AP-NORC نظرسنجی: اکثریت رد از coronavirus تظاهرات

واشنگتن — یک اکثریت آمریکایی ها از رد اعتراض به محدودیت ها با هدف جلوگیری از گسترش coronavirus بر اساس یک نظرس

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

واشنگتن — یک اکثریت آمریکایی ها از رد اعتراض به محدودیت ها با هدف جلوگیری از گسترش coronavirus بر اساس یک نظرسنجی جدید که همچنین نشان می دهد هنوز گسترده برای حمایت از محدودیت ها از جمله رستوران تعطیلی و اقامت در خانه سفارشات — غوطه ور در هفته های اخیر.

نظرسنجی جدید از دانشگاه شیکاگو الوهیت مدرسه و آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور تحقیقات نشان می دهد 55 درصد از آمریکایی ها از رد این تظاهرات که ظهور کرده اند در برخی از ایالت ها به عنوان برخی از آمریکایی ها شروع به سایش در بهداشت عمومی اقدامات است که باید نابود اقتصاد جهانی است. سی و یک درصد از تصویب تظاهرات.

تگزاس سالن مو مالک شلی لوتر محکوم شد و به مدت هفت روز در زندان در هفته گذشته پس از امتناع از عذرخواهی به یک قاضی برای باز کردن سالن خود را در سرپیچی از کالیفرنیا ، گرگ ابوت اضطراری سفارشات. او منتشر شد در کمتر از 48 ساعت بعد پس از ابوت حذف زندان به عنوان یک مجازات برای هجوم ویروس پادمان.

در میشیگان هزاران نفر از مردم بسیج در خارج از دولت و کنگره در ماه گذشته در اعتراض به لیبریا گرچن Whitmer محدودیت. صدها بازگشت و دو هفته بعد برخی از آنها مسلح به نشان دادن در داخل خانه ملت.

دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان به ایران از جمله تظاهرات 67% به 51%. سی و دو درصد از جمهوری خواهان و 25 درصد از دموکرات ها می گویند که آنها را تایید کند. تنها 8 درصد گفت: مکان تظاهرات و راه پیمایی و تظاهرات باید بدون محدودیت در طول شیوع در حالی که 41 درصد فکر می کنم آنها باید اجازه داده می شود تنها با محدودیت و 50 درصد فکر می کنم که نباید اجازه.همه در همه ،

دی معدنچی, 71, از, Fremont, California, گفت که او disapproves از تظاهرات بلکه احساس می کند مردم حق دارند به بیان خودشان هستند.

"ما باید به حق اعتراض به, اما من باید به شما بگویم با دیدن این افراد با کسانی که سلاح در خانه ملت در میشیگان بسیار نگران کننده" گفت: معدنچی یک دموکرات و بازنشسته دندانپزشکی دفتر مدیر. "من احساس متاسفم برای قانون گذاران نیاز به کار با آن عصبانی اراذل و اوباش در لابی. به نظر می رسید مانند آن را فقط خالص ارعاب."

آدم Blann, 37, از, Carson City, نوادا گفت که او شخصا به نفع اعتراضات اما باور نمی آنها باید محدود شود.

"آن یک وضعیت دشوار" گفت: Blann یک جمهوری خواه متمایل رای دهندگان که با این نسخهها کار در صنعت گاز طبیعی. "اما من همچنین فکر می کنم که یکی از دلایل ما در یک کشور بزرگ است که ما باید آزادی بیان, آزادی بیان, آزادی برای اعتراض."

به عنوان برخی از ایالت ها به آرامی شروع به سهولت محدودیت در کسب و کار و افراد این نظرسنجی نشان می دهد که 71 درصد از آمریکایی ها موافق نیاز مردم به ماندن در خانه های خود را جز برای کارهای ضروری. برای حمایت از چنین اقداماتی است که کمی پایین از 80 درصد دو هفته قبل.

به طور مشابه 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر می گویند که آنها به نفع نیاز به کافه ها و رستوران ها به پایین از 76 درصد در اوایل نظرسنجی. این نظرسنجی همچنین پیشنهاد فرو بردن حمایت نیاز آمریکایی ها به منظور محدود کردن تجمعات به 10 نفر یا کمتر (از 82 درصد به 75%) و نیاز به تعویق افتادن غیر ضروری مراقبت های پزشکی (از 68% به 57%).

مارک رابرتز, بازنشسته حمل و نقل کارگر در ابینگدن, ویرجینیا گفت که او را برای رفتن در مورد کسب و کار خود را با وجود لیبریا رالف نرتهم اقامت-در-خانه سفارش. رابرتز گفت: مردم در جنوب غربی ویرجینیا جامعه در حال رانندگی در مسافت های کوتاه به همسایه بریستول ایالت تنسی آمریکا به سرپرستی رستوران باز وجود دارد.

"مردم از ویرجینیا شده اند عبور بیش از به تنسی به خوردن و فقط شما می دانید و انجام کارها و ویرجینیا از دست دادن از آن گفت:" 61 ساله و جمهوری خواه.

در میان جمهوری خواهان مانند رابرتز سهم حمایت stay-at-home سفارشات غوطه ور از 70% در اواخر ماه آوریل به 57 درصد در آخرین نظرسنجی. سهم حمایت از اقدامات دیگر نیز کاهش یافته است از 75% به 63% برای محدود کردن تجمعات به بیش از 10 نفر و از 70% به 53% برای بسته شدن کافه ها و رستوران ها.

در میان دموکرات ها 84 درصد به نفع stay-at-home سفارشات کمی پایین از 91 درصد در اوایل نظرسنجی. هشتاد و هفت درصد از دموکرات ها به نفع جلوگیری از تجمع بیش از 10 نفر و 79% پشتیبانی نوار و رستوران تعطیلی در مورد همان است که در نظرسنجی قبلی.

Blann نوادا مقیم گفت: او از ذهن نیست مقامات اعمال محدودیت های خاص برای یک دوره کوتاه از زمان, اما ترس بالقوه از مقامات که تمایلی به عقب برخی از آنها به تازگی اعلام کرد ،

"من فکر می کنم دولت باید پاسخ به اجازه می دهد مردم را بیشتر از خود و انتخاب شخصی بدون پیامدهای قانونی" گفت: Blann, که گفت که او انتظار ندارد برای پیدا کردن خود را در یک نوار شلوغ در هر زمان به زودی, اما این است که به دنبال به جلو به حال قادر به رفتن به کلیسا.

نظرسنجی ها یافت می شود اکثر آمریکایی ها در حمایت از برخی از نوع محدودیت در شخص عبادت با 42% و گفت که باید اجازه داده شود با محدودیت و 48 درصد آن نباید اجازه.همه در همه ،

Marilou Grainger, بازنشسته, پرستار بیهوشی, و ثبت نام جمهوری خواه در واشنگتن در میسوری گفت: او را پاره پاره بین نیاز به اقدامات احتیاطی در برابر ویروس در حالی که همچنین اجازه می دهد مردم را به تصمیم گیری خود را.

"من فکر می کنم ما هنوز هم باید تحت یک بیت از قرنطینه به خصوص افرادی که 60 ساله یا مسن تر گفت: Grainger, 67, که معتقد است هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا مستندات و اقامت در خانه سفارش شده اند موثر در جلوگیری از گسترش ویروس.

"آیا ما به اشتباه? آیا ما کاملا نابودی اقتصاد ما یا ما در واقع صرفه جویی در برخی از مردم صدور این قرنطینه؟"

___

تعقیب گزارش از داور دلاور.

___

AP-NORC نظرسنجی از 1,002 بزرگسالان انجام شد 30 آوریل-مارس 4 با استفاده از نمونه گرفته شده از NORC احتمال مبتنی بر AmeriSpeak پنل طراحی شده است که به نمایندگی از جمعیت ایالات متحده. حاشیه خطای نمونه گیری برای همه پاسخ دهندگان است به علاوه یا منهای 4.2 درصد است.

___

آنلاین:

AP-NORC مرکز: http://www.apnorc.org/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن