تالار مشاهیر بسکتبال مربی ادی Sutton یاد به عنوان یک باور نکردنی, معلم,'

ادی Sutton منتظر تا زمانی به القاء به یادبود مشاهیر بسکتبال سالن از شهرت. او نمی تواند چسبیدن به اندازه کافی ب

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

ادی Sutton منتظر تا زمانی به القاء به یادبود مشاهیر بسکتبال سالن از شهرت. او نمی تواند چسبیدن به اندازه کافی بلند به آن را به این مراسم است.

مردی که چراغ سه تیم به مرحله نهایی چهار و اولین مربی به چهار مدرسه به مسابقات NCAA درگذشت شنبه. او 84.

Sutton خانواده در بیانیه ای گفت او از علل طبیعی در خانه در Tulsa, Okla., منطقه احاطه شده توسط سه پسر خود و خانواده خود را. همسرش, Patsy درگذشت در سال 2013.

"پدر و مادر تحت درمان بازیکنان خود را مانند خانواده و همیشه مشترک این باور است که آموزه های خود را فراتر رفت و بسکتبال" خانواده نوشت. "او گرامی وقت او صرف شده در هر مدرسه و قدردانی از حمایت طرفداران وفادار خود را. به اعتقاد او آنها سزاوار اعتباری بسیار در موفقیت برنامه های خود را."

انتخاب به مشاهیر Memorial Basketball Hall of Fame در مارس 3, Sutton سقوط کوتاه به عنوان یک فینالیست شش بار در نهایت قبل از اینکه انتخاب شده است. او گفت که او معتقد است که رسوایی به پایان رسید که روی لئامت دادن خود را در کنتاکی بود و به احتمال زیاد مقصر برای طولانی صبر کنید. NCAA اعلام کرد 18 اتهامات علیه این برنامه در سال 1988 و او استعفا داد و در سال 1989.

او قطعا به حال شایسته رزومه. او 806-328 در 37 فصل به عنوان یک بخش من سر مربی — شمارش نیست خالی پیروزی و یا ضبط بازی ها -- و آن را به 25 NCAA مسابقات. او led نهایی چهار جوخه در آرکانزاس در سال 1978 و ایالتی اوکلاهما در سال 1995 و 2004. او در زمان کریتون, آرکانزاس, کنتاکی و ایالتی اوکلاهما به مسابقات NCAA. او آسوشیتد پرس مربی از سال 1978 در آرکانزاس و در سال 1986 در کنتاکی.

سابق کنتاکی ستاره رکس چاپمن قدردانی وقت خود را تحت Sutton.

"ادی Sutton شد یک بازی جذاب و پیچیده فرد" چپمن نوشت: در یک صدای جیر جیر. "او همچنین باور نکردنی, معلم, بازی بسکتبال. من خوش شانس و خوش شانس را از او آموخته. سپاسگزار است."

Sutton بازنشستگی در ایالتی اوکلاهما در سال 2006 در آمد تقریبا سه ماه بعد از او در زمان مرخصی پزشکی پس از یک تصادف که منجر به اتهام تشدید DUI سرعت و رانندگی در طرف اشتباه از جاده ها است. او التماس کرد هیچ مسابقه به اتهام دریافت یک سال به تعویق افتاده حکم و دستور داده شد به پرداخت جریمه.

از طریق آن همه او باقی مانده wildly محبوب در Oklahoma State اغلب حضور در بازی در حالی که محدود به یک صندلی چرخدار. او دریافت به سلامتی با صدای بلند به عنوان دوربین panned به او و Aloe Blacc را "مرد" با بازی بیش از سیستم صوتی.

"اوکلاهما دانشگاه ایالتی عمیقا متاثر شده عبور از مربی ادی ساتون" Oklahoma State جمهور سوختگی Hargis در بیانیه ای گفت. "سالن از شهرت مربی با بیش از 800 برنده او را زنده تاریخی ما برنامه بسکتبال و همیشه احترام و دوست داشتنی شده توسط کابوی خانواده است. افکار و دعاهای ما با تمام Sutton خانواده است."

حتی رقبای بيشترين احترام به Sutton.

"به نظر می رسد فقط چند روز پیش ما جشن گرفتند این خبر که مربی ادی Sutton انتخاب شده بود به Basketball Hall of Fame," اوکلاهما مدیر ورزشی جو Castiglione گفت: در یک صدای جیر جیر. "در حال حاضر این بسیار غم انگیز خبر درگذشت او. خیلی ممنون من تا به حال یک شانس برای رسیدن به او و خانواده اش است. فکر کردن در مورد استیو Sean & Scott. پاره کردن مربی است."

ساتون متولد شد و در Bucklin کانزاس در سال 1936. او با بازی در Oklahoma State تحت سالن از شهرت مربی هنری Iba و سپس در آنجا ماند به حرفه مربیگری به عنوان دستیار تحت Iba در سال 1958.

ساتون کردم اولین بخش من سر کار مربیگری در کریقتن. او به رهبری Bluejays به 82-50 علامت در پنج فصل از سال 1969 تا 1974.

او بیش در آرکانزاس در سال 1975 و Razorbacks رفت 17-9 و 19-9 قبل از شروع نه سال کشش 20-برنده فصل است. او اجرا در فایت نه مستقیم سفر به NCAA بسکتبال مسابقات است. او در سال 1978 نهایی چهار تیم ملی, برجسته, همه کاره, ستاره های سیدنی Moncrief, Marvin Delph و ران آبجو.

ساتون ترک علامت خود را در آرکانزاس — تمرین بدنسازی وجود دارد به نام او. رئیس جمهور سابق بیل کلینتون بود که فرماندار آرکانزاس برای بخشی از Sutton اجرا وجود دارد هنگامی که با ارسال یک پیام ویدئویی برای یک مراسم بزرگداشت ساتون در آرکانزاس در سال 2016.

"وقت خود را به عنوان مربی بود تعریف دوره در Razorback بسکتبال" کلینتون گفت. "شما با قرار دادن برنامه های ما را بر روی نقشه. شما به کمک قالب یک نسل از ورزشکاران به برندگان در این دادگاه و پس از آنها به سمت چپ. شما ساخته شده ما فکر می کنم ما می تواند برنده شدن دوباره."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ساتون نقل مکان کرد و به جای Joe B. سالن در کنتاکی در سال 1985. در حالی که وجود دارد او وارد یک 90-40 رکورد از جمله دو Southeastern Conference عنوان. اما او کاهش یافت و در پایان برنامه خود را تحمل NCAA موشکافی.

او به رهبری Oklahoma State از سال 1991 تا 2006. کابوی رسیده شانزده شیرین خود را در دو فصل اول به عنوان سر مربی. در سال 1995 برایانت ریوز و سفت رادرفورد رهبری Cowboys 1995 NCAA چهار نهایی. کابوی ها از آن ساخته شده به چهار نهایی در سال 2004 با تونی آلن و جوی گراهام پیشرو در راه است.

Sutton نهایی مربیگری روی لئامت دادن در آمد 2007-08 به عنوان مربی موقت در سان فرانسیسکو که در آن او خود را به دست آورده 800th برنده شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن