بهبود بهداشت در طول همه گیر ممکن است به سرزنش برای muckier فاضلاب بیرون آمدن از لیبرتی لیک گیاه - Mon, 11 May 2020 PST

ثابت شستشو شستن دست و مطابق با اصول بهداشتی است که در حفاظت از مردم از رمان coronavirus نیز ممکن است مهار این

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

ثابت شستشو شستن دست و مطابق با اصول بهداشتی است که در حفاظت از مردم از رمان coronavirus نیز ممکن است مهار این کار اشکالات در دریاچه آزادی.

این شهر تصفيه خانه فاضلاب متوجه نازک تر باکتری مستعمرات که کمک های فاضلاب. این پدیده همزمان با دولت دستور به ماندن در خانه و تمیز کردن سطوح به طور کامل گفت باتای آدامز مدیر کل لیبرتی لیک آب و فاضلاب منطقه.

"ما کمی در از دست دادن, از آنجا که ما نمی تواند بگوید مردم و جلوگیری از شستن دست های خود را یا با استفاده از سفید کننده" آدامز گفت. "چه ما در حال تلاش برای انجام در حال حاضر است صبر از طوفان اگر شما خواهد شد."

دریاچه آزادی اطلاع وزارت امور خارجه از محیط زیست که مسئول صدور مجوز برای اشخاص تخلیه آب به Spokane رودخانه.

تا کنون این بخش دیده نمی شود همان سطح از ضایعات محصولات باقی مانده در آب تصفیه شده, شناخته شده به عنوان پساب در دیگر گیاهان درمان اما مسئولان به دنبال ایالت برای روند گفت: هنر جنکینز بخش فاضلاب اجازه سرپرست شرقی با واشنگتن است.

"آنها در حال دیدن سطوح بالاتر از آمونیاک و دیگر چیزهایی که در آینده از طریق" جنکینز گفت: از لیبرتی لیک. "مشکلات خود را جمعیت پایین است. آن را به عنوان سالم است."

اکثر تصفیه آب با استفاده از یک فرایند شناخته شده به عنوان بیولوژیکی حذف مواد مغذی به شکستن فضولات انسانی و بزرگتر دیگر ترکیبات موجود در آب قبل از آن روشن فیلتر و ضد عفونی برای تخلیه از کارخانه.

آدامز گفت: مسئولان باید متوجه کاهش باکتری به نام "nitrifiers" – میکروارگانیسم ها که شکستن آمونیاک به نیترات است که با فرار به اتمسفر نیتروژن به عنوان گاز به عنوان بخشی از فرآیند درمان است.

این پدیده مشاهده شده توسط محققان در دهه گذشته بودند که مورد غلظت یک باکتری های شایع-عامل قتل به نام triclosan در درمان آب نشان می دهد نبرد با nitrifiers.

Triclosan می توان در خمیر دندان اسپری و لوازم آرایشی – و همچنین به عنوان ضد باکتری صابون و دست عفونی که پرواز کردن قفسه های فروشگاه در هفته های اخیر.

جنکینز به نام خوانش در دریاچه آزادی در مورد گفت که آنها نمی تشکیل یک اورژانس است. باید خوانش ادامه به سنبله بالقوه آسیب خواهد بود شکوفه جلبک در اسپوکن رودخانه که می تواند بر ماهی و گیاهان و حیات وحش است اما جنکینز به ذکر است که دریاچه آزادی است که فقط یکی از منابع مختلف از تخلیه به Spokane رودخانه.

"ما فکر نمی کنیم این است که رفتن به ادامه. امیدوارم تاپیک پاسخ به این پرسش که با گذشت زمان," او گفت:.

دیگر امکانات هر دو بالادست و پایین دست هنوز مسائل گزارش شده با باکتری مستعمرات در روزها و هفته های پس از وزارت بهداشت و درمان و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری خواست هر کس به اغلب شستن دست های خود با استفاده از ضد عفونی کننده دست و – برای کسب و کار است که باید به باقی می ماند باز – ضد عفونی کردن محیط کاری غالبا.

"با استفاده از باگ برای درمان فاضلاب چیز جدید گفت:" مایک اندرسون فاضلاب سرپرست برای شهرستان کار د لین.

این شهر تصفيه خانه فاضلاب بوده و عملیاتی از سال 1939 و با استفاده از یک روش تمیز کردن که اندرسون به نام "trickling" که در آن آب است به عنوان آن می گذرد بیش از پلاستیک فیلتر است که باکتری های چسبیده به. کار د لین دیده نشده و هر گونه تأثیر عمده ای به آن باکتریایی درمان پس از همه گیر شروع به اندرسون گفت.

نمایندگان از گیاهان در پست فالز و هیدن همچنین گفت: آنها تا به حال دیده می شود هر گونه تغییر قابل توجه در خود باکتری مستعمرات.

با مسئولین وزارت امور خارجه از محیط زیست گمان این مسئله ممکن است برجسته تر در دریاچه آزادی به دلیل اندازه کوچکتر و به دلیل آن است که کمتر کاربران صنعتی بزرگتر فاضلاب سیستم های مانند کسانی که در شهرستان اسپوکن و Spokane County است.

گیاهان نیز نمی به طور معمول تست آب در آینده به امکانات خود را شناخته شده به عنوان ورودی برای حضور صابون یا triclosan ساخت هر مجموعه از داده ها در حال حاضر بی معنی Adams گفت.

"ما نمی خواهد هر نوع پایه," او گفت:.

دریاچه آزادی در حال همکاری با محیط زیست در بخش بالقوه روش که حداکثر رساندن تمیز کردن عملیات کارخانه خود را که عملیاتی شد در سال 2017.

تنظیم کننده دولت گفت: آنها قدردانی که لیبرتی لیک مقامات جلو آمد به سرعت خود را با نگرانی و آنها را از کار با فاضلاب منطقه برای دستیابی به انطباق با آن مجوز در طول نامنظم شرایط ناشی از این بیماری همه گیر.

"ما درک می کنیم همه چیز عجیب و غریب در حال حاضر و ما می خواهم به کار با امکانات و کسب و کار به کار نسبت به رعایت آنجا که ما می توانیم" گفت: Ryan Lancaster, محیط زیست سخنگوی وزارت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن