پس از coronavirus: بعدی خود سفر جاده ممکن است شبیه به این - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

چند چیز با سفر خواهد بود بدون تغییر در پس coronavirus اما از تمام راه های ما در سفر به آمریکا سفر جاده ممکن اس

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

چند چیز با سفر خواهد بود بدون تغییر در پس coronavirus اما از تمام راه های ما در سفر به آمریکا سفر جاده ممکن است حداقل تاثیر قرار – حداقل از نظر قانونی.

هیچ یک از شما به پوشیدن یک ماسک و یا خود را متوسط یا تقاضا خون کار قبل از اینکه شما به جاده در این تابستان. اما سوالات فراوان در مورد این موسسه آمریکایی از جمله این که آیا آن را بی خطر – حداقل امن تر از سفر هواپیمایی.

در اینجا چیزی است که سفر جاده ای خود را از آینده ممکن است مانند نگاه.

رانندگی امن تر از پرواز ؟

مردم به طور فزاینده ای به دنبال ماشین های سفر برای تعطیلات خود برنامه با توجه به داده ها از mmgy های مسافرتی اطلاعات در همکاری با ایالات متحده در انجمن سفر. در یک بررسی صورت گرفته مارس 17-22 47 درصد از پاسخ دهندگان گفته آنها خواهد بود به احتمال زیاد به با ماشین سفر افزایش از 35% در اطلاعات جمع آوری شده در مارس 4-11.

برای همه مسافران و ایمنی یک اولویت است و بسیاری می پرسند که آیا رانندگی امن تر از پرواز این روز است. از نظر coronavirus احتمالا گفته دکتر رابرت زمستان جنوب کالیفرنیا متخصص بیماری های عفونی.

"اگر سفر با دیگران در یک ماشین فرض کنیم شما می دانید کسی که کنار شما نشسته و شما می دانید وضعیت سلامت خود را," زمستان گفت: در یک ایمیل.

"ماشین سفر کرده است به امن تر از سفر هواپیمایی هنگامی که شما عامل در کنترل شبانه روزی/خروج فرآیندهای تعداد زیادی از مردم در هواپیما, ناشناخته, وضعیت سلامت مردم در پرواز uncooperative کودکان نشسته در نزدیکی شما و غیره."

در شرایط سقوط هواپیما امن تر است. در سال 2019 حدود 39,000 نفر در تصادفات خودرو با توجه به شورای ملی ایمنی. هواپیما سقوط ناشی از 257 مرگ و میر در آن سال با توجه به To70 حمل و نقل هوایی را بررسی کنید.

قبل از اینکه شما را ترک

آیا ماشین شما به طور منظم قبل از سفر چک – لاستیک های ویژه که AAA توصیه کرد که در اخذ رشته ممکن است بیشتر عواقب به دلیل کاهش خدمات.

بررسی شرایط در مقصد خود را به اطمینان حاصل شود که شما در حال هدف قرار دادن کانون. مراکز کنترل بیماری و پیشگیری ارائه می دهد یک نقشه است که نشان می دهد نقاط فراهم می کند داده ها در بیت.ly/coronavirushotspots.

بررسی کنید که آیا دولت شما در حال رفتن به خود قرنطینه در اثر. اگر چه قانون فدرال نمی تواند بار شما از سفر به یک دولت و مقامات محلی می تواند نیاز خود به قرنطینه تا زمانی که 14 روز است. برای بررسی اینکه آیا دولت شما در حال برنامه ریزی برای بازدید از چنین مقررات تماس با دولت بهداشت و درمان سازمان از فهرست ارائه شده توسط CDC: bit.ly/statehealthdepartments.

پک ماسک و دستکش برای تمام سواران زمستان گفت و مقررات را برای شستن دست/sanitzer (BYOSS – خود را با صابون و ضد عفونی کننده). دستمال مرطوب ضد عفونی کننده هستند باید.

بررسی خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی AAA نشان می دهد به خصوص اگر شما مسافران مسن تر هستند و یا مسائل پزشکی.

بسته یک کولر با نوشیدنی و تنقلات از جمله پروتئین بالا و موضوعات که نمی خواهد بد به کاهش تعداد متوقف می شود.

تمیز کردن ماشین خود را. حدود یک سوم از رانندگان تمیز کردن داخل ماشین خود را تنها در مورد یک بار در سال گفت: شریل کانلی یک نگر که مطالعات جهانی روند مصرف کننده برای Ford Motor Co., و اضافه کرد که این فرمان به طور کلی چهار برابر آلوده تر از دستشویی. علاوه بر این که بالا نقطه تماس, تمیز, کمربند ایمنی, درب دستگیره و حتی fob استفاده می کنید برای شروع به ماشین. در آینده اتومبیل ممکن است ضد میکروبی سطوح, او گفت:. CDC ارائه می دهد پیشنهادات در مورد چگونه برای پاکسازی خانه خود را که بسیاری از آنها قابل استفاده برای ماشین: bit.ly/CDCclisinfecting. (سفید کننده و یا تمیز کردن راه حل با عوامل سفید کننده نباید مورد استفاده بر روی سطوح مانند فرش که نه رنگ ثابت.)

بسته به مقدار زیادی از شارژ کابل و باتری خارجی برای دستگاه های الکترونیکی. اگر سیستم ناوبری خود را شامل اورژانس تماس فعال است که به عنوان خوب کانلی گفت.

برنامه مانند یک شیطان. شما نمی خواهید به بال آن به ویژه برای هتل ها و رستوران ها و یا بقیه مناطق. و آیا تکیه وب سایت گفت: لایحه Clevlen یک سفر گوینده و نویسنده است که در سفر به 50 تا 60 مقصد یک سال به او کمک می کند تا مسافران "کشف" آمریکا است.

"اگر شما در حال برنامه ریزی در ساخت یک گودال توقف یا دو در طول مسیر خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که رستوران یا بقیه منطقه است که در واقع رفتن به او گفت:" در ایمیل. "برخی را تعطیل و یا خواهد شد که تا به حال ساعت را تغییر دهید. این درست است به خصوص در مکان هایی که تکیه تنها بر 'سفر ترافیک' دور از بیشتر مناطق پر جمعیت است."

خواندن چاپ خوب است. درک مسکن را لغو قوانین. "مطمئن شوید که هتل یا اجاره ملک شما کتاب دارای یک ironclad بازپرداخت سیاست" Clevlen گفت. "هتل بزرگ به نظر می رسد شده اند بسیار مناسب است اما هنوز هم بپرسید." رزرو به طور مستقیم با هتل ممکن است یدکی شما به جلو و عقب با یک سایت شخص ثالث اگر چیزی را اشتباه می رود, او گفت:.

در حال حاضر برای برخی از خبر خوب

در یک سال که در آن اخبار خوب شده است نادر, در اینجا برخی از: شما پرداخت به طور قابل توجهی کمتر برای بنزین است. کوچک نوسانات در قیمت گاز معمولا کمی تفاوت در هزینه های سفر خود را, اما در این سال یک استثنا است.

بیایید می گویند شما در حال رانندگی به سان فرانسیسکو و برگشت. شما را پر کنید تا در L. A. برای سفر شمال به طور متوسط $2.83 یک گالن و در سان فرانسیسکو در $2.99 یک گالن برای خانه سفر در یک ماشین است که به طور متوسط 30 mpg. در این سال شما ذخیره بیش از $33 گاز بر اساس سال پیش قیمت در هر دو مکان که در صدر $4 گالن با توجه به AAA قیمت گاز گزارش.

خواهد شد قیمت های پایین ادامه دهید ؟ قطعی شاید. افزایش قیمت ها توسط یک پنی یک گالن در تاریخ 1 مه. تا زمانی که وجود دارد عرضه بیش از حد نفت عنوان شده است مورد در هفته های اخیر مبلغ سرمایه گذاری خود را برای مایل در L. A.-سان فرانسیسکو سفر ممکن است در ادامه به مجموع 75 دلار یا کمتر است.

یکی نهایی موضوع: استراحت توقف

پیش فراخوانی برای مطمئن باشید مورد علاقه خود را متوقف بقیه باز است یک ایده خوب است. شما همچنین می خواهید به استراحت گاه به گاه و اجتناب از رانندگی کسل کننده, که حساب برای بیش از 100 ، 000 حوادث در سال 2019 با توجه به شورای ملی ایمنی. بیشتر CDC اشاره می کند که بسیاری از هزاران نفر از آمریکایی گزارش "خواب کوتاه" است که گرفتن کمتر از هفت ساعت در شب.

اضافه کردن به که استرس از حوادث اخیر که نگه داشتن ما را بیدار و آن را به یک فرمول برای به خواب رفتن در چرخ. بنابراین با تمام معنی ، کشش بیش از. نگاهی به چرت زدن. اما قبل از استفاده از دستشویی در نظر بگیرید, گرانج, عوامل است. شما نیاز به یک سرویس بهداشتی با صابون و آب داغ دو پرقدرت رزمندگان در برابر coronavirus.

ایجاد یک سرویس بهداشتی شکستن کیت برای هر فرد سفر با شما: میله کوچک صابون, حوله کاغذی (برای خشک کردن و اجتناب از لمس دستگیره) سفر-اندازه بسته از صندلی توالت را پوشش می دهد. شامل ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب برای زمانی که آب و صابون در دسترس نیست.

اگر شما در یک ایستگاه گاز در نظر دستشویی استراحت بعد از پمپ گاز و شستن دست های خود را قبل و بعد از. اگر تنها پمپ گاز, دستکش, یک ایده خوب است. دور در نزدیکی ظروف زباله در روی زمین است.

زیاده? احتمالا. اما در این سن و سال از coronavirus ما باید عمل به عنوان اینکه زندگی ما بستگی به اقدامات احتیاطی ما را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب