Rui Hachimura آمار rookie دیوار. پس از NBA راه اندازی مجدد جادوگران انتظار می رود او را به تبدیل شدن به یک رهبر. - Tue, 22 Jul 2020 PST

وقتی NBA زمین به آن توقف ناگهانی در اوایل ماه مارس زمان هم بد نبود برای Rui Hachimura. واشنگتن ویزاردز' در دور

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

وقتی NBA زمین به آن توقف ناگهانی در اوایل ماه مارس زمان هم بد نبود برای Rui Hachimura. واشنگتن ویزاردز' در دور اول پیش نویس انتخاب کرده بود به تازگی waded بازگشت به NBA آب از دست رفته پس از هفت هفته به دلیل آسیب کشاله ران, racking تا 16 بازی قبل از لیگ فشرده قابل تامل است. 12 اول از کسانی که در 16 بازی به خوبی پیش رفت. آن چهار نهایی که در آن همه چیز کمی خاردار.

در آن نهایی بازی قبل از وقفه Hachimura نگاه هر قسمت تازه کار ضربه دیوار. رو به جلو را تحمل یک بازی بدون گل در برابر میامی دیگر در برابر آتلانتا که در آن او به ثمر رساند تنها از خط پرتاب آزاد و به طور متوسط 6.5 امتیاز در سراسر چهار مسابقات. او در مورد تیم سخت برنامه در ماه فوریه شروع با یک West Coast سفر و چگونه او تا به حال شروع به overthink در بازی.

پس از آن لیگ متوقف شد.

هنگامی که جادوگران در نهایت از آنها نزدیک به پنج ماه تعطیلی روز شنبه در یک سخنرانی تلویزیونی داد و بیداد برابر دنور Hachimura عملکرد خواهد بود و تمرکز برای مربی اسکات بروکس.

بروکس خواهد شد تماشای تیم خود را با یک چشم در تعیین خود چرخش برای هشت بازی فصل به طور منظم است که شروع تاریخ 31 ژوئیه در برابر ققنوس. او خواهد بود به خصوص هماهنگ به آنچه که خود از بازیکنان جوان نشان می دهد. توسعه سبزتر از بچه ها به عنوان بروکس تکرار اغلب یکی از جادوگران' اهداف اولیه در طول فصل راه اندازی مجدد. چهارشنبه بروکس' اولین فرصت به دست آوردن یک ایده درست از همه پایه.

با Hachimura از شماره 9 به طور کلی در انتخاب 2019 پیش نویس پس از یک standout حرفه ای در گنزگا این تیم انتظارات هر دو قابل توجه و مبهم: بروکس به سادگی می خواهد به رشد است.

"بهبود دفاع خود را. بهبود خود بازگشت. بهبود خود را ballhandling. بهبود همه زمینه ها نه فقط یک چیز" بروکس گفت: در پایان ماه ژوئن هنگامی که جادوگران بودند که برای اولین بار بازگشت به تمرینات در سرگرمی و ورزشی آرنا.

از آن پس بروکس اذعان کرده است که rookie این فرصت را به را در یک نقش بزرگتر در غیاب Bradley Beal که نشسته است از راه اندازی مجدد به دلیل آسیب روتاتور کاف و دیویس Bertans که انتخاب به جست و خیز راه اندازی مجدد.

در طول فصل Hachimura به طور متوسط 13.4 امتیاز (سوم تیم) شش ریباند و 47.8 درصد از زمینه خود را بیش از 41 بازی ها اثبات می شود سازگار به ثمر رساند گزینه است. او اضافه 10 پوند عضله پس از آن و به نظر می رسد قوی تر اطراف لبه. در حال حاضر بروکس می خواهد برای دیدن جلو گسترش خود را هر دو در مهارت های خود را تنظیم و در رهبری او به او صحبت می کنند تا بیشتر و نشان دادن اعتماد به نفس.

Hachimura را به هم تیمی های حال توسعه است.

"او کمی بیشتر به من می گویند" مرکز Moritz واگنر گفت: از Hachimura هفته گذشته است. "... او احساس می کند راحت من فکر می کنم در این محیط ما به این نیاز داریم. او بخش بزرگی از جرم ما و تیم به عنوان یکی از گلزنان برتر و سازگار ترین سلاح بنابراین ما باید او را به صحبت کردن و سازگار با آن و دارای اعتماد به نفس و احساس راحتی در این محیط. من فکر می کنم او ثابت کرده است که چند روز گذشته آن را سرگرم کننده را به بود در اطراف او. او یک بچه مسخره. مردم همیشه فکر می کنم او خجالتی اما او واقعا نمی باشد."

بروکس قطعا نمی خواهید Hachimura به ترسو از پشت سه نقطه خط.

رو به جلو به طور متوسط 1.8 سه نقطه تلاش و 27.4 درصد از محدوده طولانی قبل از خاموش کردن اعداد بروکس گفت: ابر افزایش راحتی به عنوان Hachimura کار می کند در حال توسعه بالاتر قوس شات خود را.

"این رفتن به گرفتن برخی از تکرار آن را برای رفتن به گرفتن برخی از زمان. او قادر به شلیک آن با اعتماد به نفس در بازی و قادر به مبارزه را از طریق برخی از سخت امتداد که در آن او را ندارد و آنها را" بروکس گفت.

Hachimura کمتر صعودی در نمایاندن زینت خود را دوربرد بازی زمانی که او صحبت می کرد به خبرنگاران این هفته است.

22 ساله خود را می بیند به عنوان یک خالق از یک تیرانداز به خصوص با Beal, تیم های برتر بازیساز وجود ندارد.

"شما می دانید مردم شده اند صحبت کردن در مورد من threes اما من نگران هستم در مورد آن" Hachimura گفت. "من ساقه هنگامی که من یک شانس ... اما من مجبور به شلیک threes و تلاش به سه نقطه تیرانداز چون هنوز بازی من است."

تا کنون پس از یک هفته از بازگشت به پنج در پنج بازی بروکس گفت: او را تحت تاثیر قرار شده است با تجدید متمرکز Hachimura. این تیم به اشتراک گذاشته شده یکی به خصوص تاکید غوطه دادن از عمل در رسانه های اجتماعی این هفته به نوع بازی بروکس گفت نیست نادر در فلوریدا.

"او که همان بازی دوباره امشب – درایوهای پایین وسط یک جهش درایوهای طول دادگاه می گذرد بیش از در بالای کلید می رود به سمت راست او پس از اتمام آن را با دست راست خود را با غوطه دادن. او بهبود یافته" بروکس گفت. "این بازی است که کاملا به عنوان آن نیاز به بود و از آن خواهد شد چند سال از در حال حاضر, اما آن را آهسته است. آن را تقریبا مانند آن را آغاز فصل دوم خود را با برخی از rookies ... امیدوارم او می آید و نگه می دارد خوب بازی هفته آینده قبل از ما بازی اولین بازی ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن