نظرسنجی: نیمی از اسپوکن را به آموزگاران می گویند که آنها بر این باورند آن را نا امن برای بازگشت به کلاس درس در پاییز - Tue, 22 Jul 2020 PST

حدود نیمی از اسپوکن معلمان و کارکنان پشتیبانی مورد بررسی در اوایل این ماه گفت: آنها اعتقاد نداشت آن را امن برا

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

حدود نیمی از اسپوکن معلمان و کارکنان پشتیبانی مورد بررسی در اوایل این ماه گفت: آنها اعتقاد نداشت آن را امن برای بازگشت به ساختمان مدرسه این سقوط.

این نتایج فرستاده شدند به اعضای Spokane, آموزش, انجمن, این اتحادیه در حال حاضر در مذاکرات با اسپوکن مدارس عمومی دولت در مورد چگونه به بهترین آماده سازی برای یک سال تحصیلی به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به گرفتن منطقه و ایالات متحده است.

از 1,324 افرادی که در پاسخ به این نظرسنجی 670 گفت: آنها احساس نمی کنند که آن را امن برای بازگشت به ساختمان با بقیه گفت: آنها احساس فعلی دولت فدرال و دستورالعمل های کافی یا باید آرام باشد.

این تقسیم از 50.6% به 49.4%.

تلاش برای رسیدن به دریا رهبری به بحث و بررسی یافته های ناموفق بودند روز شنبه.

Spokane مدارس دولتی برنامه های خود را به نگه دارید دوم در یک سری از webinar ها پنج شنبه شب به میدان پرسش از والدین در مورد بازگشایی برنامه. پیش از آن جلسه منطقه اعلام کرد چهار شنبه اولیه برای برنامه ریزی برای بازگشایی شامل آموزش از راه دور گزینه در صفحه اصلی برای سقوط در علاوه بر این به صورت چهره به چهره آموزش به صورت پنج روز در هفته برای دانش آموزان کودکستان تا کلاس چهارم و دانش آموزان در نمرات بالاتر خواهد شرکت در کلاس های حضوری در متناوب بر اساس.

سرپرست آدم Swinyard پاسخ به چند سوال در مورد این گزینه ها در اولین وبینار برگزار می شود پنج شنبه گذشته. پدر و مادر را انتخاب کنید که به نگه داشتن دانش آموزان خود را خانه باید بدانند که تصمیم می تواند الزام آور برای مدتی او گفت: از آنجا که نیروی انسانی تصمیم گیری خواهد شد ساخته شده بر اساس چگونه بسیاری از دانش آموزان تصمیم می گیرید در ابتدا برای یادگیری آنلاین.

"وجود دارد فرصت برای برخی از جنبش اما این امر می تواند یکی از ملاحظات خانواده ها را مجبور به فکر می کنم از طریق" Swinyard گفت. "که اگر آنها تصمیم بگیرند که در فاصله کامل-آموزش گزینه که برگردیم به خود محله و مدرسه ممکن است یک فرصت این مدرسه در سال است. این امر می تواند بر اساس فضای موجود است."

Swinyard همچنین اشاره کرد که برای خانواده ها با بیش از یک ثانویه دانشجویی منطقه تلاش خواهد کرد تا به برنامه کودکان خود را به کلاس در همان روز.

نتایج این تحقیق نشان می دهد اختلاف میان معلمان و حمایت از متخصصان و کارگران ادارات و بیشتر در مورد اینکه آیا این امر می تواند امن برای رفتن به مدرسه تصمیم گیری خواهد شد که در مشورت با وزارت امور خارجه و بهداشت محلی و مقامات آموزش و پرورش. منطقه امید به دوباره باز کردن برنامه در محل توسط Aug. 1 که پس از آن خواهد بود را مشاهده کنید به Spokane مدارس هیئت مدیره برای تصویب Aug. 12.

این نظرسنجی نشان می دهد 83 درصد از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند این منطقه و اجرای قوانین در پوشیدن محافظ پوشش صورت و حفظ 6 پا اجتماعی فاصله. کلاس های درس هستند prepped در اسپوکن مدارس برای حفظ میز 6 فوت از هم جدا و سرپرست برای آموزش عمومی کریس Reykdal گفته است که ماسک مورد نیاز خواهد بود به فرسوده در ساختمان.

Reykdal در بیانیه ای گفت: روز شنبه که او پشتیبانی تصمیم گیری از برخی از مدارس در غرب واشنگتن برای آغاز سال تحصیلی آموزش در خانه به عنوان موارد تایید شده از رمان coronavirus در حال افزایش است یک بار دیگر.

"من می دانم که بسیاری از عوامل رفت و به این تصمیمات و من مقدار زیادی از احترام برای اعضای هیئت مدیره مدرسه مدیران, کلاس درس, آموزش, کارکنان پشتیبانی پدر و مادر و خانواده و جامعه و همکاران که بر روی این سخت گیری های مهم جامعه پس از نامزدی" Reykdal در بیانیه ای گفت:. "این تصمیم گیری تصمیم در سطح محلی و آنها را در چارچوب بازگشایی راهنمایی که به ما ارائه شده در ماه ژوئن است."

Reykdal اذعان کرد که چهره به چهره آموزش نسبت به آموزش از راه دور, اما تصمیم گیری در مورد بازگشایی خواهد بود بر اساس دانشجویی و استادان ایمنی.

کثرت کسانی که در اسپوکن مربیان مورد مطالعه 41% گفت که آنها ترجیح داده در کلاس درس اجتماعی-فاصله گرفتن اقدامات لازم برای کامل آموزش از راه دور. کمی کوچکتر بخش از پاسخ دهندگان در 38% گفت که آموزش از راه دور باید حفظ شود تا اجتماعی فاصله اقدامات دیگر ضروری است.

پدر و مادر در هفته گذشته همچنین پرسش و پاسخ در مورد آنچه در سیستم عامل آموزش آنلاین می خواهم نگاه. Swinyard گفت: در این منطقه گرفته شده و مراحل را به خصوص در سطح متوسطه به آموزش از راه دور آسان تر برای خانواده ها برای استفاده در سال تحصیلی آینده.

وبینار روز شنبه برگزار خواهد شد در زوم ابتدا در 6:30 p. m. لینک را می توان در این منطقه بازگشایی سایت spokaneschools.org/reopeningupdates. سال تحصیلی برنامه ریزی شده است برای شروع سپتامبر. 3.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب