جفری Hornung: چین آخرین جذابیت توهین آمیز': استفاده از ماسک دیپلماسی برای منحرف کردن توجه جهانی را از آن بزدايد

ما دیده ایم چیزی شبیه به این قبل از. مستقیما از آن به خوبی آشنا راهکار چین رفته است در "جذابیت" توهین آمیز" به

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

ما دیده ایم چیزی شبیه به این قبل از. مستقیما از آن به خوبی آشنا راهکار چین رفته است در "جذابیت" توهین آمیز" به سعی کنید به را جهان فراموش پکن مجرمیت در coronavirus بحران است. این بار جذابیت توهین آمیز می آید در صورت از ماسک و هواکش.

یک دهه پیش از آن معمول بود به شنیدن چین مدافع صلح آمیز آن افزایش یابد. کشورهای منطقه تا به حال هیچ چیز به نگرانی در مورد و یا پس از روایت رفت. که جذابیت تهاجمی تبدیل به یک نیرنگ. توسط اواسط 2010s, چین تا به حال سوار بر یک مهاجم دریایی علیه همسایگان خود است. آن است که آیا به کارگیری نظامی و شبه نظامی دارایی در برابر ژاپن در دریای شرق چین و یا به دنبال در مقیاس بزرگ مصنوعی ساختمان جزیره در دریای چین جنوبی صلح آمیز افزایش روایت ثابت می شود یک حواس پرتی از پکن نیات واقعی.

پژواک از این رفتار دیده می شود در چین پاسخ به COVID-19 و رفتار vis-a-vis همسایگان آن است. در اوایل شیوع, چینی, رهبری ظاهرا می دانست که آن را از کنترل خارج شد. بدتر آن را مخفی می کردند میزان شیوع جامعه بین المللی به انجام همه چیز را در قدرت خود را به پوشش آن رفتار.

برای منحرف کردن توجه جهان چین فراهم کرده است coronavirus مربوط به کمک به صدها نفر از کشورهایی است که شامل ده ها میلیون نفر از ماسک میلیون ها تست کیت و دستگاه تهویه مصنوعی از جمله 1,000 نیویورک. این باعث می شود برای یک خبر خوب اما belies چین اقدامات علیه همسایگان مبارزه با این بیماری همه گیر. در چند ماه پس از COVID-19 شروع به گسترش فراتر از چین تا مرزهای چین همچنان ادامه دارد و در برخی موارد تشدید — اقدامات تحریک آمیز علیه همسایگان خود در هوا و دریانوردی دامنه برای به چالش کشیدن حاکمیت ادعا می کند که این کشورها در مبارزه با وزن بیماری همه گیر.

وزارت امور خارجه ایالات متحده انتقاد کرده است چین برای اعمال مختلفی را در دریای چین جنوبی است که شامل اعلام جدید "ایستگاه تحقیقات" در پایگاه های نظامی آن ساخته شده بر روی آتشین عبور از صخره و Subi مرجانی در جزایر اسپراتلی فرود هواپیمای نظامی در آتشین عبور از صخره و در ادامه به اعزام دریایی ارتش در اطراف این جزایر است. از اواسط ماه مارس تا اواسط ماه مارس چین نیز استخراج یک رکورد جهانی مقدار گاز طبیعی از دریای چین جنوبی است. و در اوایل ماه آوریل یک کشتی گارد ساحلی منفجر و غرق شد ویتنامی کرجی ماهیگیری ماهیگیری در دریای جنوب چین.

دورتر در شمال چین بوده و به طور مشابه ستیز در برابر همسایگان خود است. این کشور با انجام یک مهاجم دروغ علیه تایوان و چین و نظامی شده است و درگیر شدن در آشکارا تحریک آمیز رفتار در برابر جزیره — ساخت حریم هوایی تهاجم برگزاری شب تمرینات و قایقرانی نیروی دریایی کشتی های مجاور از جمله یک ناو هواپیمابر.

چین نیز بی امان در برابر ژاپن در اطراف جزایر Senkaku مجموعه ای از جزایر کوچک در دریای چین شرقی تحت کنترل ژاپن است اما ادعا توسط چین است.

داده ها نشان می دهد که چینی کشتی وارد آبهای ژاپن هم پیوسته منطقه اطراف جزایر Senkaku برای بسیاری از ژانویه ، فوریه و مارس. چینی کشتی نیز رفت و به Senkaku را آبهای سرزمینی چندین بار بین ماه های ژانویه و مارس. این روند همچنان ادامه دارد.

پس از چین کشورهای همسایه در حال تمام تلاش برای مهار و غلبه بر, اقتصادی, بهداشت و درمان و مشکلات اجتماعی به راه انداخته توسط COVID-19 چین به نظر می رسد بهره گیری از آن همسایگان حواس پرتی در حالی که با استفاده از ساده "ماسک دیپلماسی" به سعی کنید به کشورهای دیگر را فراموش کرده ام در مورد پکن نقش مهمی در این بیماری همه گیر.

چین وزارت امور خارجه سخنگوی Hua Chunying است رد این اتهام است که چین در تلاش است تا امکان استفاده از آن همسایگان مبارزه با این بیماری همه گیر و گفت: "می خواهم برای به اشتراک گذاشتن چین خوب تمرین و تجربه" اما "نمی خواهد به نوبه خود آن را به هر نوع ژئوپولیتیک سلاح یا ابزار است."

انکار برای تلفن های موبایل ترسناک آشنا. در سال 2016 چین معاون وزیر خارجه لیو Zhenmin سعی در اخراج مالزی نگرانی در مورد چین این جذابیت های توهین آمیز به عنوان چیزی بیشتر از دسته چک دیپلماسی و گفت: "هیچ چیز مانند وجود دارد که با استفاده از عضله مالی برای بهبود روابط است."

کشورها باید اجازه نمی دهد خود را به فریب خورده دوباره. اگر چین شد واقعا نگران با کشورهای دیگر در طول این جهانی همه گیر بسیاری از ناظران انتظار می رود رفتار خود را تغییر دهید.

کشورهای دیگر ضربه مکث در درگیری به نبرد مشترک خود را بیولوژیکی دشمن. در خاورمیانه عربستان سعودی و امارات متحده عربی در جنگ با حوثی های یمن — به طور یک جانبه اعلام آتش بس برای کمک به جلوگیری از COVID-19 گسترش در یمن. به طور مشابه در لیبی هر دو طرف در جریان درگیری به توافق آتش بس پس از این کشور می تواند تمرکز بر مبارزه با شیوع. به همین ترتیب در آمریکای لاتین ملی ارتش آزادی یک جناح چپ گروه مسلح در کلمبیا به طور یک جانبه اعلام آتش بس به عنوان یک ژست بشردوستانه به مردم کلمبیا. و در آفریقای جنوبی Cameroons دفاع نیروهای شبه نظامی اعلام اجرای آتش بس به دلیل شیوع.

حتی در چین محله خود کشورهای منطقه هستند و مقاومت در برابر وسوسه به اهرم COVID-19 به عنوان یک فرصت برای به دست آوردن. رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte به طور یک جانبه اعلام آتش بس با شورشیان کمونیست به عنوان دولت تلاش می کند برای جلوگیری از شیوع بیماری است. این Barisan Revolusi Nasional شورشیان مبارزه با دولت تایلند نیز به طور یک جانبه اعلام کرد که توقف فعالیت های خود را با توجه به این ویروس اولین آتش بس در بلند مدت در حال اجرا تایلندی جنگ است.

این آتش بس گرفته شده توسط گروه هایی که اغلب به انجام اعمال وحشتناک خود را در برابر همسایگان و حتی فرزندان خود را نشان می دهد که چگونه ارتش و حتی گروه های شورشی می توانید خوب جهانی بالاتر از منافع خود در این زمان از همه گیر ، آنچه در چین در حال انجام در برابر همسایگان خود است اما هر چیزی که. حتی چینی کارشناسان نظامی اعتراف کرده اند تا آنجا که به گفته های اخیر نظامیان چینی و نظامی نشان داد "آن است که قادر به رانندگی مزاحمان و غیر دوستانه priers دور" در یک زمان "COVID-19 است به طور قابل توجهی کاهش نیروی دریایی ایالات متحده را کشتی قابلیت استقرار در منطقه آسیا و اقیانوس آرام."

اجازه ندهید ماسک و هواکش احمق. وجود دارد یک فرصت بود و چین به نظر می رسد بعید است که به اتلاف آن است.

Jeffrey W. Hornung یک دانشمند علوم سیاسی در غیر انتفاعی و غیر حزبی برامدگی لبه طبقات سنگ Corp. او نوشت: این قطعه برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب