Yankees-فیلیز به تعویق افتاد برای 2 روز در میان ویروس نگرانی

فیلادلفیا فیلیز' برنامه ریزی بازی مقابل نیویورک یانکیز در سه شنبه شب به تعویق افتاد دومین مستقیم روز در میان c

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

فیلادلفیا فیلیز' برنامه ریزی بازی مقابل نیویورک یانکیز در سه شنبه شب به تعویق افتاد دومین مستقیم روز در میان coronavirus نگرانی در پی شیوع مربوط به تیم های دیگر.

فیلادلفیا مدیر جو Girardi تایید این تصمیم در مصاحبه با MLB شبکه های رادیویی.

فیلیز با داشتن یک دور دوم COVID-19 آزمون شنبه پس از شیوع در میان Miami Marlins که بازی یک سری آخر هفته در فیلادلفیا.

"واقعیت این است که ما تا به حال نشده کسی تست مثبت و در عین حال بزرگ است, اما وجود دارد بیش از حد در خطر زمانی که شما صحبت کردن در مورد بازیکنان و سلامت خود و خانواده خود را سلامت" Girardi گفت. "وجود دارد که باید کودکان در خانه و یا زنان که باردار هستند و یا پدر و مادر است که در معرض خطر. وجود دارد بیش از حد در معرض خطر در اینجا است که می گویند: "هی ما رو به عقب برای دو روز و اجازه دهید مطمئن شوید.' من فکر می کنم آن را هوشمند چه بیس بال در حال انجام است در اینجا و پس از آن ما از وجود دارد. ما تا به حال برخی از بازیکنان که احتمالا تا به حال برخی از بیم و هراس (بازی در برابر Marlins) در روز یکشنبه به دلیل نزدیک وجود دارد تماس بگیرید."

یانکی ها صرف دوشنبه در یک هتل در فیلادلفیا پس از بازکن سری به تعویق افتاد. آنها از بازگشت به نیویورک در روز سه شنبه و در حال برنامه ریزی برای میزبانی فیلیز در روز چهارشنبه و پنج شنبه.

فیلیز را با اتوبوس به نیویورک در روز چهارشنبه انتظار نتایج آخرین COVID-19 انجام شد.

"ترس من همیشه این است که اگر یک فرد است که در آن وجود دارد احتمالا بیشتر" Girardi گفت. "من نمی دانم اگر هر یک از ما فکر می شد و من فکر می کنم آنها تا به 17 مورد در حال حاضر 15 بازیکن ویرانگر برای Marlins. وجود دارد برخی از لحظات اضطراب برای من امروز نمی دانستند نتایج من می خواهم برای تیم من. من فکر می کنم آن را واقعا هوشمند از بیس بال به انتظار یک روز بیشتر فقط به این دلیل که دوره کمون 2 تا 14 روز و من می دانم که ما نمی توانیم صبر کنید تا 14 روز. اما من فکر می کنم ما باید واقعا هوشمند در مورد این و پس از فکر کردن در مورد آن, من فکر می کنم که این اتفاق می تواند بیش از یک بار با یک سازمان. اگر هر کس نیست بازی 60 بازی من فکر می کنم که همه حق است. ما می خواهیم برای رسیدن به پلی آف. این نکته مهم. اگر یک تیم نقش 57 بازی شما با برنده شدن در صد به حذفی تیم و شما را از وجود دارد."

بیش از یک دوجین Marlins بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت برای COVID-19 در شیوع است که رشته این تیم در فیلادلفیا در یکشنبه اخلال MLB برنامه در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر تاخیر نجومی.

میامی خانه, درب بازکن, در برابر, Baltimore, به تعویق افتاد, به, بود روز سه شنبه آخر از سری بازی های در Marlins پارک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن