رپتورز می تواند گیر با یکدیگر برای مدتی — این یک چیز خوب وجود دارد بیشتر به آنها را از بسکتبال

نیک, پرستار, گیر افتاد, خود را در اواسط جمله زمانی که او صحبت کردن در مورد رپتورز گارد فرد VanVleet که مستند ب

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

نیک, پرستار, گیر افتاد, خود را در اواسط جمله زمانی که او صحبت کردن در مورد رپتورز گارد فرد VanVleet که مستند بسکتبال فراست کمک کرده اند به نوبه خود او را از یک undrafted چشم انداز به بخشی جدایی ناپذیر از قهرمانی تیم.

آن را در یکی از بسیاری از زوم گروه جلسه مصاحبه و نمایش داده شد برای سر مربی شد و در مورد بسکتبال هوش VanVleet و چگونه آن را کمک می کند تا رپتورز اجرا هموار.

"او قطعا عاقلانه فراتر از سال خود را," پرستار گفت: از 25 سال VanVleet.

و پس از آن مکث آمد.

"او باور نکردنی در بسکتبال — من حتی نمی باید واجد شرایط (از آن) — او باور نکردنی ذهن بسیار روشن است."

و این که در چه مجموعه رپتورز جدا از بسیاری از دیگر تیم NBA و کمک زیادی به قهرمانی خود شجره نامه.

بله, مهارت های بسکتبال در حال نهایی جام. تیراندازی و دفاع از عبور و دریبل پریدن و در حال اجرا را خوب بازیکنان بسکتبال آنهایی که بزرگ و جداگانه پس از این تیم از عنوان برندگان.

و وجود بسکتبال IQ که لبخند مشخصه که شامل چیزهایی مثل این است که قادر به پیش بینی نمایشنامه قبل از آنها رخ می دهد پیدا کردن باز هم تیمی های با عبور از در هم ریخته مناطق دادگاه دانستن آنچه مورد نیاز با توجه به زمان نمره و وضعیت بازی.

اما چیزی است که به توان گفت برای بیشتر هوش و کنجکاوی های تفکر انتقادی است که لازم است به دور از بازی اما این ترجمه را به دادگاه. رپتورز در مجموع آن را داشته باشد.

"من فقط فکر می کنم این احمقانه است که من واجد شرایط آن" پرستار گفت:. "چرا شما باید برای پرتاب 'او یک بزرگ بسکتبال IQ,' چرا شما باید برای پرتاب توپ بسکتبال در مقابل آن ؟

"(این) شخصیت های جالب, جالب بچه ها."

رپتورز ممکن است منحصر به فرد در این زمینه اما بخش بزرگی از تیم پویا که اجازه داده است آنها را به بسیار موفق برای بسیاری از سال است.

VanVleet و هنجار پاول باید مد شخصی خطوط آنها را یک دست در رویکرد به در حال اجرا است. پاسکال Siakam خود را "با نام تجاری" او مدیریت می کند.

کایل لوری نشسته با نفوذ در کمیته با بازیکنان در ارتباط بود و به شدت درگیر در تنظیم بهداشت و پروتکل های پزشکی است که در جای خود در NBA را اورلاندو پردیس.

Serge Ibaka خود را در اینه پخت و پز و مصاحبه نمایش بزرگ علاقه به مد و گفت: برای گسترش خود به دور-از-این-بازی منافع برای شروع نوعی از نمایش گفتگو در مورد مسائل اجتماعی.

Marc Gasol صرف بخشی از یک تابستان کار بر روی خدمه یک مهاجر نجات قایق در دریای مدیترانه به عنوان بخشی از یک سازمان غیر دولتی ماموریت خود را پایه و اساس کار با برادرش پو عظیم برسد.

Rondae Hollis-جفرسون در آغاز منشور مدرسه را در زادگاه خود از چستر.

همه آنها هر یک از اعضای تیم به شدت درگیر در عدالت اجتماعی مسائل.

این واقعا کاملا چیزی است که آن را فراهم می کند بیشتر زمینه به زندگی است که کمک می کند تا وقتی که همه cooped با هم برای یک فصل NBA.

"این قطعا باعث می شود وقت بیکار خود را آسان تر به تصویب" VanVleet گفت. "شما باید چیزهای مختلف به بحث در مورد چیزهای مختلف را با یکدیگر چیزهای مختلف به بحث در مورد. آن را می سازد آن را به چالش کشیدن شما می دانید, من فکر می کنم همه ما تیز کردن هر یک از دیگر در یک راه یا دیگری.

"من فکر می کنم ما باید مقدار زیادی از تجربه در این تیم و بچه ها که در حال عبور دانش و پس از آن ما برخی از جوان با استعداد بچه ها را که جوانی و انرژی, و آن را فقط خوب مخلوط. من فکر می کنم که ما باید یک کار بسیار جالب گروهی از مردم و ما با قرار دادن آن همه با هم و آن را به کار."

تعاملات بین بازیکنان در بین بازیکنان و مربیان و بازیکنان و اعضای کادر که با هم گیر برای شاید بیش از 100 روز طول تابستان باید متنوع است. آنها نمی تواند نشستن و بحث در مورد پیچیدگیهای بازی تماس و یا طرح های دفاعی و یا شایستگی از مخالفان خود را در تمام طول روز.

"من فکر می کنم آنچه که می کند این است که آن را قادر می سازد شما را به بسیاری از انواع مختلف از گفتگو با آنها را و آن را جالب تر و ... شما می خواهم به اطراف هر یک از دیگر و یا هر آنچه در آن است" پرستار گفت:. "آنها افراد جالب است. آنها نه تنها بزرگ بسکتبال, بازیکنان آنها مردم جالب است و این باعث می شود آنها سرگرم کننده را به مربی این باعث می شود آنها را سرگرم کننده فقط به یک مکالمه با."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رپتورز ضرب و شتم هوستون در سه scrimmages در شب جمعه و بازی پورتلند در روز یکشنبه. این رسمی است که در آغاز به چه چیزی می تواند طولانی ذهنی خسته کننده دور ماندن از خانواده و دوستان است. آن را مالیات روابط به عنوان زمان می رود بدون شک.

"در حال حاضر شما در حال صحبت کردن در مورد یک عنصر مختلف در بودن در این وضعیت در دیزنی برای مدت طولانی. چگونه است که بازی کردن ذهنی?" پرستار گفت:. "این یک زمان طولانی است. من فکر می کنم وجود دارد یک جنگ روانی است که باید در اینجا مبارزه و (شما را) در نظر گرفتن یک برنامه عمل چگونه است که ممکن است بیش از دو دو و نیم ماه."

داشتن چیزهای دیگر برای مقابله با, به بحث در مورد و شاید به یاد نمی خواهد صدمه دیده است.

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب