یخ میآید ناب تابستان درمان – در اینجا این است که چگونه به خود را - Mon, 22 Jun 2020 PST

چند تابستان رفتار به عنوان نمادین به عنوان پاپ یخ. داغ روز, یک رنگین کمان از رنگ چکیدن پایین بازوی خود را: آن

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

چند تابستان رفتار به عنوان نمادین به عنوان پاپ یخ. داغ روز, یک رنگین کمان از رنگ چکیدن پایین بازوی خود را: آن را سعادت خالص. و آن اتفاق می افتد به سعادت است که شما به راحتی می توانید در آشپزخانه خود را, به خصوص اگر شما مردد به صفحه اصلی فروشگاه خریداری گونه که ممکن است رنگ های مصنوعی و طعم دهنده.

بر خلاف بستنی که بیشتر دقت کامل یخ میآید (بستنی چوبی یک علامت تجاری ما سعی می کنید برای جلوگیری از استفاده از عام) نسبتا ساده به بداهه نوازی با توجه به آنچه شما باید. نوار ورود بسیار پایین اگر شما سرمایه گذاری در یک ارزان مجموعه ای از قالب های پلاستیکی و یا فقط رول با لیوان های کاغذی و چوبی صنایع چوب. پس از دسته های به طور معمول کوچک تشکیل دهنده لزوما نیاز به یک خرید یا. شانس هستند که شما را تا پایان با چیزی لذت بخش حتی اگر بافت و عطر و طعم نیست 100% که در آن شما می خواهید آن را به. در اینجا چند راهنمایی برای کمک به شما در رسیدن به آن نقطه است.

تکیه در این میوه است. "برای ثروتمند طعم نمی روی لئامت دادن در میوه. یک تعداد حدود دو سوم پوره میوه جات به یک سوم آب شیر یا مایع دیگر به طور کلی نتایج در یک پاپ یخ مناسب با میوه قدرت" تونی Lydecker نوشت: در واشنگتن پست در سال 1985 (بله اینها در واقع بی انتها!). در نظر گرفتن آنچه در فصل اوج طعم چند میوه حتی نمی باید در اوج بیماری است. یخ میآید یک راه عالی برای استفاده از میوه های رسیده است که نزدیک به رفتن به ویژه به دلیل آن خواهد بود پوره (اضافی-بافت صاف فشار از دانه ها و/یا دیگر فیبری بیت). شما حتی می توانید سعی کنید به نمره به ثانیه و یا معیوب میوه در بازار کشاورزان می گوید: Fany Gerson در کتاب خود "Paletas: دستور العمل های معتبر مکزیکی Ice Pops, تراشیده یخ & اگواس Frescas." میوه در این مرحله خواهد بود سرشار از قند طبیعی است که ترجمه را به عطر و طعم بی نظیر.

اضافه کردن برخی از نوع شیرین کننده. فقط به دلیل وجود طبیعی قند در میوه معنا نیست که شما می توانید دور با صرف نظر کردن از هر نوع دیگر از شیرین کننده. برای بهینه بافت را می کند که شامل یک سنگ سخت, پاپ, اضافه کردن مقداری شکر به مخلوط. قند جذب آب کاهش دمایی که در آن فرم های یخ و در نتیجه کاهش حضور بلورهای یخ. بیش از حد قند خود را پاپ یخ به سوپ ،

شکر ندارد به معنی گرانول مسائل ، بسیاری از دستور العمل های تماس برای ساده شربت شکر و آب هر چند نه همیشه در استاندارد مقدار برابر است. Lydecker نشان می دهد نسبت 1 قسمت شکر و 2 قسمت آب و بسیاری از Gerson العمل همچنین انحراف در این جهت است. در این راستا شما همچنین می توانید در نظر بگیرید در حال حاضر مایع شیرین کننده مانند عسل و شهد آگاو یا شربت ذرت (نه فروکتوز بالا) که در واقع سلیقه کمتر شیرین تر از قند است. و یا حتی در نظر گرفتن جم که کمک خواهد کرد هر دو متمرکز طعم میوه و قند و شکر برای بهبود بافت. Gerson می گوید به خاطر داشته باشید که مواد غذایی منجمد خواهد شد طعم و مزه کمتر شیرین تر از کسانی که در دمای اتاق پس چه ممکن است نگاه مانند قند بیشتر از شما نیاز دارید لزوما در سراسر راه است که در زبان خود را.

غنی سازی لبنیات. "یکی دیگر از قدیمی آماده به کار در میان, در خانه, یخ میآید این است که واقعا یک اسموتی منجمد در فرم" Lydecker گفت. تمام طول می کشد برخی از میوه به ماست یا شیر و کمی شیرین کننده به عنوان مورد نیاز است. اگر شما به دنبال برای استفاده از خرت و نیم و نیم و یا حتی خامه سنگین توسط همه به معنی استفاده از آنها را برای غنای. اگر شما می خواهم برای دور زدن میوه در مجموع مورد علاقه خود را پودینگ را می توان منجمد بیش از حد.

اضافه کردن طعم دهنده های دیگر. یک قاشق غذا خوری یا بیشتر از لیمو یا آب آهک می تواند طعم خود را به تمرکز واضح تر و ارائه برخی از کنتراست مورد نیاز با شیرینی. لیکور یکی دیگر از گزینه اگر شما می خواهید به عاقلانه – چند قاشق غذا خوری اگر شما بداهه هر چند دستور العمل های خاص ممکن است تماس بگیرید برای اطلاعات بیشتر. بیش از حد الکل می تواند جلوگیری میآید از انجماد. گیاهان دیگری هستند علاوه بر بزرگ که شما می توانید ترکیب با steeping در شربت ساده یا حتی فقط آب جوش.

یک رویکرد لایه بندی شده. اگر شما هم خلاق و ابتکار شما می توانید خیره کننده میآید با طعم های مختلف و add-ins. Gerson می گوید کلید این است که به حدی یخ هر لایه به طوری که آنها متمایز است. همان می رود اگر شما می خواهید تکه های جامد مانند تکه های میوه را در خود جا داده بالا میآید بدون آنها غرق به پایین. فریزر و دستور العمل ها متفاوت است هر چند Gerson نشان می دهد 50 دقیقه در هر لایه به عنوان یک نقطه شروع است.

خودتان را برای موفقیت است. مایعات گسترش آنها به عنوان یخ بنابراین Gerson توصیه می روم حداقل 1/4 اینچ از اتاق در بالای قالب یا بیشتر اگر شما مخلوط است به خصوص نازک است. اگر شما با استفاده از میله های چوبی در فنجان یا قالب اجازه می دهد تا میآید به حدی یخ قبل از قرار دادن به طوری که آنها می شوی. دریافت فریزر خود را به عنوان سرد به عنوان شما می توانید نگه داشتن درب بسته و ترک اتاق را برای هوا به گردش و موثر تر لرز میآید. به عنوان با بستنی سریع تر میآید یخ کوچکتر از بلورهای یخ خواهد بود. برای بهترین بافت Gerson می گوید: اجازه ندهید که آنها را آویزان در اطراف در قالب بیش از دو هفته برای جلوگیری از تبلور است. شما می توانید, اما unmold میآید و سپس ذخیره آنها را برای طولانی در یک کیسه زیپ بالا. او ترجیح روش برای از بین بردن paletas است برای تبادل نظر و کل قالب را در آب گرم. نزول هر چند اگر شما میآید فردی در قالب من در بر داشت یک پیمانه دلی ظرف مناسب برای شنا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب