سازمان حفاظت محیط زیست گزارش: سدهای بازی نقش زیادی در بالا بردن درجه حرارت آب - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

لوستن – سازمان حفاظت محیط زیست صادر شده گزارش سه شنبه جزئیات فصل تابستان درجه حرارت آب مشکلات در پایین مار و ک

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

لوستن – سازمان حفاظت محیط زیست صادر شده گزارش سه شنبه جزئیات فصل تابستان درجه حرارت آب مشکلات در پایین مار و کلمبیا, رودخانه ها و اختصاص قابل توجه مسئولیت به فدرال سدها.

این گزارش گفت: سدهای در هر دو رودخانه ها نقش مهمی در بالا بردن درجه حرارت آب بالاتر از 68 درجه – دولت استانداردهای کیفیت آب از واشنگتن و اورگن و نقطه ای که آب می شود مضر برای ماهی قزل آلا و steelhead. علل افزایش دمای آب شناخته شده به عنوان مجموع حداکثر بار روزانه و یا TMDL.

اما فدرال نویسندگان همچنین با اشاره به مار رودخانه اغلب بیش از متوسط استانداردهای قبل از اینکه وارد واشنگتن از آیداهو به عنوان نشانی از رودخانه کلمبیا زمانی که آن را وارد دولت از کانادا.

این گزارش که منتشر شد برای اظهار نظر عمومی است که به احتمال زیاد به بازی نقش مهمی را در آستین نهفته بحث بر سر نقش سدها در کاهش تهدید و در معرض خطر مار رودخانه ماهی قزل آلا و steelhead. در علاوه بر این به عنوان یک منبع از مرگ و میر به اطفال ماهی در طول مهاجرت خود را به اقیانوس آرام سدها نیز می تواند آسیب بازگشت بزرگسالان است. توسط کاهش جریان و افزايش سطح منطقه در معرض خورشید سدها باعث مار رودخانه به افزایش آنجا که 5.7 درجه با توجه به گزارش.

درجه حرارت بالاتر از 68 درجه می تواند از ماهی های بالغ به غرفه در بازگشت خود را از اقیانوس. در برخی موارد مانند 2015 زمانی که رودخانه گرم به 70 و در آنجا ماند برای هفته می تواند منجر به کاهش مرگ و میر. که سال های زیادی از کلمبیا و مار رودخانه ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا اجرا می شود محو شد با آب داغ.

دیگر منابع گرمایش شناسایی شده توسط این گزارش عبارتند از: ورود آب از شاخه های فرعی; تنظیم ترشحات شناخته شده به عنوان منابع نقطه از چیزهایی مانند کارخانه ها و یا فاضلاب شهری تصفيه; و از افزایش دمای هوا نسبت به تغییر آب و هوا.

اما سدها بازی یک outsized نقش.

"سازمان حفاظت محیط زیست را تحلیل تجمعی nonpoint منبع گرما بارگذاری از سد impoundments نشان می دهد که سد impoundments بیشتر دما تاثیر از منابع نقطه و شاخه های فرعی" با توجه به گزارش.

گروه های زیست محیطی مورد ستایش قرار داد به گزارش روز سه شنبه به عنوان یک نیاز به گام به سمت کاهش درجه حرارت و بهبود شرایط برای ماهی قزل آلا و steelhead. پس از 2015 گرما صورتی که با چکش ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا یک ائتلاف از گروه ها از جمله کلمبیا ice watch ltd مار رودخانه Waterkeeper و آیداهو رودخانه های ایران به دادگاه رفت و به زور سازمان حفاظت محیط زیست به پایان نوشتن این گزارش که تا به حال متوقف شده است برای نزدیک به دو دهه است.

"ما خوشحال هستیم که آن را انجام داده و در شناسایی داغ مشکلات آب در رودخانه کلمبیا و مار" گفت: Brett VandenHeuvel, مدیر اجرایی, کلمبیا, ice watch ltd.

سند است و نه تجویزی و آن را تا حد زیادی به دولت برای تعیین کیفیت آب مشکلات شناسایی شده در این گزارش باید خطاب. VandenHeuvel گفت: نقض چهار پایین مار رودخانه سدهای کمک خواهد کرد دیدار با استانداردهای کیفیت آب و همچنین افزایش ماهی قزل آلا و steelhead.

"دمای آب در مار بسیار گرم در تابستان است که من فکر می کنم حذف سد بهترین راه برای بازگرداندن ماهی قزل آلا و تامین آب سرد به اندازه کافی برای بقای خود," او گفت:.

آن نوع از داروهای تجویزی و یا تماس برای بیشتر آب ریخته شود در سدهای مشکلات Kurt میلر مدیر اجرایی شمالغرب رودخانه همکاران. با توجه به این که مار و کلمبیا, رودخانه ها اغلب بیش از حد گرم زمانی که آنها وارد واشنگتن او را مانند رگولاتور در اورگان و واشنگتن به بازبینی آب خود را با کیفیت استاندارد.

"ایالات متحده در ماه آوریل ایجاد استانداردهای کیفیت آب که دست نیافتنی هستند حتی اگر پایین تر مار و اواسط کلمبیا رودخانه سدهای بودند در محل نیست," او گفت:. "این امر می تواند غیر منصفانه به مجازات جوامع است که تکیه بر برق آبی در رودخانه درجه حرارت از راه های خارج از کنترل خود."

این گزارش در دسترس خواهد بود برای بررسی و اظهار نظر در www.epa.gov/columbiariver از طریق جولای 21.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن