زنان در دولت هستم گلف: کیت اسمیت چهار عکس در مقابل ایزابلا McCauley ورود به دور نهایی

ورود روز سه شنبه دور دوم از مینه سوتا, زنان بزرگ, قهرمانی, Simley junior ایزابلا مک کالی می تواند احساس یک تغی

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

ورود روز سه شنبه دور دوم از مینه سوتا, زنان بزرگ, قهرمانی, Simley junior ایزابلا مک کالی می تواند احساس یک تغییر در جو است.

زوج با دو بخش من گلف بازان — نبراسکا کیت اسمیت و مینه سوتا کیت Lillie هر دو کالج سالمندان در روز سه شنبه نهایی گروه بندی چه به نظر می رسید به پشت گذاشته تنظیمات در دوشنبه تبدیل به یک تنش بعد از ظهر بین مسابقات رهبران.

و در حالی که ممکن است به نظر می رسد دلهره آور به طور متوسط 16 سال McCauley نبود مرعوب.

"هر دو آنها بازیکنان واقعا خوب. من واقعا مرعوب. آن را بیشتر احترام برای هر دو آنها" گفت: McCauley که موفق به کسب دو گلف مینه سوتا انجمن حوادث در این تابستان و فرار با 2019 کلاس 3A دبیرستان قهرمانی کشور با رکورد 10 عکس.

مک کالی رفت و شات به شات با اسمیت و Lillie در تمام طول روز. و در حالی که او در توصیف این دور به عنوان یک "سخت کار کردن" مک کالی به پایان رسید با یک 1-بیش از 73 سوم بهترین نمره را در میان تمام رقبای شنبه.

"من احساس می کنم سمت چپ چند عکس وجود دارد خارج وجود دارد با من ور رفتن معمولا" او گفت:. "اما من قادر به جلوگیری از اعداد بزرگ است. من تنها دو bogeys. من فقط قادر به سرمایه گذاری کافی birdies."

فقط با یک مرغک در شنبه McCauley نیاز به برخی از رشته بیشتر هم اگر او امیدوار به گرفتن اسمیت که شات 1-تحت 71 روز سه شنبه به خودش چهار گلوله سرب در 3-تحت 141. مک کالی را فراتر Lillie, اما, و, وارد, چهارشنبه دور نهایی در انفرادی دوم در 1-بیش از 145. Lillie گره خورده است برای سوم 148 پس از دور دوم 78.

اسمیت پنج-زمان کلاس 2A دبیرستان دولتی قهرمان از دیترویت لیکز و برنده 2017, مینه سوتا, زنان بزرگ, قهرمانی, تنها گلف باز در این زمینه به پایان تحت همتراز در هر یک از دو دور اول. Lillie تنها رقیب دیگر با یک دور زیر پر.

"آره من واقعا اعتماد به نفس" اسمیت گفت. "من بیش از حد نگران ساخت بیش از حد بسیاری از اشتباهات در خارج وجود دارد."

در حالی که اسمیت هدف اصلی این است که به پیروزی در چهارشنبه او همچنین امیدوار به ساخت برخی از اعتماد به نفس به عنوان هفته آینده در ایالات متحده زنان تازه در Woodmont باشگاه های کشور در Rockville, Md. از آن خواهد شد اولین بار آماتور ایالات متحده ، او تلاش کرده است در دولت مقدماتی در گذشته اما با مقدماتی لغو سراسر کشور او به دست آورده یک نقطه بر اساس شماره 127 در موقعیت کنونی جهان تازه گلف رتبه بندی.

"این واقعا یک فرصت هیجان انگیز برای من," او گفت:. "من بسیار آماده برای بازی وجود دارد اما من هیجان زده به بازی یک دور در اینجا برای اولین بار."

مک کالی می داند اسمیت دشوار خواهد بود به ضرب و شتم او داده پیشینه و فرم فعلی پس از او در حال برنامه ریزی برای رفتن در این حمله در دور نهایی به امید شکار کردن او.

"من قصد دارم به رفتن به پایین وجود دارد خارج وجود دارد, کیت بازی واقعا خوب," او گفت:. "من انتظار او را به هر گونه اشتباه است, بنابراین من قصد دارم به به تهاجمی. امیدوارم که من می تواند سرمایه گذاری در یک بهتر است دور فردا."

TOP-5 GOPHERS

Lillie بستن سوم در 148 نه تنها Gophers بالا در هیئت مدیره رهبر. یک شات پشت U هم تیمی فضل Kellar است که در مکان پنجم در 149.

اگر Lillie یا Kellar می تواند صعود پیش از اسمیت به نفع خود آنها خواهد پیوستن به هم تیمی فضل کوران به عنوان برندگان بزرگ MGA حوادث در این تابستان. کوران برنده مینه سوتا زنان تازه بازی بازی قهرمانی در ماه ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن