Dear Abby: اواخر همسر, بهترین دوست, سفت-سلاح های علاقه مرد

DEAR ABBY: همسر من گذشت و من در عشق با بهترین دوست او. او احساس می کند او را بی احترامی به جهنم همسر من است و

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

DEAR ABBY: همسر من گذشت و من در عشق با بهترین دوست او. او احساس می کند او را بی احترامی به جهنم همسر من است و اگر نام او با من. چگونه می تواند به من اجازه دهید او را می دانم به جهنم همسر من شیء را به ما دوستیابی?

من نمی دانم که چگونه به او را به درک قول من به جهنم همسر من برآورده شده است با درگذشت او. من هرگز فراموش نخواهم کرد و او همیشه در قلب من است. اما من احساس می کنم که اتاق در قلب من برای این زن. او یک فرد بزرگ و در برخی از نقطه من می خواهم به او به عنوان همسر من. مشاوره لطفا ؟ — رفتن به جلو در تگزاس

عزیز رفتن: شما اعلام کرده اند و امتیاز خود را هر دو موجز و عملی. این قابل فهم است که شما می تواند کشیده شده به او با توجه به رابطه نزدیک شما در حال حاضر به حال من فرض کنیم برای سال های بسیاری است. اگر به شما گفته اند این بانوی آنچه شما نوشته شده است به من به عنوان به سادگی به عنوان شما آن را اظهار داشت در نامه خود و احساسات خود را بدون تغییر باقی می ماند آن است که او نه به عنوان به شما جذب به عنوان شما را به او هستند. و اگر این مورد او باید بگویم در زبان ساده, بنابراین شما می توانید نگاه در جاهای دیگر.

DEAR ABBY: نامزد من است و من مشغول شدم چند ماه پیش شده اند و گرفتن پیام های مخلوط از پدر و مادر ما در مورد عروسی ما در سال آینده است. به طور کلی به نظر می رسد آنها برای ما خوشحال, اما آنها نمی نشان می دهد علاقه زیادی در رابطه ما و یا عروسی یا.

از آنجا که ما در حال گی ما مطمئن نیستید که اگر هر پدر و مادر ما باید بپرسید برای کمک به ما پرداخت برای عروسی. نامزد من پدر و مادر بسیار محافظه کار هستند و به احتمال زیاد نمی داوطلب برای کمک. پدر و مادر من به احتمال زیاد تنها کسانی که کمک خواهد کرد, اما آنها ساخته نشده و هر گونه ارائه می دهد.

ما هر دو شغل تمام وقت, اما آنها متوسط به پایین درآمد بنابراین کمک قدردانی خواهد شد. بخشی از من متنفر آنها را برای ارائه هر گونه کمک از پدر و مادر خود را سخت تن به تن خود را برای جشن و چون آنها بدون شک انتظار دعوت نامه. هر گونه مشاوره می تواند به شما قدردانی خواهد شد. — ازدواج در غرب

عزیز ازدواج: خوش آمدید به جهان از مراسم عروسی یک موضوع است که بریدن از 2015 هنگامی که آن را قانونی در تمام 50 ایالت. وجود دارد هیچ قانون سخت و سریع پوشش این. زوج های مدرن هر دو مستقیم و اغلب برای پرداخت خود را در مراسم عروسی به میزان بودجه خود را اجازه می دهد.

در حالی که شما و نامزد خود را ممکن است افزایش موضوع تبادل نظر در با پدر و مادر خود را در منافع خانواده هماهنگی لطفا سعی کنید به آن را انجام دهد قبل از خشم یا انتظارات. که آیا آنها موافق یا رد شما را جریمه خواهد شد و روز خود را ویژه خواهد بود.

عزیز ابی: من دعوت شد به حمام نوزاد. از آنجا که از virus است که در اطراف بسیاری از مردم نبود برنامه ریزی در رفتن به طوری که آنها لغو شد ، باید من هنوز هم آنها را هدیه من برای نوزاد خود را ؟ یا باید من فقط آن را فراموش کرده ام چرا که آنها لغو حمام نوزاد? تحمل یک هدیه در نیومکزیکو

عزیز تحمل یک هدیه است: "نه فقط آن را فراموش کرده ام." نوع و سخاوتمندانه در راه به آن رسیدگی خواهد بود به مادر-به-می شود هدیه ای بیاد که به رغم دوش بودن لغو می شود و او باید همه چیز را برای نوزاد.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب