پول خود را: گرفتن 'بازگشت' به صورت عادی

در حال حاضر به نظر می رسد که بسیاری از بدترین اثرات COVID-19 ممکن است پشت سر ما. بیمارستان ها نمی سرشار. بازار

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

در حال حاضر به نظر می رسد که بسیاری از بدترین اثرات COVID-19 ممکن است پشت سر ما. بیمارستان ها نمی سرشار. بازار سهام در حال بهبود است. وجود دارد افزایش خوش بینی در مورد پتانسیل برای یک واکسن.

میخکوب کردن محکم کردن Webb و بروس Helmer

به عنوان یک نتیجه, ما شنیده ام زیادی در مورد تلاش دولت برای "بازگشایی" اقتصاد خود را. واقعیت این است که کمی پیچیده تر از آن است. یک راه به آن فکر می کنم این است که ما در حال خروج از درب نیمه بسته نگهداشته شده. ما در حال مشاهده است که مردم در حال رفتن بیشتر و بیشتر. بازار در پاسخ. اما این هرگز به یک سوئیچ نور رویداد که در آن ما یک روز از خواب بیدار و همه چیز عادی است.

با که در ذهن, آن را به ارزش بررسی آنچه بازگشایی ممکن است مانند نگاه کنند و چگونه است که ممکن است تاثیر امور مالی خود را.

ما نیاز به شرایط خاصی

اولین و مهمترین سیستم های بهداشتی باید آماده برای یک چشم انداز مثبت در موارد. اکثر فرمانداران در حال اتصال اینترنت با بازگشایی برنامه به بیمارستان آمادگی. در هر کاخ سفید بازگشایی طرح میزان عفونت بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر باید کاهش و ایالات متحده نیاز به افزایش ظرفیت آزمون.

به عنوان یک نتیجه خوب و موجه احتیاط اقتصاد را برخی از زمان به طور کامل بهبود می یابند. بیکاری در 14.7 درصد پس از آن زمان را برای مردم به بازگشت به کار در بهترین شرایط.

ما شنیده ام زیادی در مورد "V"شکل بهبودی است که به طور موثر به این معنی است که اقتصاد پرش به عقب به جایی که در آن بود. ما بازیابی رسم نمودار ممکن است نگاه مانند Nike swoosh. اخیر بلومبرگ نظرسنجی نشان می دهد که اقتصاددانان برآورد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده خواهد قرارداد حدود 30 درصد در Q2 سال 2020. بهبودی کامل ممکن است در واقعیت اتفاق نمی افتد تا زمانی که یک واکسن در دسترس است

انتظار می رود ترسناک عناوین

بین انتخابات های نجومی و طبیعت اخبار 24 ساعته چرخه, شما می توانید انتظار می رود مقدار زیادی از دراماتیک پوشش خبری. این باعث خواهد شد که برخی از وحشت و بی ثباتی و نوسانات در بازار سهام است.

اما این مهم است که به نگه داشتن چشم انداز. ما را ساخته اند پیشرفت در برابر این ویروس و مهار عمدتا مسطح منحنی. دولت فدرال نشان داده می شود پاسخگو در پر کردن شکاف ایجاد شده توسط کاهش تلاش.

اقدام

ما همیشه به شما به وحشت و که حقیقی تر از همیشه است. در حالی که شما باید اقدام شتابزده در پاسخ به بازار ترس شما نیز نمی تواند راضی. در اینجا سه چیز شما باید در نظر بگیرید در حال حاضر:

استفاده از پایین بازار. در نظر گرفتن مالیات از دست دادن برداشت راث تبدیل و یا refinancing وام مسکن خود را در حال حاضر در حالی که بازار هنوز هم پایین.

ساخت تا بودجه اضطراری خود را. اگر ما دیدن خوشه در موارد ما ممکن است مجبور به رفتن به پناهگاه در محل برای یک دوره از زمان. داشتن چند اضافی را در ماه درآمد در دست مفید ثابت خواهد کرد.

اجازه ندهید که بیماری همه گیر خستگی در مجموعه. عمل اجتماعی فاصله و امن بهداشت به خصوص که کشورهای بازگشایی و خود را از قرار گرفتن در معرض است به احتمال زیاد به افزایش است. آخرین چیزی که بدن شما و امور مالی خود را در حال حاضر نیاز به تمدید اقامت در بیمارستان.

نظرات ابراز شده در این مواد هستند و فقط برای اطلاعات عمومی در نظر گرفته شده و به ارائه مشاوره خاص و یا توصیه هایی برای هر فرد است.

بروس Helmer و میخ Webb مالی مشاوران در افزایش ثروت و میزبان خود را "پول" در اخبار رادیو 830 WCCO در صبح یکشنبه. ایمیل بروس و میخ در yourmoney@wealthenhancement.com. اوراق بهادار ارائه شده از طریق LPL مالی عضو FINRA/SIPC. خدمات مشاوره ای ارائه شده از طریق افزایش ثروت Advisory Services, LLC یک مشاور سرمایه گذاری ثبت شده. ثروت افزایش گروه و ثروت افزایش خدمات مشاوره ای در حال جدا کردن اشخاص از LPL.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن