جری اسلوان — فروتن و صادق و یک برنده به دست آورده احترام جهانی راه قدیمی از مد افتاده

وجود خواهد داشت تعداد بی شماری زیادی جری اسلوان داستان های خارج وجود دارد امروز. این است که مورد علاقه شخصی من

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

وجود خواهد داشت تعداد بی شماری زیادی جری اسلوان داستان های خارج وجود دارد امروز. این است که مورد علاقه شخصی من در مورد یاد یوتا جاز مربی.

این یک دنیوی صبح در 2004-05 NBA فصل رپتورز شد پرداخت خود را تنها به بازدید از دریاچه نمک شهرستان و جمعیت جمع شده بودند به عنوان آنها را برای صبح shootarounds و اوایل داستان.

اسلون شد برگزاری دادگاه — John Deere کلاه کشیده پایین بر روی سر خود را, من مطمئن هستم که — در هنگام مکالمه به اطراف کردم رپتورز و rookie مرکز رافائل Araujo تا حدودی از یک ستاره محلی در سراسر ایالت یوتا برای کار خود را در بریگهام یانگ. جاز صاحب لری میلر گفته بود که هفته است که یوتا گرفته اند Araujo با خود در دور اول انتخاب و در سال 2004 پیش نویس تا به حال رپتورز خود را از دست داده ذهن جمعی و او را انتخاب هشتم به طور کلی.

"این خواهید بود برای دیدن چگونه Hoffa نقش آن را نمی?" یک خبرنگار محلی خواسته است.

"چه کسی ؟" پاسخ داد اسلون نه از دست رفته به ضرب و شتم.

که اسلون در یک کلام: وحشیانه صادق باشید کاملا بدون تظاهر و یا پخش. رافائل Araujo نبود در تیم خود را; این مربی تا به حال هیچ علاقه ای به یک بازیکن که ممکن است شده اند.

او به شما گفت آنچه که او فکر می کردم و نه از آنچه شما می خواهید به شنیدن و اگر برخی از مردم bristled در صداقت خود را خوب چه کسی مراقبت کنید ؟

اسلون درگذشت جمعه در 78 ساله پس از مبتلا به زوال عقل, برای سال و با او در یک اقدام بزرگ از تاریخ NBA درگذشت به عنوان به خوبی.

او lifer هیچ سوال در مورد آن. و مورد احترام جهانی.

"مربی اسلون چه NBA باید در مورد" یوتا افسانه جان استاکتون گفت: در ادای احترام منتشر شده در تیم سایت. "متعهد به خود و هم تیمی های خود را به مربیان خود سازمان و بازی بسکتبال, او هرگز نمی خواسته برای اعتبار. در واقع او اجتناب از آن است. رکورد خود را برای خود صحبت می کند و او ایجاد یک محیط برای تیم او به پیروزی و آنها را انجام دهد. من خوش شانس بازی برای او."

اسلون به پایان رسید کار خود را چهارم در میان winningest مربیان در تاریخ NBA گردآوری یک 1,221-803 رکورد در 26 سال: 23 در ایالت یوتا پس از سه با شیکاگو بولز.

که او به طول انجامید تا زمانی باقی مانده و بنابراین درست به اصول خود — احترام به بازی سخت هر دقیقه مبارزه برای خود و هر یک از دیگر با مشت و اگر لازم شد خود را میراث. او تغییر استراتژیک چشم انداز در این بازی به عنوان بازی خود را تغییر داد اما در زمینه صفات هرگز منحرف.

او بازی خود را rookie فصل با شیکاگو در سال 1965 و مربی آخرین بازی با موسیقی جاز در سال 2011. او هیچ و بی معنی رقیب که می خواهم با شما مبارزه می اگر او تا به حال کاملا با میل و رغبت و مربی راه او ایفا کرده است.

"هیچ تظاهر" سابق NBA مربی بازیکن ستاره و پخش داگ کالینز گفت: NBA.com. "روز کار برای یک روز پرداخت. آیا همه چیز به راه راست. به رقابت بپردازند. بازی را به نفع خود. یک تیم است."

و یا به عنوان دالاس ماوریکس مربی ریک کارلایل قرار داده و آن را هنگامی که اسلون بود به نام برنده چاک دلی جایزه یک عمر دستاورد ملی بسکتبال مربیان کانون در سال 2016: "یکی از همه زمان بزرگ, kickers در این لیگ است."

شاید اسلون بزرگترین ویژگی — حداقل یکی که رسالت او را به بسیاری از خبرنگاران که برای مقابله با او — او درست كرده است. او می خواست هرگز به "این" داستان واقعا قدردانی صفت است. قبل از هر بازی جاده و یا در خانه او می توان از خوردن شام در رسانه ها, اتاق ناهار خوری با همه مردم به طور منظم: بی ادعا, نزدیک, فقط یکی از بچه ها.

او هرگز به نظر می رسید به خصوص در رسانه ها, اما او هرگز منفجر کردن خود را تعهدات. برای مدت دو سال 1997 و 1998 NBA Finals — همان آنهایی که همه با آن آشنا است در حال حاضر به لطف "آخرین رقص" — اسلوان خواهد ایستاد و جواب هر سوال آخر زمانی که شما می توانید بگویید که او می تواند بسیار راحت تر سوار تراکتور در ایلینوی ،

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

که بخش بزرگی از چرا بسکتبال حرفه ای کانون نویسندگان افتتاح رودی Tomjanovich جایزه در سال 2011 دست از سالانه به یک سر مربی NBA "خود را برای همکاری با رسانه ها و طرفداران و همچنین برتری در دادگاه است." اسلون — که به نحوی هرگز رای دادند NBA مربی سال شد که به اتفاق آرا انتخاب به عنوان اولین دریافت کننده.

به عنوان PBWA رئیس جمهور در آن زمان لذت من تماس بگیرید و به او خبر. من او را در خارج از فصل و واکنش او بود به طور معمول اسلون: "من نمی دانم چرا جهنم شما انجام این کار, اما با تشکر از شما من مفتخر هستم."

بنابراین ما بودند. بنابراین NBA.

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن