی.

این مبلغ 240 میلیون در نظر گرفته شده است نادر مالی ثروت باد آورده برای زمین مدیره. هیئت مدیره مسئول مدیریت سرمایه گذاری در بازار در حال حاضر حدود 2.5 میلیارد دلار و حدود 2.5 میلیون هکتار از زمین های دولتی برای بزرگترین طولانی مدت بازگشت. این سال مالی زمین هیئت مدیره است که انتظار می رود به تولید بیش از مبلغ 84 میلیون دلار برای توزیع.

یک مشاور مالی قبلا توصیه می شود دولت سرمایه گذاری $240 میلیون در تیمبرلند و زمین های کشاورزی تنوع دولتی نمونه کارها و ارائه یک بافر برای یو پی اس و فراز زندگی از بازارهای مالی است. زمین هیئت رهبری آن رژیم صهیونیستی است. C. L. "بوچ" سمور به توافق رسیدند.

دادستان کل لارنس Wasden, سرپرست آموزش عمومی Sherri dave sanchez, دولت کنترل براندون وولف و وزیر خارجه Lawerence Denney همه جمهوری خواهان تمام تا قبل کمی در زمین هیئت مدیره و امضا بر روی آن استراتژی است.

کمی نیز یک جمهوری خواه زمین پیوست هیئت مدیره زمانی که او در ژانویه 2019 به سرعت تشکیل یک سرمایه گذاری مجدد فرعی به بررسی استراتژی است. کمی Wasden و یک کارشناس مالی ملاقات پنج بار با کمی و کارشناس مالی رای گیری برای قرار دادن 50 میلیون دلار به بازارهای مالی است. Wasden مخالف این ایده است.

Wasden روز سه شنبه در یک نوشته اقلیت نظر گفت: پس از فرعی را اکثریت توصیه "نادیده اساسی قضیه از صندوق وقف اصلاحات و سیاست از زمین مدیره به دنبال کردن و تکیه بر نظر کارشناس به جای ad hoc تصمیمات توسط مقامات منتخب."

کریس آنتون مدیر سرمایه گذاری برای وقف صندوق سرمایه گذاری مدیره در زمان پرسش از هر دو کمی و Wasden کاوش افکار خود را در مورد سرمایه گذاری پول در هر دو تیمبرلند یا بازار است.

آنتون در کل گفت: در حال حاضر به نظر می رسد زمان مناسبی برای قرار دادن پول در بازار مگر اینکه موج دوم عفونت ویروس به نظر می رسد و باعث اقتصادی تر درد. او اشاره کرد که از مارس 30 بیش از 40 میلیون نفر در ایالات متحده تا به حال در زمینه نرخ بیکاری در شش هفته دلالت نرخ بیکاری از 22%. در آیداهو در آن span بیش از 125,000 مردم باید در زمینه نرخ بیکاری.

وولف گفت: آیداهو خوش شانس بود که در زمین هیئت مدیره سرمایه گذاری در طول سال به اعضای فعلی فرصتی حتی در نظر گرفتن چنین گزینه.

"من فکر می کنم این یک انتخاب بین خوب و بهتر و بهترین" او گفت:.

Dave sanchez و Denney نمی دهید و یا در برابر این استراتژی است. Denney قبل از مصرف بود منتقد دولت داشتن تجاری املاک و مستغلات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن