Dear Abby: شکستگی در انتظار فرزندان هنگامی که پدر از زندان آزاد شد

DEAR ABBY: سه سال پیش متوجه شدم شوهر من تا به حال مورد آزار جنسی یکی از برادرزاده. او در زمان یک دروغ سنج تست

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

DEAR ABBY: سه سال پیش متوجه شدم شوهر من تا به حال مورد آزار جنسی یکی از برادرزاده. او در زمان یک دروغ سنج تست ناموفق آن و اعتراف کرد. یادگیری حقیقت ویرانگر بود و من احساس مانند یک احمق برای داشتن اعتقاد او.

ما دو فرزند با هم هر دو نوجوان پسران. من تا به حال به پسر من خبر بد در مورد آنچه که پدر خود را انجام داده بود و به همین دلیل من دیگر نمی تواند با او بود. او تا به حال به حرکت می کند چرا که او محدود بود از بودن با افراد زیر سن قانونی. وجود دارد بسیاری از تغییرات.

پس از آن خبر آمد که پدر خود دستگیر شد و محکوم به شش سال زندان. من تخلیه احساسی. من همیشه صادقانه با من و پسر را نگه داشته هرگز چیزی از آنها. چون من تا به حال به آنها بسیار خبر بد من سعی کردم بهترین من به آنها شادترین بار است که من می توانم. به زودی پس از او شد.

من کلمه ای است که زمانی که او می شود او را اخراج شوند به مکزیک. این چیزی است که من گفت: پسر من است. آنها در حال صحبت کردن در مورد داشتن یک زندگی با پدر خود. زمانی که او آنها را هر دو بزرگسالان است. من جوانترین مذاکرات در مورد زندگی با او. هنگامی که آنها پیدا کردن آنها را ناراحت ،

آنها انجام شده است تا به خوبی. ما یک راه طولانی آمده و ما در نهایت در یک مکان شاد. من نمی دانم که چگونه و یا زمانی که به آنها بگویید. من باید آن را انجام دهد در حال حاضر و یا صبر کنید تا زمانی که نزدیک به تاریخ انتشار? من فقط بیش از غم و اندوه. — تخلیه احساسی

عزیز عاطفی تخلیه: آویزان بر روی شادی خود را دلیل این که شما سزاوار همه از آن است که در حال آمدن است راه خود را. شما و فرزندان خود را قرار داده شده است از طریق یک مصیبت نه خود ساخت. من هیچ دلیلی برای بار آنها را بیشتر با این ناراضی اخبار تا نزدیک به زمان خود را آزاد کند. پس از آن آنها خواهد بود و بهتر قادر به تنظیم به آنچه در آن معنی خواهد بود که اگر آنها را انتخاب کنید به زندگی می کنند و یا صرف وقت با پدر خود.

عزیز ابی: من یک زن مسن تر که بسیار جذاب است. من به ارث نمی برند خوب به نظر می رسد. این مرا اذیت زیرا همه زنان من دوستان شما ازدواج کرده اند و یا در روابط است.

مردم می گویند به نظر می رسد مهم نیست اما آنها در اشتباه هستند. اولین چیزی که کسی را می بیند که خود را در چهره و حضور فیزیکی. من خودم را شسته و رفته و به خوبی مرتب شده اما من نه خیلی. چه کار کنم برای بلند کردن خودم از این افسردگی ؟ من شرمنده از چهره من. — مواجهه با آن در کالیفرنیا

عزیز رو آن: هر کس نقاط قوت است که آنها را منحصر به فرد. مادر من استفاده می شود به می گویند که موثر ترین لوازم آرایشی و بهداشتی است که یک لبخند. شما ممکن است شانس بهتر اگر شما تمرکز کمتر بر آنچه شما فکر می کنم شما اصلا و شروع به تمرکز بر روی آنچه شما باید ارائه دهد.

نه هر کس است یک مسابقه زیبایی برنده و مدیریت آنها را به زن و شوهر و روابط سالم با جنس مخالف (و گاهی اوقات هم جنس). آیا شما یک استعداد ویژه خوش اخلاق و یا درک خوبی از حس شوخ طبعی ؟ شما به نظر می رسد به یک مورد جدی از عزت نفس پایین است.

راه حل برای مشکل شما ممکن است به عنوان ساده به عنوان گسترش دایره خود را از دوستان و آشنایان با درگیر شدن در فعالیت های شما لذت ببرید. اما قبل از انجام آن ممکن است آن را در منافع خود را به صحبت با مجوز بهداشت روان حرفه ای برای کمک در تبدیل شدن به کمتر انتقادی از خود.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن